![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 20,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 63,56% |
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
19 | 16,10% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Burger
|
![]() Geen idee Sodomis. Ik heb al genoeg werk met het uitbenen van de officiële 9/11-complottheorie om er dan zelf ook nog andere te bedenken, laat staan te beginnen schatten hoeveel mensen van het hele plan op de hoogte moeten zijn geweest om er wat van te bakken. Volgens de officiële waren het er 20. Osama + 19 kapers.
Laatst gewijzigd door terzijde : 24 juli 2008 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...OYuOigLA5s3YCA Je wordt gewoon om de tuin geleid door nieuws dat helemaal niet ter zake doet. Ze bestoken u met onbenulligheden zodat de pseudointellectuelen het gevoel krijgen dat het systeem werkt. Dat ben jij dus. Citaat:
Dat u van dit onderwerp ook enkel maar vaag een idee hebt van "horen zeggen" zullen we ook maar in't midden laten. Want hetgeen jij daar zegt is simpelweg een leugen. Net zoals het onmogelijk is dat de WTC torens neergestort zijn door zwaartekracht is het onmogelijk alle graancirkels te verklaren door studenten met teveel tijd en een plank met een koord. Dat is simpele wetenschap die u zomaar naast u legt omdat het alternatief u niet aanstaat. Citaat:
Citaat:
Kan je misschien eens specifiëren wat er nu precies weerlegd is? 1 Voorbeeld is voldoende. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Burger
|
![]() Uiteraard wel een complottheorie. Hoe denk je dat ze zo'n scenario anders noemen? Een samenwerkingsverband? Een tijdelijk vennootschap?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nope gewoon een terroristische aanslag gepleegd door 19 gekken en 1 hoofdgek
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Burger
|
![]() Haha, spartel spartel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Burger
|
![]() Je hebt gelijk. We moeten didactischer te werk gaan.
http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=samenzwering sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje) 1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets sa·men·zwe·rings·the·o·rie (dev) 1 complottheorie lol ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"We zijn op de hoogte dat sommige van de kapers die we genoemd hebben nog rondlopen, maar het zal ons een zorg zijn, wat wij zeggen is finaal". Ze proberen het zelfs niet uit te leggen en zelfs DAN ben je niet instaat om het te doorzien. Volgens mij is het hoogtijd dat je jezelf wat gaat verdiepen vooraleer je met meer van die kemels afkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#438 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn allerlei belangengroepen, natuurlijk! Maar een logisch en nuchter denkend mens gelooft dus niet dat die ALLEMAAL uit een NWO achtige organisatie worden aangestuurd. Indien u dat wel denkt: bewijs dan dat het zo is. Ik heb alle politici die ik ken al eens weten naar het toilet gaan. Dat is voor mij geen reden om aan te nemen dat ze enkel met kakken en pissen bezig zijn, snap je? ![]() Ook ik heb complotten en complotjes in de politiek meegemaakt, tot mijn grootst mogelijk ergernis, soms ook tot mijn vermaak (het mislukt vaker dan het lukt...) Maar dit bewijst geenszins dat er een WERELDCOMPLOT is, "de moeder van alle complotten". Dat is de fout in je bewijsvoering: je voert allerlei zaken aan die niets met mekaar te maken hebben, en legt daar onbewezen verbanden tussen en noemt dat "NWO". Dat is paranoïa, geen wetenschap. Citaat:
Anderzijds zijn alle media op uitzonderingen na in handen van bedrijven, steunen ze rechtsstreeks het neo-liberalisme of onrechtsstreeks. Maar dat is geen complot, het is een (triestige) evolutie van onze maatschappij. Citaat:
Bijvoorbeeld: Citaat:
Citaat:
Je beweringen zijn gratuit ![]() Citaat:
Overigens merk ik dat je mijn vragen met vragen beantwoord. Beantwoord eerst eens mijn vragen, de jouwe zijn al meerdere malen beantwoord. Overigens is je paranoïde manier van denken grappig. Zoals in de mop van de brave Hollander die naar België reed. Hij zette (zo betaamt het een brave hollander) de radio op de Vlaamse verkeersinformatie. Plots hoort hij een bericht: "Er is een spookrijder gemeldt op de baan Breda-Antwerpen!" De Hollander zegt tegen zijn vrouw: "Malle Belgen! Eén spookrijder??? Er zijn er wel DUIZEND!" Je moet je echt eens beginnen af te vragen waarom de overgrote meerderheid der mensheid jullie gek verklaart ! Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 juli 2008 om 16:58. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |