Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2008, 07:04   #4681
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Ja, door o.a. FBI en CIA... de bakens van integriteit... Zij zijn de hoofdverdachten in het ganse complot en toch worden ze ingeroepen om de boel te onderzoeken
Voor een "gematigde believer" wordt jouw samenzwering nu wel heel groot.
Dat is uiteindelijk het laatste verweer van believers: alles wat hun fantasietjes ontkracht is een vervalsing, iedereen die hun fantasietjes tegenspreekt maakt zelf deel uit van de samenzwering.

Citaat:
Aan alle voorwaarden voor insider trading is stuk voor stuk voldaan, een voor een. Dat weet elkeen die verantwoordelijke posities bekleedt in de financiele markten. In eender andere situatie zou dit ontegensprekelijk tot zware veroordelingen en sancties geleid hebben. Hier is er werkelijk een serieuze bocht gemaakt. Maar ja, ik ga niet gaan vragen aan de SEC om het te mogen onderzoeken hoor!
De SEC heeft het onderzocht. (Oh sorry, die maakt vermoedelijk ook deel uit van de samenzwering!)
De origine van de handel in put-opties werd geïdentificeerd (bijvoorbeeld een supergeheime newsletter ), de volumes waren lang niet zo opmerkelijk als believers doen uitschijnen, en dienden deels om posities te dekken.

Een goed voorbeeld van "red herring", eigenlijk.

Citaat:
Blijkbaar zoals ETI aangeeft zijn er nog zeer recente klachten daaromtrent vanwege congresleden... Ben is benieuwd wat u Kucinich nu gaat aanwrijven? Ook ne charlatan?
Het begrip "argument" ligt echt wel moeilijk bij believers, blijkbaar.

Wat ik Kucinich in deze ga aanwrijven is dat hij weerlegde zever herhaalt. Hij geeft geen enkel gefundeerd argument waaruit zou blijken dat er meer achter de handel in put-opties lag dan algemeen geweten.
Zou het mogelijk zijn dat een politicus politieke motieven heeft? Perish the thought!
Oud 17 april 2008, 07:45   #4682
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

het enige wat VS krampachtig probeert te doen, is de schade nog enigszins proberen te beperken, ze heeft echter geen idee dat de krampachtigheid waar mee ze het doet, de schade uiteindelijk alleen maar groter zal maken.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 08:16   #4683
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De schade nog enigszins proberen te beperken!

Och ja, ik was het even vergeten!

Believers leven in de eeuwige waan dat dra de hele wereld (inclusief ikke) hun Licht zal zien.
Gun voorspelde het al jaren geleden, en nu zinspeelt Pindar daarop.

Jongens, neen, echt niet

Als er argumenten zijn voor jullie theorie zal mijn forumgedrag daar niet tegen aankunnen. Sterker nog, waarom zou ik gefundeerde argumenten proberen te weerleggen (even de hier heersende paranoia vergetend dat ik een NWO-agente ben)?

Zolang er echter enkel op de tegenstemmen wordt geschoten en ontkrachte zever en leugens worden gepost, zal jullie samenzweringstheorie een marginaal feit blijven. Politiek en maatschappelijk betekenisloos, wetenschappelijk en historisch waardeloos.
Oud 17 april 2008, 08:21   #4684
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Het toepassen van de wetenschappelijke methode is de ENIGE manier om ondubbelzinnig te bepalen welke stellingen, theoriën etc. bullshit zijn, en welke waarde hebben.
dogmatisch refreintje, meer is het niet

Pin d"Ar
Oud 17 april 2008, 08:23   #4685
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De schade nog enigszins proberen te beperken!

Och ja, ik was het even vergeten!

Believers leven in de eeuwige waan dat dra de hele wereld (inclusief ikke) hun Licht zal zien.
Gun voorspelde het al jaren geleden, en nu zinspeelt Pindar daarop.

Jongens, neen, echt niet

Als er argumenten zijn voor jullie theorie zal mijn forumgedrag daar niet tegen aankunnen. Sterker nog, waarom zou ik gefundeerde argumenten proberen te weerleggen (even de hier heersende paranoia vergetend dat ik een NWO-agente ben)?

Zolang er echter enkel op de tegenstemmen wordt geschoten en ontkrachte zever en leugens worden gepost, zal jullie samenzweringstheorie een marginaal feit blijven. Politiek en maatschappelijk betekenisloos, wetenschappelijk en historisch waardeloos.
haar reactie bewijst het:

het enige wat VS krampachtig probeert te doen, is de schade nog enigszins proberen te beperken, ze heeft echter geen idee dat de krampachtigheid waar mee ze het doet, de schade uiteindelijk alleen maar groter zal maken.

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 17 april 2008 om 08:23.
Oud 17 april 2008, 08:24   #4686
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Wel wel wel... deze uitspraken verraden weer eens de mind set van de elite.

Citaat:
Netanyahu Says 9/11 Was Good For Israel
Former Israeli PM and right wing Zionist lauds attacks while Iranian leader's comments serve as straw man

Steve Watson
Infowars.net
Wednesday, April 16, 2008

Former Israeli Prime Minister and current leader of the opposition Benjamin Netanyahu has stated during a speech that the 9/11 attacks were a good thing for Israel.

Israel's Ma'ariv newspaper reported that Netanyahu, leader of the Likud party, told an assembly at Bar Ilan university:

"We are benefiting from one thing, and that is the attack on the Twin Towers and Pentagon, and the American struggle in Iraq."
http://infowars.net/articles/april20...8Netanyahu.htm
Oud 17 april 2008, 10:54   #4687
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
haar reactie bewijst het:

Pin d"Ar
Je bent eraan voor de moeite, Firestone. Je complot is ontmaskerd. Ga je zelf naar het tribunaal in Den Haag of moeten we je komen halen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 11:11   #4688
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Wat is dat trouwens met die 'VS'?
Inside joke zeker?

Ik stel voor dat we Pind'ar vanaf nu dan maar als PD (of Pédé) gaan adresseren.
Da's ook een inside joke.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 11:22   #4689
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Niets, is dit een antwoord op uw vraag?

Tevreden?
Euhm, maakt mij niet uit, ik zeg gewoon dat ik de link niet kan leggen.

Feit blijft dus dat de believers gelogen hebben over het feit dat de torens niet sneller zijn ingestort dan 10 seconden.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 11:25   #4690
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Voor een "gematigde believer" wordt jouw samenzwering nu wel heel groot.
Dat is uiteindelijk het laatste verweer van believers: alles wat hun fantasietjes ontkracht is een vervalsing, iedereen die hun fantasietjes tegenspreekt maakt zelf deel uit van de samenzwering.
Monumentale red herring van jou - en wat een kanjer van een overdrijving.

Je hebt geen enkel degelijk verweer op wat ik oorspronkelijk zei, dus, over naar de gekende debunking technieken . Uw tegenwerping is ronduit belachelijk voor iemand die constant haar kennis en verstand etaleert doorheen haar posts. Je veralgemeent hier weer naar andere conspiracy theorietjes die ik nog nooit heb aangehaald, laat staan mij daar achter heb geplaatst, en je duwt mijn tegenwerping daar haastig in. Do I detect weakness

Laat ons eens herbeginnen: Uiteraard als hier er een cover up gebeurd is kan dat enkel met medewerking van FBI en CIA, das nogal wiedes. Niks van de samenzwering wordt groter.

Volgende stap: Ontkent u dat FBI en CIA ooit 1 enkele cover up hebben gefabriceerd?? Is het volgens u totaal ONMOGELIJK dat CIA en FBI zelfs maar in hun hoofd zou halen ooit aan 1 of andere cover up te werken??

Zeker als het nationaal belang zodanig groot is?? (De VS staat voor een totale ondergang, zowel op economisch als politiek vlak, en uiteraard weten haar bewindsvoerders dat ook). Weet u wel tot wat veiligheids- en inlichtingendiensten in staat zijn, voor zaken die 10 keer minder belangrijk zijn.

Citaat:
De SEC heeft het onderzocht. (Oh sorry, die maakt vermoedelijk ook deel uit van de samenzwering!).
Weer zo'n typische insinuatie - Miss Red Herring, ik wist niet dat ook u zo laag kon vallen om herhaaldelijk naar dat soort technieken te moeten grijpen.

De SEC moet in dat geval gewoon luisteren naar wat de FBI zegt. Het is zo simpel als dat. De buitenwereld heeft geen enkel gedetailleerd inzicht gekregen van wat of hoe of wie die opties heeft gekocht en wat er juist gebeurd is en hoe men tot die conclusie gekomen is. Punt uit.

Ik heb het dan nog eens niet over de beschuldiging van 2 FBI agenten voor insider trading... Maar ja, in casuistiek gaan vallen maakt discussieren nog moeilijker. Dus laat ons algemeen blijven.

Citaat:
De origine van de handel in put-opties werd geïdentificeerd (bijvoorbeeld een supergeheime newsletter ), de volumes waren lang niet zo opmerkelijk als believers doen uitschijnen, en dienden deels om posities te dekken.

Een goed voorbeeld van "red herring", eigenlijk.
Of hoe je klakkeloos reproduceert wat een rapportje van de FBI zegt. Bovendien, wie hanteert de red herring hier opnieuw????

Citaat:
Het begrip "argument" ligt echt wel moeilijk bij believers, blijkbaar.
Wel, u daarentegen veralgemeent, leidt de aandacht af van de essentie en het oorspronkelijk gemaakte punt. U grijpt regelmatig totaal ongepast naar uw "wetenschappelijke methode", juiste definities en aan intellectueel snobisme grenzende opmerkingen die op de keper beschouwd niets meer dan goede bliksemafleiders zijn.

Kom nu niet af dat ik persoonlijk ben want die tegenwerping is ook misplaatst -u doet in wezen net hetzelfde met "de believers" en mezelf.

Citaat:
Wat ik Kucinich in deze ga aanwrijven is dat hij weerlegde zever herhaalt. Hij geeft geen enkel gefundeerd argument waaruit zou blijken dat er meer achter de handel in put-opties lag dan algemeen geweten.
Zou het mogelijk zijn dat een politicus politieke motieven heeft? Perish the thought!
Had ik het niet gedacht dat er weer iets zou mis zijn nu met Kucinich??

Soit, het is inderdaad mogelijk dat hij andere motieven heeft, maar dan toch niet zonder risico. Bovendien zullen zijn mogelijke politieke motieven nooit opwegen tegen de motieven die echte samenzweerders hadden/hebben. Of niet soms?

Gelieve ter zake te reageren in uw volgende post aub!

straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 11:25   #4691
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Wie van ons heeft hier ooit gezegd en is blijven volhouden dat WTC1&2 instortte in minder dan 10 sec? Kun je echt niet eerlijk blijven?
Het enige wat wij vragen is een onafhankelijk internationaal onderzoek over wat precies gebeurde op 9/11 en rechtzettingen van alle contradicties in de 9/11 commission report, alsook die tussen FEMA en NIST(en er zijn er een pak).
Zeg je nu dat niemand van de believers dit heeft beweerd?

Ik zeg niet dat ze het allemaal hebben beweerd maar het is wel door meerdere personen beweerd en ook meerdere keren en in geen enkel geval, idd GEEN ENKEL geval heeft een andere believer dit tegengesproken.

Wat gaat jou reactie zijn indien we hier duidelijk deze bewering quoten?
Oud 17 april 2008, 11:29   #4692
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je positie is wankel: ofwel zeg je dat de opnamen vervalst zijn, ofwel dat ze niet vervalst zijn. Indien ze vervalst zijn, dan moet je je complottheorie tegen de New York Times eens verder verklaren...

Wie de zaak objectief bekijkt, moet vaststellen dat de bewijzen voor zowel het officiële verhaal als de alternatieve "complottheoriën" erg mager zijn. We zullen de waarheid over 11 september wellicht nooit weten.
Onzin, je hebt hier meerdere mogelijkheden.

1) De pdf`jes zijn verzonnen of aangepast...allesinds vals.

2) De pdf`jes zijn authentiek.

3) De pdf`jes zijn authentiek maar er zijn geen bewijzen dat wat de brandweermannen gehoord hebben, explosies waren die geplaatst zijn door Bush en co om de torens zelf naar beneden te halen.

En mijn positie is simpelweg dat ik het niet weet. Vind jij dat wankel...ok...jou mening...maar ik durf te wedden dat jij het ook niet weet...conclusie...even wankel dus.
Oud 17 april 2008, 11:30   #4693
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Blijkbaar niet genoeg

link
Jawel.
Oud 17 april 2008, 11:32   #4694
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Pin d"Ar
Ze zijn toch onaantastbaar zelfs met alle harde bewijzen.
Dat zijn toch de beweringen van de believers...ze leven dus op roosjes en slapen zo vast als het maar kan.
Oud 17 april 2008, 11:39   #4695
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hey, illwill, bedankt om mij onaantastbaar te noemen!

Ik leef inderdaad op roosjes, het slapen gaat de laatste tijd door "omstandigheden" () echter wat moeilijker.

Maar toch bedankt.
Oud 17 april 2008, 11:39   #4696
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ze zijn toch onaantastbaar zelfs met alle harde bewijzen.
Dat zijn toch de beweringen van de believers...ze leven dus op roosjes en slapen zo vast als het maar kan.

onaantastbaar? waar heb ik dat gezegd?
Hun macht is groot ja, maar ze zijn als de dood dat ze openbaar worden in het publieke domein. Als we morgen allemaal op aarde hun spel doorhebben is het gedaan met ze.

Zo zie je maar weer wat jullie draaien om het niet te zien!

Pin d"Ar
Oud 17 april 2008, 11:43   #4697
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hey, illwill, bedankt om mij onaantastbaar te noemen!

Ik leef inderdaad op roosjes, het slapen gaat de laatste tijd door "omstandigheden" () echter wat moeilijker.

Maar toch bedankt.
Behoor jij tot het groepje die de inside job hebben bedacht en uitgevoerd?
Oud 17 april 2008, 11:46   #4698
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
onaantastbaar? waar heb ik dat gezegd?
Hun macht is groot ja, maar ze zijn als de dood dat ze openbaar worden in het publieke domein. Als we morgen allemaal op aarde hun spel doorhebben is het gedaan met ze.

Zo zie je maar weer wat jullie draaien om het niet te zien!

Pin d"Ar
Jullie hebben toch de harde bewijzen maar jullie beweren dat heel de media door hen gecontrolleerd word, dat niemand hoog geplaatste jullie willen of kunnen helpen om de criminelen voor de rechter te halen... ze slapen dus kortom zo vast als wat en ze zijn dus onaantastbaar.

Je kan niet beweren dat je met harde bewijzen ze niet kan aanpakken en tegelijkertijd zeggen dat het morgen met ze gedaan is. Je hebt ze toch door...jezelf tegenspreken is wel je beste kant precies.
Oud 17 april 2008, 11:46   #4699
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Behoor jij tot het groepje die de inside job hebben bedacht en uitgevoerd?
Dat ook!

Ik denk echter dat Pindar met VS "Vuursteen" bedoelde in de post die je citeerde.
Oud 17 april 2008, 11:49   #4700
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Jullie hebben toch de harde bewijzen maar jullie beweren dat heel de media door hen gecontrolleerd word, dat niemand hoog geplaatste jullie willen of kunnen helpen om de criminelen voor de rechter te halen... ze slapen dus kortom zo vast als wat en ze zijn dus onaantastbaar.
Nogmaals, ze zijn erg bang dat we ze door beginnen te krijgen, het worden er ook steeds meer.

Citaat:
Je kan niet beweren dat je met harde bewijzen ze niet kan aanpakken en tegelijkertijd zeggen dat het morgen met ze gedaan is. Je hebt ze toch door...jezelf tegenspreken is wel je beste kant precies.

? wat ratel je nu weer??? Als iedereen morgen doorheeft wat ze doen, denk ik zelf, niet dat ik er voor ben, dat ze gelyncht worden.
Veel mensen hebben ze door ja, maar dienen er veel en veel meer te worden.
Velen steunen ze zonder dat ze het zelf weten, bv door de wetenschap te verdedigen

Pin d"Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be