![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de grootstedelijke gemeenschap al vergeten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de Siamese tweeling 'vraie dimension' en 'corridor' chirurgisch gefusioneerd, geschminkt, en in een deftig plechtige-komedie-kostuum gestoken.
De Vlamingen zouden content moeten zijn dat er tenminste nog een béétje inspanningen worden gedaan om een schoon façade op te trekken ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#464 |
Europees Commissaris
|
![]() Als geen ander weet Eberhard Leclerc de Nederlandstaligen een ongemakkelijke waarheid voor te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat hij dat nog lang volhoudt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
|
![]() bij de Brusselse allochtonen kiezen ze meer en meer voor Vlaanderen, en niet voor de Frankofone blanke Beulemansen die ze kotsbeu zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs verstandige politici als Philip Moureaux begrijpen dat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de waarheid kwetst hé, Santje?
Maar dat verandert de historische feiten niet.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ...! Maar, naar mijn smaak al te veel een beate aanbidder van "Bruxelles" en bewonderaar van de Beulemans-francofonie.
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deel alvast zijn 'bewondering' voor de eensgezindheid, het professionalisme en de geestdrift waarmee de tenoren van de Belgische Francofonie zich kwijten van hun nobele taak om hun 'noodkreet' en pensée unique - Vlaams = Barbaars Gevaar - tot in de kleinste hoekjes van het universum te slijten en God en Klein Pierke voor hun kar te spannen. Ik erger mij net als hem aan al die 'Vlamingen' die heel hard hun best doen om het die Belgische Francofonen daarbij zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ik deel ook zijn 'bewondering' voor de efficiëntie waarmee de 'Vlaamse' 'culturele, economische en politieke elite' de 'culturele, economische en politieke emancipatie' van het EIGEN volk saboteert, en de verspreiding van de m.i. zwaar onderschatte Nederlandse cultuur bemoeilijkt. Zelfs sommige van de rap-nummers die hij aanprijst vind ik nog te pruimen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah non, l�* vous allez trop loin, monsieur!
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En oefening baart kunst. Er zijn forumgenoten die héél wat wilder om zich heen slaan, en desondanks véél minder raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. En al zou het zo zijn dan is het helaas niet wederkerig. Hoeveel allochtonen worden niet geweerd in de NL-scholen in Brussel wegens het feit dat niet tenminste 1 ouder NL-talig is? In de plaats van begod met de Francité een konkurrentieslag aan te gaan om de allochtoon! Citaat:
Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 13 mei 2012 om 19:16. |
||
![]() |
![]() |