Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2008, 15:05   #4721
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dit bewijst dat men vliegtuigen al duizenden jaren kent maar steeds geheim hebben gehouden!

nuff said

Jaz'eker
aah ge weet t !!! tenminste 1 die t doorheeft !

en heb je gemerkt hoe Vuursteentje net d�*�*r niet op inging ?! typisch non-believers !

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 april 2008 om 15:08.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 15:06   #4722
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik zeg toch niet dat ze weg moeten, de believers en complotards.

Laat ze maar verder hun onzin posten, en elkaar schouderklopjes geven voor ongefundeerde straffe beweringen. Elk diertje zijn pleziertje!

Bij romantiek stel ik me wel iets anders voor dan de belegen en niet onschuldige verzinsels (ontstaan in duistere oorden in de 19de eeuw) die de meeste believers hier opdienen.
Steentje toch, ... wat zou romantiek zijn zonder voldoende fantasie dan ?!
Oud 17 april 2008, 15:10   #4723
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Voor een "gematigde believer" wordt jouw samenzwering nu wel heel groot.
Dat is uiteindelijk het laatste verweer van believers: alles wat hun fantasietjes ontkracht is een vervalsing, iedereen die hun fantasietjes tegenspreekt maakt zelf deel uit van de samenzwering.
Firestone al vergeten dat verschillende agenten van de FBI hebben verklaard hoe het onderzoek naar Al-Qaeda werd tegengehouden?

Of Sibel Edmonds al vergeten?
http://www.youtube.com/watch?v=apz60ugBRx4

Of Robert Mueller?
Citaat:
(CBS) Not long after the Sep. 11 attacks, FBI director Robert Mueller issued a memorandum to all FBI employees, urging them to report wrongdoing, misconduct or any other behavior within the FBI that could hamper the bureau’s efforts to battle terrorism.

He offered his personal assurance that retaliation against any FBI whistleblower would not be tolerated. But in the case of one FBI agent who appeared on 60 Minutes three weeks ago, Mueller’s orders seem to have been ignored, Ed Bradley reports.

Special agent John Roberts says he was threatened, intimidated and humiliated for exposing what he said has become a pattern of misconduct at the highest levels of the FBI and that has gone unpunished.
http://www.cbsnews.com/stories/2002/...in530750.shtml
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 15:24   #4724
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Steentje toch, ... wat zou romantiek zijn zonder voldoende fantasie dan ?!
Wat fantasie met het monomaniakaal, hatelijk en misvormd wereldbeeld van de meeste believers vandoen heeft blijft me een raadsel.

Het lijkt me veeleer het tegendeel van fantasie, het klakkeloos overnemen van oude alternatieve theorieën, precies omdat ze door de meeste mensen verworpen werden.
Het geeft hen de illusie tot een kleine elite te behoren die het Licht heeft gezien.

Omdat ze niet gebonden zijn aan de wetenschappelijke methode geeft hen een illusie van vrijheid.
Het is maar een illusie. Eens ze hun geloof gekozen hebben zijn ze verplicht elke gebeurtenis te interpreteren binnen dat kader, ook al past het er helemaal niet in.
Daarom dat ze uiteindelijk afkomen met onwaarschijnlijk bizarre en gecompliceerde samenzweringstheorieën. Ze moeten immers de feiten geweld aandoen, sommige feiten negeren en andere verzinnen om het in het strakke kader van de samenzweringstheorie te doen passen.
Daarom ook dat hun samenzweringstheorie met de tijd aangroeit, en uiteindelijk bestaat uit zowat alle media, alle landen, alle universiteiten, alle organisaties, ...

Weinig fantasie, weinig romantiek, gewoon het star vasthouden aan een steriel geloof.

Laatst gewijzigd door Firestone : 17 april 2008 om 15:29.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 15:39   #4725
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat fantasie met het monomaniakaal, hatelijk en misvormd wereldbeeld van de meeste believers vandoen heeft blijft me een raadsel.

Het lijkt me veeleer het tegendeel van fantasie, het klakkeloos overnemen van oude alternatieve theorieën, precies omdat ze door de meeste mensen verworpen werden.
Het geeft hen de illusie tot een kleine elite te behoren die het Licht heeft gezien.

Omdat ze niet gebonden zijn aan de wetenschappelijke methode geeft hen een illusie van vrijheid.
Het is maar een illusie. Eens ze hun geloof gekozen hebben zijn ze verplicht elke gebeurtenis te interpreteren binnen dat kader, ook al past het er helemaal niet in.
Daarom dat ze uiteindelijk afkomen met onwaarschijnlijk bizarre en gecompliceerde samenzweringstheorieën. Ze moeten immers de feiten geweld aandoen, sommige feiten negeren en andere verzinnen om het in het strakke kader van de samenzweringstheorie te doen passen.
Daarom ook dat hun samenzweringstheorie met de tijd aangroeit, en uiteindelijk bestaat uit zowat alle media, alle landen, alle universiteiten, alle organisaties, ...

Weinig fantasie, weinig romantiek, gewoon het star vasthouden aan een steriel geloof.

LOL

Aan wie doet dit me toch denken???????????

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 15:42   #4726
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ola je gaat er hier hard tegenaan ... zo hard dat t de perceptie genereert dat niet zij, maar jij een stevig aanhanger bent van t geloof in ... ja in wat, ... een methode ?

maar ik ben hier te nieuw om je te volgen, vrees ik, om te weten welk wereldbeeld jij de believers toedicht bedoel ik
Citaat:
dat kan ik dus ook niet inschatten, t hangt weer met dat toegedicht wereldbeeld samen
Citaat:
maar is het wel of/of en niet en/en jij lijkt me nog te geloven in een objectieve waarheid, objectieve feiten ... dat lijkt mij een beperkte matrix, beperkende matrix zelfs, terwijl ik meer en meer overtuigd raak van het en/en : believers en non-believers hebben beiden én tegelijk hun waarheid aan hun kant, en over alles hé
Citaat:
idd breek uit dat geloof.

groetjes,
Anna

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 april 2008 om 15:43.
Oud 17 april 2008, 15:43   #4727
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Aan wie doet dit me toch denken???????????
Aan iemand wiens geloof bepaalt dat er vrije-energie-machines bestaan, en die zich nadien in duizend en één bochten moet wringen omdat hij er geen kan aanduiden.
Oud 17 april 2008, 15:45   #4728
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
ola je gaat er hier hard tegenaan ... zo hard dat t de perceptie genereert dat niet zij, maar jij een stevig aanhanger bent van t geloof in ... ja in wat, ... een methode ?

maar ik ben hier te nieuw om je te volgen, vrees ik, om te weten welk wereldbeeld jij de believers toedicht bedoel ik

dat kan ik dus ook niet inschatten, t hangt weer met dat toegedicht wereldbeeld samen

maar is het wel of/of en niet en/en jij lijkt me nog te geloven in een objectieve waarheid, objectieve feiten ... dat lijkt mij een beperkte matrix, beperkende matrix zelfs, terwijl ik meer en meer overtuigd raak van het en/en : believers en non-believers hebben beiden én tegelijk hun waarheid aan hun kant, en over alles hé

idd breek uit dat geloof.

groetjes,
Anna

Overigens benieuwd hoe lang je nog energie in die VS gaat steken.

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 17 april 2008 om 15:45.
Oud 17 april 2008, 15:47   #4729
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan iemand wiens geloof bepaalt dat er vrije-energie-machines bestaan, en die zich nadien in duizend en één bochten moet wringen omdat hij er geen kan aanduiden.
bochten wringen?

je wordt echt steeds gekker

Ik geef wat aan,meer niet, take it or leaf it.

In mijn ogen ben jij knetterachterlijk gek, maar dat zal ik wel in jouw ogen zijn.

so what?

Pin d"Ar
Oud 17 april 2008, 15:55   #4730
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
bochten wringen?
Ja.

Je kan uiteraard geen vrije-energie-machine aanduiden, en dus verzin je van alles om je eruit te lullen.

Wie niet beperkt wordt door een geloof kan in alle vrijheid de conclusie trekken dat er geen dergelijke machine bestaat. Jij kan dat echter niet, vandaar de duizend en één bochten. Niet dat het pakt, hoor.

Citaat:
je wordt echt steeds gekker
Beledigen en schelden, je kan het blijkbaar niet laten.
Wie stevig in zijn schoenen staat heeft dat niet nodig.

Citaat:
Ik geef wat aan,meer niet, take it or leaf it.
Neen.
Jij maakt straffe beweringen maar kan ze niet hardmaken. Ik wijs daar (met enig leedvermaak) op. Anderen trouwens ook.

Citaat:
In mijn ogen ben jij knetterachterlijk gek, maar dat zal ik wel in jouw ogen zijn.
Ik laat het beledigen en de pogingen iemand persoonlijk te discrediteren aan jou over.
Of jij "knetterachterlijk gek" bent of niet kan ik onmogelijk weten.
Wat ik wel weet is dat je hier aan de lopende band onzin post, straffe beweringen die je niet kunt hardmaken, leugens, dat je hoaxes als bron gebruikt, ...

Laatst gewijzigd door Firestone : 17 april 2008 om 16:06.
Oud 17 april 2008, 16:58   #4731
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik kan me in elk geval wel dozijnen van wilde stellingen van believers herinneren die allemaal, stuk voor stuk, fundamenteel werden gedebunked.
Dat is dus precies wat Exodus zei. Ik herinner mij ook heel wat stellingen die fundamenteel werden debunked, maar die gebruiken jullie nu om alle anderen te ontwijken, opnieuw en opnieuw, ad nauseum.
Wat vind je bv van de NTSB data van vlucht 77?
Of Barbara Olson's telefoongesprek met haar man?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 17:06   #4732
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

NWO vazallen aan het werk
Citaat:
do 17/04/08 - Zakenman Etienne Davignon zegt dat prins Laurent zich niet heeft verrijkt met de vastgoedactiviteiten. Toch wil senator Pol Van Den Driessche (CD&V) premier Yves Leterme interpelleren over de dotatie aan prins Laurent. Volgens de senator moet de wet van 2001 over de dotaties aan de koninklijke familie herbekeken worden.
Prins Laurent is weer in opspraak gekomen, nu door onduidelijke vastgoedactiviteiten in Brussel en Zuid-Italië.

Voor Pol Van Den Driessche is de rol van burggraaf Etienne Davignon in deze hele zaak nog niet echt duidelijk. Wat voor de senator wel duidelijk is, is dat Davignon de brandweerman van de koninklijke familie is.

Davignon moet volgens de CD&V'er alle brandjes van het koningshuis blussen en hij verwees daarbij naar de rol die Davignon speelde bij het faillissement van Sabena.

Zuivere constructie
Etienne Davignon gaf ondertussen zelf meer uitleg over zijn betrokkenheid in de vastgoedzaak. Hij zegt dat prins Laurent zich niet verrijkt heeft met vastgoedactiviteiten.

De topzakenman gaf wel toe dat de financiële constructie die de prins had opgezet niet transparant genoeg was.

Ga naar de toegankelijk versie van de content die nu volgt.

Etienne Davignon legt uit

Van Etienne Davignon is bekend dat hij bevriend is met de koninklijke familie. Hij heeft prins Laurent aangeraden om al zijn vastgoedactiviteiten onder te brengen in een stichting.

"Als die winst maakt, gaat de opbrengst naar ecologische projecten. De constructie is nu helemaal zuiver", zegt Davignon.

Naar Brits model
Van Den Driessche is toch van plan om de dotaties aan de koninklijke familie met enkele mensen te herzien. Hij zou graag naar een Brits model overgaan waarbij een revisor over de dotaties waakt.

"Ofwel dotatie, ofwel immobiliën"

"De dag dat koning Albert stopt, moet alles toch eens herbekeken worden, want er is geen draagvlak om alle 14 leden van de koninklijke familie te vergoeden", zei de senator.

De senator voegde er meteen ook aan toe dat de leden van de koninklijke familie wel degelijk een dotatie mogen krijgen, maar dat het niet kan dat iemand een riante dotatie krijgt en daarnaast nog eens commerciële activiteiten heeft.

Van Den Driessche stelt dan ook dat prins Laurent ofwel genoegen moet nemen met zijn dotatie, ofwel moet gaan werken.
Oud 17 april 2008, 18:32   #4733
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Tuurlijk, daarom dat de evoluties altijd de theorie van de NWO ondersteunen. Maar dat doen jullie dan af als "natuurlijke" evolutie.
Net omgekeerd. Er kan geen wereldleider een scheet laten, of achteraf - steeds achteraf - roepen de NWO-acolieten dat deze wind een deel was van een eeuwenoud plan om de wereld te overheersen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 19:31   #4734
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Er valt helaas weinig te reageren, straddle.

Ik had nochtans een paar gewone vragen gesteld, die je enkel met JA of NEEN kan beantwoorden (en liefst enkel beperkt tot ja of neen). Maar ik heb geen antwoord gekregen. Ik herhaal graag nog even:

1.) Ontkent u dat de FBI en de CIA ooit een cover up georganiseerd hebben in het verleden?

2.) Acht u het onmogelijk dat FBI en CIA ooit aan een cover up zullen werken in de toekomst?

3.) Acht u het onmogelijk dat FBI en CIA "bezwaarlijke" informatie mbt 9-11 achterhouden?

Thanks
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 20:05   #4735
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ik had nochtans een paar gewone vragen gesteld, die je enkel met JA of NEEN kan beantwoorden (en liefst enkel beperkt tot ja of neen). Maar ik heb geen antwoord gekregen. Ik herhaal graag nog even:

1.) Ontkent u dat de FBI en de CIA ooit een cover up georganiseerd hebben in het verleden?

2.) Acht u het onmogelijk dat FBI en CIA ooit aan een cover up zullen werken in de toekomst?

3.) Acht u het onmogelijk dat FBI en CIA "bezwaarlijke" informatie mbt 9-11 achterhouden?

Thanks
Sta me toe even te antwoorden.

1. Neen.
2. Neen.
3. Neen.

Bwah, echt moeilijk waren die vragen niet.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 20:06   #4736
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Onzin, je hebt hier meerdere mogelijkheden.

1) De pdf`jes zijn verzonnen of aangepast...allesinds vals.

2) De pdf`jes zijn authentiek.

3) De pdf`jes zijn authentiek maar er zijn geen bewijzen dat wat de brandweermannen gehoord hebben, explosies waren die geplaatst zijn door Bush en co om de torens zelf naar beneden te halen.

En mijn positie is simpelweg dat ik het niet weet. Vind jij dat wankel...ok...jou mening...maar ik durf te wedden dat jij het ook niet weet...conclusie...even wankel dus.
Neen, mijn positie is consequent. Jij stelt eerst dat het een vervalsing is, alvorens je terug te trekken. Ik ga ervan uit dat de New York Times geen getuigenverslagen zal vervalsen, tot ik aanwijzingen krijg van het tegendeel.

Trouwens, de hele discussie over complotten is naast de kwestie en een afleiding van de echte feiten.

Iedereen weet dat:
- Al Qaida (Arabisch voor de database) werd opgericht i.s.m. de CIA in het kader van de oorlog van Amerikanen, Saoediërs en Pakistanizen tegen de Afghaanse regering en haar bondgenoot, de Sovjet-Unie
- Usama bin Laden sinds die datum nog regelmatig contact had met de CIA, nog enkele maanden vóór 11 september zelfs, toen hij in Jemen een ziekenhuis bezocht
- de FBI vóór 11 september bepaalde van de door de officiële verslagen genoemde kapers wou arresteren, maar hierin verhinderd werd door de CIA, die de bewuste kapers als informanten beschermde
- de escalatiepolitiek van het Amerikaanse en Zionistische imperialisme in hun kruistocht tegen de Arabische wereld alles te maken heeft met geopolitieke en economische belangen

Zonder beroep te doen op enige complottheoriën kan men dus zonder meer stellen dat het Amerikaanse imperialisme de eindverantwoordelijke is van de aanslagen van 11 september.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 20:07   #4737
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Overigens benieuwd hoe lang je nog energie in die VS gaat steken.

Pin d"Ar
vs?
Oud 17 april 2008, 21:40   #4738
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Trouwens, de hele discussie over complotten is naast de kwestie en een afleiding van de echte feiten.

Iedereen weet dat:
- Al Qaida (Arabisch voor de database) werd opgericht i.s.m. de CIA in het kader van de oorlog van Amerikanen, Saoediërs en Pakistanizen tegen de Afghaanse regering en haar bondgenoot, de Sovjet-Unie
- Usama bin Laden sinds die datum nog regelmatig contact had met de CIA, nog enkele maanden vóór 11 september zelfs, toen hij in Jemen een ziekenhuis bezocht
"Iedereen weet" is altijd een veeg teken. Deze twee beweringen zijn zonder meer fout.

Interessant boek voor wie er meer over wil weten.
(Niet over de aanslagen zelf en de inside-job zever, maar over Al Qaeda en Bin Laden, en hoe FBI, CIA en NSA er mee omgingen.)

Laatst gewijzigd door Firestone : 17 april 2008 om 21:43.
Oud 17 april 2008, 21:40   #4739
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
vs?
Vuursteen.

De subtiliteit van believers kent geen grenzen.
Misschien noem jij dit wel fantasie.
Oud 17 april 2008, 23:26   #4740
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ja.

Je kan uiteraard geen vrije-energie-machine aanduiden, en dus verzin je van alles om je eruit te lullen.

Wie niet beperkt wordt door een geloof kan in alle vrijheid de conclusie trekken dat er geen dergelijke machine bestaat. Jij kan dat echter niet, vandaar de duizend en één bochten. Niet dat het pakt, hoor.
In "it runs on water" laten ze zo'n werkend toestel zien dat dagelijks wordt gebruikt. Het staat in voor het warm water voor de douches in een brandweerkazerne.

En ik vernam gisteren dat verschillende wetenschappelijke tijdschriften al in de jaren 90 artikels hadden gepubliceerd waarin stond dat in sommige omstandigheden de wetten van de thermodynamica niet gelden.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be