![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#47521 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() patrickve
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder Maidan waren de grenzen van Oekraïne niet veranderd. Maar als je een kruitvat (Oekraïne) met grote etnische en culturele tegenstellingen, in brand steekt moet je niet verwonderd zijn dat de boel ontploft. Het is net alsof men in België de regering omver zou werpen, en vervangen door een eentalig Frans kolonelsregime dat het Nederlands verbiedt in onderwijs en media. Wedden dat België 5 jaar later niet meer bestaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten de wereld delen met de natuur en andere volkeren. Zelfs de Bijbel zei dat al. Het hebzuchtig neoliberalisme vernietigt niet alleen de harmonie tussen de volkeren maar eveneens de natuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst zullen de Russen zoveel mogelijk Nazi's laten sneuvelen, en de militaire capaciteiten vernietigen, daarna is het de bedoeling dat het regime valt. Als West-Oekraïne zich daarop afscheidt denk ik niet dat de Russen daar enig bezwaar tegen zullen maken, in tegendeel, laat het Westen maar zorg dragen voor "Banderistan". Je ziet dat ze nu al aan het vechten zijn met de Polen, die al wekenlang de grens blokkeren. Laat dat arm, achterlijk gebied maar bij de EU komen, veel succes ermee. Vanaf Oekraïne geen bedreiging meer is voor Rusland, en de Russisch talige gebieden bij Rusland horen, is de kans groot dat de Russen West- en Centraal-Oekraïne aan de EU zullen overlaten (NAVO niet omdat dit een bedreiging vormt voor Rusland) Veel plezier met die paar tientallen miljoenen armoezaaiers. De Russen zullen al de handen vol hebben om wat vroeger Oost- en Zuid-Oekraïne was op Russisch niveau te brengen. Ze hebben geen zin om dat ook te doen in gebieden waar de meerderheid hen haat, en waar de meerderheid zich niet Russisch voelt en niet bij Rusland wil horen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 21 december 2023 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben opgegroeid met Amerikaans Engels, het is een haat liefde verhouding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vergelijkingen met WOII zijn walgelijk. Toen waren de Joden het slachtoffer, nu de dader, er is geen vergelijkenis, en de Shoah misbruiken om de misdadige Israelische politiek te verdedigen is het laagste van het laagste. Ik herinner mij vorig jaar in Finland: ![]() En tal van andere zaken die bol stonden van Russofobie. Toen schreeuwde niemand verontwaardiging uit over anti-Russisch racisme. Ah ja maar wacht, Rusland heeft de territoriale integriteit van een ander land geschonden. Israel... "ok, wacht, dat mag je niet vergelijken, vuile antisemiet, waag het niet om die zin af te maken"... Israel heeft op een maand tijd 2 keer zoveel burgerslachtoffers gemaakt in een gebied 100 keer kleiner dan Oekraïne dan de Russen in heel Oekraïne op 2 jaar tijd. Ja, maar Hamas verschuilt zich in scholen en ziekenhuizen en Oekraïne niet. Echt? https://www.amnesty.org/en/latest/ne...ger-civilians/ Ukrainian forces have put civilians in harm’s way by establishing bases and operating weapons systems in populated residential areas, including in schools and hospitals, as they repelled the Russian invasion that began in February, Amnesty International said today. Such tactics violate international humanitarian law and endanger civilians, as they turn civilian objects into military targets. Geef het gewoon op en geef nu eens eerlijk toe dat U het leven van Palestijnen minder waard vindt dan het leven van Oekraïners, en dat westerse bondgenoten het recht hebben de mensenrechten te schenden en de Russen niet. Wees eens eerlijk, stop het gewauwel want U bent al lang door de mand gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) alleen in vertaling (NL, Du of Eng), en niet héél veel. 3) same here 4) van haat tgo het Amerikaans Engels heb ik niet de minste last, misschien eerder integendeel. Dat heeft uiteraard veel te maken met mijn appreciatie van blues en jazz en zo.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Palest...ide_accusation 2) Waar haalt u dat toch vandaan? Ik wees gewoon op het bestaan van een 'documentaire'. Is alles in uw wereld zo verschrikkelijk 'zwart-wit'? 3) Vroeg of laat zal ik niet anders kunnen, hé. Maar dat zal dan wel niet op uw bevel gebeuren, tenzij misschien indien uw utopie verwezenlijkt geraakt. 4) in het algemeen zou ik zeggen dat ik het leven van andere mensen dan die uit mijn directe kring zo ongeveer gelijkwaardig beoordeel; ik kan evenwel niet ontkennen dat ik het erg aangenaam vind intelligente mensen te leren kennen/ontmoeten, en dat is vooral een kwestie van 'comfort', 'plezier' en 'veiligheid'. Ik verwijs daarvoor trouwens graag terug naar het YouTube-filmpje dat ik al signaleerde: < Stupid People Are Dangerous > https://www.youtube.com/watch?v=eqIp-jWJKSM "5 Basic Laws of Stupidity" 5) er zijn nu eenmaal geen 'mensenrechten' zoals er pakweg zuurstofmoleculen of blikseminslagen zijn, hé; er zijn wel diverse 'manifesten', 'verdragen' en 'wetteksten' waarin het concept verder uitgewerkt wordt, maar er is géén andere fysieke - op louter wetenschappelijke wijze aan te tonen - basis voor dan de hersenen van de individuen die zich ermee bezig houden. Het ziet er in elk geval naar uit dat noch het 'westerse' noch het 'niet-westerse' kamp er zich veel aan gelegen laten, en dat ze op velerlei wijze proberen mogelijke ongewenste verdedigers ervan buitenspel te zetten. Zie hiervoor bijvoorbeeld ook 3) 6) Is er dan een mand misschien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een mand zou moeten maken, zou ik er ondermeer het volgende bouwmateriaal voor gebruiken: een 'treurliedje' voor de meisjes in ondermeer Iran: < ifa - Baraye [Metal Version] (Official Video) > https://www.youtube.com/watch?v=8UVqjNolt_U een beetje 'cultural appropriation' uit Indië: < Bloodywood - Dana Dan (Indian Folk Metal) > https://www.youtube.com/watch?v=a65A626Ed20 & < Bloodywood - Machi Bhasad (Expect a Riot) > https://www.youtube.com/watch?v=Gsy5sJy5_34 en een uitsmijter uit Taiwan: < NiNi Music - HOMELAND (Taiwan Folk Metal) ft. Jayant Bhadula of Bloodywood > https://www.youtube.com/watch?v=vopMx1_7Ojg ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 december 2023 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere volkeren mogen bestaan als ze ons nuttig zijn, zoniet is het beter om die te extermineren. En de natuur moeten we doorgronden om die zodanig te manipuleren dat die ons dient he. Dat proces heet "leven". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen ervoor zorgen dat de Russen deze beker helemaal moeten uitdrinken he. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 december 2023 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47533 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47534 |
Europees Commissaris
|
![]() Het omgekeerde is waar. Ik betaal jou met gelijke munt terug. De Russische ratten mogen van jou iedereen bedreigen -de Russische ambassadeur in Nederland heeft zelfs nog gedreigd dat Rusland een kernwapen op Nederland afvuurt-, maar op het moment dat ik grove taal gebruik ga je op het rode driehoekje drukken en heb ik al 2 keer een ban van aan maand gehad. Je moet dictaturen op dezelfde manier aanpakken als zij doen. Duitsland moet Koningsbergen weer opeisen, Finland Karelië en Polen het westen van Belarus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervelend genoeg werden er gisteren in de omgeving van Kherch (das vlakbij die brug daar) explosies gehoord ,en werd het rookscherm van die brug (weer eens) in werking gesteld en trafiek(voor de miljoenste keer) stilgelegd...
De autoriteiten zeiden dat de luchtafweer in werking was... Helaas voor die autoriteiten ontsnappen smartphone beeldjes die rookpluimen van op de grond tonen en is het zelfs niet zeker of er uberhaupt iets uit de lucht is komen vallen.... Reeds een paar weken geleden werden (via Ukrinform) beeldjes getoond die,werd toch beweerd,van SBU operators kwamen die DAAR aangekomen waren en beloofden dat er "dingen zouden gebeuren"...Het verzet ligt daar ook niet te slapen leerden we al eerder...(er passeert daar vermoedelijk weinig of Kiev hoort er van) Vergeten we niet,er zijn meerdere methodes om die brug uit te schakelen....een van de methodes kan zijn om voor constante miserie te zorgen in de logistieke infrastrukturen daaromtrent.......een slordige sigaret kan veel bereiken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals "Hamas" aan het 'winnen' is, of toch nog op een andere manier?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die drie SU-34 afgeknald met patriots ,zal ook wel fakenews zijn hé
https://www.kyivpost.com/post/25833 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47538 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij hebben de Oekrainers veel grotere verliezen geleden. Als er ook maar een NAVO soldaat of NAVO raket Russische soldaten doodt, ontaardt deze oorlog zeker in een kernoorlog en zijn we allemaal dood. Als Oekraine een onafhankelijk land is, waarom heeft het Westen 10 jaar geleden dan een coup georganiseerd tegen de democratisch verkozen president? Oekraine is zonder bloedvergieten onafhznkelijk geworden maar als regio s van Oekraine zich willen afscheiden kon dat blijkbaar niet geweldloos. Het was een bewuste keuze van het regime om Minsk niet toe te passen en voor een gewelddadige oplossing te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U werd terecht geband omdat U het forum reglement overtrad. Mijn berichten zijn nooit gericht tegen het Oekraiense volk of zelfs het volk in het Westen, steeds tegen de elite. Ik haat die elite, omwille van de politiek die ze voeren. Mijn argumenten zijn politiek, net als mijn standpunten. Ik bekritiseer uw standpunten, niet U als persoon. Zoals het hoort op een politiek forum. Laatst gewijzigd door tomm : 23 december 2023 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |