![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4721 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en heb je gemerkt hoe Vuursteentje net d�*�*r niet op inging ?! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 17 april 2008 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4722 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4723 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of Sibel Edmonds al vergeten? http://www.youtube.com/watch?v=apz60ugBRx4 Of Robert Mueller? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me veeleer het tegendeel van fantasie, het klakkeloos overnemen van oude alternatieve theorieën, precies omdat ze door de meeste mensen verworpen werden. Het geeft hen de illusie tot een kleine elite te behoren die het Licht heeft gezien. Omdat ze niet gebonden zijn aan de wetenschappelijke methode geeft hen een illusie van vrijheid. Het is maar een illusie. Eens ze hun geloof gekozen hebben zijn ze verplicht elke gebeurtenis te interpreteren binnen dat kader, ook al past het er helemaal niet in. Daarom dat ze uiteindelijk afkomen met onwaarschijnlijk bizarre en gecompliceerde samenzweringstheorieën. Ze moeten immers de feiten geweld aandoen, sommige feiten negeren en andere verzinnen om het in het strakke kader van de samenzweringstheorie te doen passen. Daarom ook dat hun samenzweringstheorie met de tijd aangroeit, en uiteindelijk bestaat uit zowat alle media, alle landen, alle universiteiten, alle organisaties, ... Weinig fantasie, weinig romantiek, gewoon het star vasthouden aan een steriel geloof.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 april 2008 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4725 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL Aan wie doet dit me toch denken??????????? ![]() ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4726 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik ben hier te nieuw om je te volgen, vrees ik, om te weten welk wereldbeeld jij de believers toedicht bedoel ik Citaat:
Citaat:
Citaat:
groetjes, Anna Laatst gewijzigd door Anna List : 17 april 2008 om 15:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan iemand wiens geloof bepaalt dat er vrije-energie-machines bestaan, en die zich nadien in duizend en één bochten moet wringen omdat hij er geen kan aanduiden.
![]()
![]() |
#4728 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Overigens benieuwd hoe lang je nog energie in die VS gaat steken. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 april 2008 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4729 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je wordt echt steeds gekker Ik geef wat aan,meer niet, take it or leaf it. In mijn ogen ben jij knetterachterlijk gek, maar dat zal ik wel in jouw ogen zijn. so what? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Je kan uiteraard geen vrije-energie-machine aanduiden, en dus verzin je van alles om je eruit te lullen. Wie niet beperkt wordt door een geloof kan in alle vrijheid de conclusie trekken dat er geen dergelijke machine bestaat. Jij kan dat echter niet, vandaar de duizend en één bochten. Niet dat het pakt, hoor. Beledigen en schelden, je kan het blijkbaar niet laten. Wie stevig in zijn schoenen staat heeft dat niet nodig. Neen. Jij maakt straffe beweringen maar kan ze niet hardmaken. Ik wijs daar (met enig leedvermaak) op. Anderen trouwens ook. Citaat:
Of jij "knetterachterlijk gek" bent of niet kan ik onmogelijk weten. Wat ik wel weet is dat je hier aan de lopende band onzin post, straffe beweringen die je niet kunt hardmaken, leugens, dat je hoaxes als bron gebruikt, ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 april 2008 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4731 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat vind je bv van de NTSB data van vlucht 77? Of Barbara Olson's telefoongesprek met haar man? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4732 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() NWO vazallen aan het werk
Citaat:
![]() |
![]() |
#4733 |
|
![]() Net omgekeerd. Er kan geen wereldleider een scheet laten, of achteraf - steeds achteraf - roepen de NWO-acolieten dat deze wind een deel was van een eeuwenoud plan om de wereld te overheersen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4734 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had nochtans een paar gewone vragen gesteld, die je enkel met JA of NEEN kan beantwoorden (en liefst enkel beperkt tot ja of neen). Maar ik heb geen antwoord gekregen. Ik herhaal graag nog even: 1.) Ontkent u dat de FBI en de CIA ooit een cover up georganiseerd hebben in het verleden? 2.) Acht u het onmogelijk dat FBI en CIA ooit aan een cover up zullen werken in de toekomst? 3.) Acht u het onmogelijk dat FBI en CIA "bezwaarlijke" informatie mbt 9-11 achterhouden? Thanks |
![]() |
![]() |
![]() |
#4735 | |
|
![]() Citaat:
1. Neen. 2. Neen. 3. Neen. Bwah, echt moeilijk waren die vragen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de hele discussie over complotten is naast de kwestie en een afleiding van de echte feiten. Iedereen weet dat: - Al Qaida (Arabisch voor de database) werd opgericht i.s.m. de CIA in het kader van de oorlog van Amerikanen, Saoediërs en Pakistanizen tegen de Afghaanse regering en haar bondgenoot, de Sovjet-Unie - Usama bin Laden sinds die datum nog regelmatig contact had met de CIA, nog enkele maanden vóór 11 september zelfs, toen hij in Jemen een ziekenhuis bezocht - de FBI vóór 11 september bepaalde van de door de officiële verslagen genoemde kapers wou arresteren, maar hierin verhinderd werd door de CIA, die de bewuste kapers als informanten beschermde - de escalatiepolitiek van het Amerikaanse en Zionistische imperialisme in hun kruistocht tegen de Arabische wereld alles te maken heeft met geopolitieke en economische belangen Zonder beroep te doen op enige complottheoriën kan men dus zonder meer stellen dat het Amerikaanse imperialisme de eindverantwoordelijke is van de aanslagen van 11 september. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4737 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4738 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessant boek voor wie er meer over wil weten. (Niet over de aanslagen zelf en de inside-job zever, maar over Al Qaeda en Bin Laden, en hoe FBI, CIA en NSA er mee omgingen.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 april 2008 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuursteen.
De subtiliteit van believers kent geen grenzen. Misschien noem jij dit wel fantasie.
![]() |
#4740 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik vernam gisteren dat verschillende wetenschappelijke tijdschriften al in de jaren 90 artikels hadden gepubliceerd waarin stond dat in sommige omstandigheden de wetten van de thermodynamica niet gelden. |
|
![]() |
![]() |