![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet lui zijn Vive. Het leuke is wel dat u weet dat u betrapt bent op een leugen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4602 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En belastingsontvangsten blijven belastingsontvangsten, en bnp blijft bnp, ongeacht wat de overheden met hun boekhouding doet. Dit laatste speelt enkel op de faktor begrotingstekorten. Wilt ge wat meer over de toestand in 1970 weten : "NATIONALE BANK VAN BELGIE Departement Studiën TIJDSCHRIFT voor Documentatie en Voorlichting VERSCHIJNT MAANDELIJKS XLVe Jaargang, Deel II, N' 6." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat u geen bron had voor uw bewering dat de belastingen veel hoger waren dan nu. En het feit dat ik dat natuurlijk wel wist door mijn cursus overheidsfinancien van een jaar of 20 geleden.
Pech he man
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geld was wel van mijn rekening gegaan. Het ging om betalingen van 2004, de ambtenaar geloofde mij, en zette op papier dat ik vanaf 2008 alle bewijsstukken steeds moet kunnen voorleggen. RS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De belastingtarieven waren hoger en hiervoor heb ik een bron gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#4610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb veel interesse in de mogelijkheid die jij ziet om kosten en investeringen in vastgoed buiten vennootschapsvorm af te trekken. Welke codes gebruik jij hiervoor ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4611 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Regeringsvorming: 9 bepaalt alles en 10 kruipt in t'gat. Praten we over een regeringsvorming of is de topic belasting? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een forumganger alhier beweert dat hij investeringen in huurwoningen kan inbrengen zonder dat zijn huur belast wordt....
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 december 2024 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(oepsie, ik las de hele discussie niet) Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 december 2024 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is het een opmerking als ze schrijft dat ze het door de vingers ziet, maar dat ik vanaf 2008 in orde moet zijn met alles, de bewijsstukken moeten 5 jaar ter beschikking zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook tegen luie mensen kan ik niet zo goed. Hoe dan ook, het OECD is wat mij betreft geloofwaardiger als bron dan uw duim. Een mooi grafiekje van OECD data kan je hier vinden op pagina 21 https://libstore.ugent.be/fulltxt/RU...10_0001_AC.pdf
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 december 2024 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus uw huurinkomsten worden als beroepsinkomsten beschouwd. Waarom dan geen patrimoniumvennootschap oprichten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geen kleintje... Hier zit één van de ergste knopen in de discussie rond 'bijdrage van de sterkste schouders'
|
![]() |
![]() |