![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn onder homoseksuelen ook arme misleide zielen... Ze zijn evenwel een verwaarloosbare minderheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ging deze draad niet over het CS?
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() Het homohuwelijk is voor sommigen een gat in de markt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het niet allemaal zoals we het willen hé?! Het punt was dat homoseksuelen weldegelijk dezelfde rechten hadden en er van discriminatie geen sprake is. Veel homoseksuelen zijn dan ook getrouwd (geweest) en hebben zelfs kinderen. Je punt dat homoseksuelen minder rechten hadden is zo lek als wat. Bovendien is het huwelijk er vanouds met het oog op enige stabiliteit die nodig is voor de opvoeding van kinderen. Gezien homoseksuelen geen kinderen kunnen krijgen van elkaar binnen hun relatie, is het ook niet nodig dat zij zich van het instituut 'huwelijk' bedienen. Speciaal voor hen werd dan ook het samenlevingscontract in leven geroepen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 juli 2007 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme misleide zielen? Natuurlijk bestaan die. Heb je mij dat ooit weten ontkennen?
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom er een wetgeving is die bepaalde mensen benadeelt, zonder dat er anderen worden bevoordeeld. Ik snap ook niet waarom je daar een voorstander van wilt zijn. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is juist met het openstellen van het huwelijk voor partners van hetzelfde geslacht dat ik problemen heb. Van een "homohuwelijk," met een soort eigen statuut, zou ik een groot voorstander geweest zijn. Ik ben immers helemaal niet homofoob. Het stoort met gewoon dat het huwelijk, dat al zoveel honderden jaren bestaat als unie tussen man en vrouw, hierdoor van aard verandert. Is dat zo moelijk te begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 juli 2007 om 20:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en klaagt je aan bij de mods met de hoop je te bannen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ja, want het huwelijk is helemaal niet van aard veranderd. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 juli 2007 om 21:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, dat doe ik alleen met ruziestokers zoals jij. Anderen hebben in de verste verte niets om zich zorgen over te maken.
![]() |
![]() |