![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar als ik een vegetariër aan mijn tafel heb , dan ga ik echt niet speciaal groentenburgers staan bakken. Leg mij eens uit waarom ik respect moet hebben voor de voorkeur van een vegateriër om geen vlees te eten ..... terwijl omgekeerd een vegetariër geen respect heeft voor het feit dat ik wel vlees eet. Wat maakt het verschil?
![]() |
![]() |
#462 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hoeft geen groentenburgers te bakken voor die vegetarier; maar je kan op zijn minst aanvaarden dat hij/zij het vleesgedeelte van je met liefde en passie klaargemaakte eten; niet opeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik bij een moslim ga , zal ik uit respect ook alles opeten. Maar het gaat niet alleen over dat . Het gaat ook over geen honden , geen hand geven , geen homo's enz... Op den duur worden er zoveel eisen gesteld dat samenleven onmogelijk wordt. Tenslotte is het aan hen om zich aan te passen en niet omgekeerd. Als ik in Marokko ga wonen , zal ik mij aan hen aanpassen, naar mijn mening zal ik ginder niet zoveel zever moeten verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Minister-President
|
![]() Er bouwt zich hier een zekere spanning op. Foodfight?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Of ge zal maar net de poep van uw kleine spruit afgekuisen hebben met een pamperdoekje. Sterker nog , ge zal maar net u geliefde huisdier minneke poes en Max de hond een aaike gegeven hebben. In het slechtste geval zat het inlegkruisje in je string niet goed en heb je serieus aan je, al dan niet sexy ,kont staan krabben en wroeten. Dus tja.... wat doet ge er tegen he.... moslima's hebben blijkbaar nooit hun maandstonden, komen niet aan huisdieren en kuisen al helemaal de kont van hun kleine niet af..... dus als zij het aanraken is het halal genoeg zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#470 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Da's hetzelfde alsof ik een secretaresse in dienst wil nemen die perfect tweetalig is...maar uit principe en overtuiging wil ze geen Frans praten of schrijven.... ![]() Wat ben ik daar dan mee? Dus hup...ontslaan, en op den dop....kan ze ook gaan klagen dat ze gediscrimineerd is.
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe uit zich dat; een vegetariër die geen respect heeft voor het feit dat jij wel vlees eet? Dan beweerde je toch, dat een vegetarier geen respect heeft voor het feit dat jij vlees eet. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 september 2010 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En waardoor zijn we in vredesnaam op dat vegetarier gedoe uitgekomen? Naar mijn weten had ik het over een moslima die ik in dienst nam die ook varkensvlees zou moeten eten. Wil ze dat niet of is ze vegetarier dan nam ik haar niet in dienst....als werkgever...en dus betaler van haar loon...is dat mijn goed recht. Al dat gezeik over gasten uitnodigen die al dan niet vegetarier zijn of de een of ander allergie hebben doet hier niets terzaken. Gewoon het feit dat een allochtoon een mooie job angeboden krijgt maar toch altijd een reden kan vinden om het woordje racisme boven te halen....daar gaat over.
![]() |
![]() |
#475 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja ....da's iets wat we maatschappelijk moeten aanvaarden zeker? Hun opvatting van lichaamshygiëne is vaak totaal het tegengestelde van wat wij de norm vinden. Daar kan je niks aan veranderen.
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De titel slavendrijver is gans voor u alleen voortaan.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 september 2010 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan perfect leren lassen op het bedrijf en daar dus zonder diploma in verder doen.
Opnieuw is daar het principe van een helper die een volle stielman terzijde staat en dus het vak van hem leert.
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 26 september 2010 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dank u....dank u wel ![]()
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan.
![]() Maar probeer personeel ook eens als mensen te zien hé. Respecteren kost geen geld.