Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2007, 21:12   #441
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Ik wilde de aanval op de persoon, een veel gebruikte tactiek van nogal wat extreemrechtsen op dit forum, voor de verandering ook eens toepassen.
Als mijn nick Lenin of Marx geweest was is dat begrijpelijk omdat ik zijn ideeën deel, maar waarom neemt iemand die alle allochtonen buiten wil de nick napoleon aan?

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 21:23   #442
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik wilde de aanval op de persoon, een veel gebruikte tactiek van nogal wat extreemrechtsen op dit forum, voor de verandering ook eens toepassen.
Als mijn nick Lenin of Marx geweest was is dat begrijpelijk omdat ik zijn ideeën deel, maar waarom neemt iemand die alle allochtonen buiten wil de nick napoleon aan?
Kan je dat niet vragen via PM? Mij en anderen boeit het denk ik niet hoe iemand zich noemt op een forum. Het is de inhoud van het bericht welk van tel is.
Dus omdat ik een foto heb staan van Al Pacino van in een bekende film zou ik dus een killer zijn en drugsdealer?

Laatst gewijzigd door jurgen79 : 8 juni 2007 om 21:24.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 22:07   #443
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik respecteer dat volledig: wij Vlamingen hebben nu eenmaal niet het recht te vragen om 8 eeuwen in te halen in enkele jaren. Anders hadden de neanderthalers evengoed de batterij kunnen uitvinden...
Zolang je het aanvaardt, kan jou motivering mij geen barst schelen

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2007, 06:18   #444
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
Zolang je het aanvaardt, kan jou motivering mij geen barst schelen
Meneer Khalif,
ik aanvaard het zeker niet! Het was maar een manier om te zeggen dat velen van uw soort te achterlijk zijn om zich aan te passen. Als je in een hogerstaande cultuur terechtkomt, is dat normaal. Dat kan niet kwalijk genomen worden. Maar gij met uwen AEL zijt ne ordinaire stoker.

Vraagje: Wat gaat ge hier binnen enkele jaren posten? "GIJ, VLAMING, ZULT U AANPASSEN" ???
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2007, 15:57   #445
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Meneer Khalif,
ik aanvaard het zeker niet! Het was maar een manier om te zeggen dat velen van uw soort te achterlijk zijn om zich aan te passen. Als je in een hogerstaande cultuur terechtkomt, is dat normaal. Dat kan niet kwalijk genomen worden. Maar gij met uwen AEL zijt ne ordinaire stoker.

Vraagje: Wat gaat ge hier binnen enkele jaren posten? "GIJ, VLAMING, ZULT U AANPASSEN" ???
goed gesproken. Het wordt eens tijd dat er in Vlaanderen Vlamingen rondlopen ipv de helft buitenlanders!
Oud 9 juni 2007, 16:11   #446
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 9 juni 2007 om 16:12.
Oud 9 juni 2007, 23:27   #447
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Meneer Khalif,

Wees niet gevreesd ik ben een tolerant iemand. Gij zult uw vlaams identiteit mogen behouden. En wees niet betreurd. Eens ik premier ben geworden zal jij mij khalif mogen noemen

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.

Laatst gewijzigd door Khalid : 9 juni 2007 om 23:29.
Oud 9 juni 2007, 23:34   #448
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
goed gesproken. Het wordt eens tijd dat er in Vlaanderen Vlamingen rondlopen ipv de helft buitenlanders!
komen er dan zoveel buitenlanders in de zoo van Antwerpen

Oud 10 juni 2007, 08:10   #449
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
En er zijn in die hele periode zeket een paar honderd Christenen vermoord.
En "mij zie je niet huilen": Ik wil wel een rationale politieke discussie met je voeren, maar als het blijkt dat ik het tegen een etnocentrische psychopaat praat, hoeft het voor mij ook niet meer.
Zet achter die paar honderd maar wat meer nullen.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2007, 09:20   #450
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Besluit is ook dat men moet begrijpen dat we ons niet zullen aanpassen aan de zogenaamde "waarden" van Leterme of welke Vlaming dan ook, tenzij het de waarden van Pluralisme, Diversiteit en Respect voor de ander betreft.
Meneer Khalid, ik ben blij dat je tegen een grapje kan. Maar ik blijf erbij dat ge ne onrust-stoker zijt. Als gij het hebt over zogenaamde "waarden", dan wil ik het eens hebben over uw zogenaamde "religie". Want een echte religie is ze niet: ze is een omfloersing voor pedofilie (zie het leven van de profeet en wschl daarom dat jullie zo graag in België zijn), slavernij van de vrouw, aggressie... Het is doodgewoon het tegenovergestelde van hetgeen wij Vlamingen als onze gemeenschappelijke waarden zien.

Dus hetgeen u hierboven schrijft van waarden van Pluralisme, Diversiteit en Respect, is toch wel radicaal het tegenovergestelde van waar uw zogenaamde "religie" voor staat. Je had er nog "Verdraagzaamheid" en "Evenwaardigheid van alle mensen" kunnen aan toevoegen. Want dat zijn toch waarden uit uw "religie", is het niet?
Oud 11 juni 2007, 07:04   #451
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
gij hebt gelijk, het is daarom dat ik nu ga verder studeren zodat ik volgend jaar weer van die studiebeurs kan profiteren. Bedankt voor zo hard te werken. Misschien krijg ik volgend jaar een extratje
Fijn dat u zich in die mate beijvert, dat weldra een studiebeurs in uw schoot valt. Maar gelet op het taaltje dat u afscheidt, lijkt zelfs een humanioradiploma te hoog gegrepen. Althans eentje zonder odeur van positieve discriminatie. Maar hulpvaardig als ik ben, wil ik u steunen in uw streven naar uw quasi onbereikbaar ideaal: het wars van positieve discriminatie verworven diploma. Vergeet nu even wat de imam u zoal wijsgemaakte en let goed op: een vrouw zonder hoofddoek is geen, ik herhaal, géén hoer, ze ondermijnt de eer van haar echtgenoot niet; en nu nog straffer: de mens stamt af van de aap, ik herhaal, de mensen (ook de moslims) stammen af van de apen. De imam zal het fel tegenspreken, maar voorgaande inzichten zijn uitermate bruikbaar bij het behalen van een diploma.

Zonder dank.

Voorts zou het intens treurig zijn mocht u, verstoken van elk modern inzicht, met uw studiebeurs alleen maar terecht kunnen in de koranschool, daar zou u nog (nog!) dieper wegzinken in obscure kwezelarijen. En wij, de studiebeursverstrekkende Vlamingen, hebben liever dat een studiebeurs de begunstigde een toekomstperspectief biedt ipv een vrije val in de afgrond van de middeleeuwen.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 16:18   #452
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wees niet gevreesd ik ben een tolerant iemand. Gij zult uw vlaams identiteit mogen behouden. En wees niet betreurd. Eens ik premier ben geworden zal jij mij khalif mogen noemen
Ik zal uwen harem al bestellen meneer de khalif
Oud 11 juni 2007, 16:50   #453
Ratzo
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Wat Leterme zei is verkiezingspropaganda, hij probeert op die manier stemmen los te weken bij het Vlaams Belang...

Dat hij dan het voorbeeld geeft en alle Mariabeeldjes verbied...
Die staat overal afgebeeld met hoofdoek...
En de nonnekes moeten dan ook maar hun hoofddoek afleggen...

Absurde verkiezingspropaganda...
Nonnekes zitten niet aan het loket van de stadsdiensten waar elke bezoeker neutraal en zonder schijn van vooringenomenheid dient te worden behandeld.

De oplossing voor dat gezever over die hoofddoeken is nochtans zeer simpel: iedereen die in een overheidsdienst in contact komt met het publiek zou een uniform moeten dragen met voorgeschreven hoofddeksel. Zo doen ze het bij de NMBS, de Lijn, het leger de politie, de brandweer etc. en dat werkt perfect.

Wie geen uniform wil dragen kan een job uitvoeren zonder contact met klanten.
Ratzo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 17:08   #454
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard aanpassen of opflikkeren

Ik ben atheist en tegen christendom, islam en judaisme. Ik haat georganiseerde religie en dit vergif mag niet opduiken in onze openbare instellingen.
Als ik naar het gemeentehuis ga wil ik dus geen non met een crucifix tegenkomen. Ik heb ook een afkeer van die afschuwelijke mobiele gevangenis die moslimvrouwen moeten dragen op straat zodat ze kunnen ademen tijdens een asthma-aanval. Ik wil dus geen vrouwen in openbare functies zien met een tafellaken rond hun hoofd.
De neutraliteit geldt voor iedereen. Jullie willen voor alles privileges.
Wie denken jullie wel te zijn?
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:01   #455
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
en nu nog straffer: de mens stamt af van de aap, ik herhaal, de mensen (ook de moslims) stammen af van de apen.
zijt ge wel zeker van die moslims?
Oud 11 juni 2007, 20:18   #456
F16_Pilot_B
Partijlid

F16_Pilot_B's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf het harhalen zolang ze geen moeite doen horen ze gewoon weg niet thuis in de Belgische samenleving!!!
F16_Pilot_B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:36   #457
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Zet achter die paar honderd maar wat meer nullen.
Afgezien van het feit dat deze opmerking volledig overdreven is (bron?),
kan ik nog het volgende zeggen:
Uit je data kan men opmaken dat door de eeuwen heen misschien een duizendtal christenen zijn vermoord door fundamentele Moslims.
Ok, maar in 1099 evenaarden de kruisvaarders dat getal in enkele DAGEN.
Christenfundamentalisme is gevaarlijker dan Moslimfundamentalisme, kijk maar naar de VS. Weeg het aantal slachtoffers van beide terreurbewegingen eens tegen elkaar af.

Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 11 juni 2007 om 20:37.
Oud 11 juni 2007, 20:38   #458
F16_Pilot_B
Partijlid

F16_Pilot_B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zijt ge wel zeker van die moslims?
F16_Pilot_B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:38   #459
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Meneer Khalid, ik ben blij dat je tegen een grapje kan. Maar ik blijf erbij dat ge ne onrust-stoker zijt. Als gij het hebt over zogenaamde "waarden", dan wil ik het eens hebben over uw zogenaamde "religie". Want een echte religie is ze niet: ze is een omfloersing voor pedofilie (zie het leven van de profeet en wschl daarom dat jullie zo graag in België zijn), slavernij van de vrouw, aggressie... Het is doodgewoon het tegenovergestelde van hetgeen wij Vlamingen als onze gemeenschappelijke waarden zien.

Dus hetgeen u hierboven schrijft van waarden van Pluralisme, Diversiteit en Respect, is toch wel radicaal het tegenovergestelde van waar uw zogenaamde "religie" voor staat. Je had er nog "Verdraagzaamheid" en "Evenwaardigheid van alle mensen" kunnen aan toevoegen. Want dat zijn toch waarden uit uw "religie", is het niet?
Vetgedrukt: Absoluut waar.

Oud 11 juni 2007, 20:39   #460
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Dubbel.

Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 11 juni 2007 om 20:39.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be