![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Minister-President
|
![]() Ik ben er vrij zeker van dat Suqar mij, moesten we elkaar ooit zien, wel een hand wil geven. Uit eerdere posts van haar maak ik trouwens op dat ze behoorlijk wat autochtone (en dus wellicht niet-islamitische) kennissen heeft.
Maar zou je voor alle zekerheid en link kunnen geven? Dan ben ik er zeker van dat je haar woorden niet verdraaide.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 22 november 2010 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vraag is wie dan enkel groentjes zal moeten eten? de halal moslim die weigert om ook wettelijk geslacht feest te laten serveren of de westerling die zowel halal als haram eten zal aanbieden. Zolang ik hier in het Westen vertoef ga ik ervan uit de de westerse leefwijze prioriteit heeft. Kan natuurlijk zijn dat dit door sommigen niet zo wordt ervaren. Die hebben zich de dhimmiestatus dan al dubbel en dik aangemeten. Of moet ik ervan uitgaan dat ze ginds in Iran wèl handjeschud gaan doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2010 om 22:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#465 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier kan je haar post, en dus mijn bewijs dat u een leugenaar bent, terugvinden. Hier vindt u een andere post van haar, waarin ze zegt dat ze sommigen wel degelijk een hand geeft. Diegenen die ze geen hand geeft blijken autochtonen te zijn die Suqar zelf geen hand willen geven. Ook dat was een antwoord op een vraag van u.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 22 november 2010 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
(Ik was nl secretaresse en zoek dus af en toe iets op ![]()
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* KNIP * Als ge uw huiswerk maakt doe het dan goed. n° 209 Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 23 november 2010 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe past dit in het plaatje van een vrouwonderdrukkende islam?
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het ook geplaatst maar ik denk dat ik nog op zijn negeerlijst sta dus dan ziet hij het niet. Soit, 't is alleen maar dat men onmogelijk de discussie goed kan volgen als men een aantal mensen negeert en dus de halve discussie mist.
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=25 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=229 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1486 Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 23 november 2010 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeienavond. Iemand die zegt dat handen geven sexen is, is wat mij betreft zwaar sexueel gefrustreerd. En als ze dan achteraf vertellen dat ze er iets anders mee bedoelen dan zijn ze zelf de enigen die verantwoordelijk zijn voor de ontstane misverstanden. Het is niet aan mij om Suqar's levenswijze te beoordelen, ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk. Het lijkt mij echter dat ze enerzijds het mom van de strenge, geloofsgetrouwe moslima opzet en anderzijds wel ten volle wil profiteren van al het goede wat de niet-moslimwereld te bieden heeft. Dit geeft een schizofrene indruk.
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() Ja het valt op hoe snel hij controle over zich zichzelf verliest en zijn zenuwen niet te baas kan. Een teken van zwakte, als je het mij vraagt. Het gemakkelijkst voor hem zal nog zijn dat ik op zijn negeerlijst vlieg. Mij niet gelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar laat ik je ook maar een goedenavond wensen. Citaat:
Wat Suqars eventuele schizofrenie betreft: die lijkt me een goeie zaak. Niet alleen omdat ze zich ermee afzet tegen de hierboven geschetste tijdsgeest, maar ook omdat haar persoonlijkheid er enkel interessanter op kan worden. Op berekende types ben ik immers nogal snel uitgekeken, en de mensen waarmee ik me het best amuseer zijn mensen die elk nogal onverwacht bijzonder scherp, creatief of gewoon absurd uit de hoek kunnen komen. Misschien moeten we haar wel een integratiecursus "Schizofrenie voor gevorderden" aanbieden?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 22 november 2010 om 23:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk heeft u deze gewoon gekopieerd ipv de optie "hyperlink of snelkoppeling kopieren" (rechts klikken op) te gebruiken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 november 2010 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=25 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=229 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1486 Laatst gewijzigd door Ninelle : 22 november 2010 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, daarmee is in elk geval weerlegd dat er geen fundamentalisten in ons land zijn. Ze zitten potjandorie zelfs op ons forum en komen daar openlijk voor uit. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Banneling
|
![]() Omdat er maar weinig afvallige moslims bestaan. En ik geloof in geen 100 jaar in den term "gematigde moslim". Ik geloof eerlijk en oprecht dat elke moslim in staat is om geweld te plegen op ongelovigen. Omdat zijn opvoeding nu eenmaal draait om verovering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |