![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Ze' wachten echter, en wachten, en blijven wachten, en op den duur rest hen enkel nog: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk wel zo dat onze politici in de jaren 60 en 70 helemaal geen aandacht besteedden aan de migranten van toen. Zij kwamen vaak ghettowijken tercht, want ze leverden geen stemmen op. Men moest zich er dus niets van aantrekken. Als het dan daarna economisch wat tegenzit hebben de volkseigenen natuurlijk een dankbaar doel om hun peilen op te richten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het alvast dat u heel goed bekend bent hier. Maar niet om uw argumentatie wel te verstaan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 augustus 2007 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: je leest alleen wat in jouw kraampje past en je negeert al de rest. Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok is pas beginnen groeien nadat de negatieve gevoelens tegenover vreemdelingen reeds aanwezig waren. Die negatieve gevoelens ontstonden door de waanzin die een multiculturele maatschappij met zich meebrengt. Als racisme een ziekte is, dan is de multikul de ziektekiem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie negeert onderstaand citaat?: Citaat:
Jij bent nog wel veel erger mag ik wel zeggen. ![]() ![]() ![]() Jij citeert dingen die er niks mee te maken hebben en doet vervolgens alsof je het warm water hebt uitgevonden. En wat je negeert en waar het om gaat, heb ik met plezier in het vetjes gezet. Je weet dat iedereen mag meelachen van me... Je vis bakt niet meer Raf. Je methodes zijn al een tijdje doorzichtig voor heel wat mensen zo blijkt. Op een mooie dag zie je het zelf vast ook wel, of misschien ook niet. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed... Van mij mag jij rustig verder het verband tussen de kerstboom en het christelijke kerstfeest blijven ontkennen hoor Paulus. Als je denkt dat zulks je reputatie ten goede komt, wil ik je alvast niet in de weg staan.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan haast niet wachten om te zien hoe onze Paulus zich hier weer onderuit gaat kronkelen en spartelen als een paling in een emmer snot.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Inmiddels halen ook moslims de kerstboom in huis. Volgens Rafke's redenering is de kerstboom niet langer een rooms-katholiek symbool (met oud-germaanse roots), maar een puur islamitisch symbool want de islam heeft het symbool nu als laatste gerecupereerd. Ik kan haast niet wachten om te zien hoe onze Rafke zich hier weer onderuit gaat kronkelen en spartelen als een paling in een emmer snot. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Domme moslims die boom is juist tegen religie. Weten die gasten niet dat dat geen religieuze feesten zijn??? Dat een normaal mens, zo'n eentje met twee voeten op de grond, niet echt nood heeft om jaarlijkse vieringen te besmetten met al die hocus-pocus.
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat tja?
Het zal wel zijn dat de christelijke kerk daar een betekenis aan geeft. De christelijke kerk geeft zowat aan alles een betekenis. Wist je dat dan niet? Maar er is een verschil tussen een betekenis geven aan iets en een symbool zijn van. Ik had beter van je verwacht. Zie jij hier ergens een kerstboom? http://www.begraafplaats.org/info/cl...hristelijk.htm http://nl.wikipedia.org/wiki/Categor...telijk_symbool Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 augustus 2007 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Raf staat hier vooral bekend om zijn vieze plaatjes ,voor de rest reageer ik gewoon niet op zijn gebral.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om symbolen. Goe geprobeerd. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 augustus 2007 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2873900&postcount=395 http://forum.politics.be/showpost.php?p=2874196&postcount=423 http://forum.politics.be/showpost.php?p=2874696&postcount=455 ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 augustus 2007 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en Als antwerpen in 1302 aan Vlaamse zijde had gestreden ipv de kont van de fransen te likken zouden er nu misschien wat meer serieuze Vlamingen in wonen ipv ingeweken villabewoners.
![]() |
#460 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Meest populaire jongensnaam voor boorlingen in Brussel:
"Mohammed"
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |