![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik nog een mening hebben ja? Hou dus op met jullie gemekker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En toch blijft het daar steeds weer om draaien bij jullie. Voortplanting (of de 'mogelijkheid' of 'natuurlijke gegevenheid' en weet ik wat nog allemaal, om voort te planten) en kinderen grootbrengen. En dat is inderdaad geen element in deze discussie. We zijn het eindelijk eens ergens over eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik weet niet eens wat de propagandamolen van de holebifederatie is, laat staan waar ik die zou kunnen raadplegen. Wie sprak er ook alweer over 'op de man spelen'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En zulke mensen verwijten anderen dan ook nog eens dat ze niet 'sereen' willen debatteren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hier inderdaad niet meer. In Frankrijk voorlopig nog wel.
Natuurlijk mag jij dat. Mogen wij dat ook? En mag dat zonder die mening als 'gemekker' bestempeld te zien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat? Zeg jij misschien eens waarom voortplanting niks met het huwelijk te maken zou hebben volgens jou. Misschien komen we op die manier ergens anders uit. Want mij weerleg je niet en je brengt ook geen tegenargumentatie aan. Je ontkent gewoon de feiten. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 januari 2013 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is wel degeliojk zo dat de Romeinse kerk welwillend tegen een ontbinding van het huwelijk staat als blijkt dat het huwelijk kinderloos blijft of dat consommatie nooit heeft plaatsgevonden; een zeer goede grond om gemakkelijk een kerkelijke scheiding te verkrijgen (als men er genoeg voor betaald).
Een absolute rattenkerk waar men meet met maar een maat: geld!
![]() |
#469 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat noem jij een 'sereen' debat voeren? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hebben van kinderen is geen voorwaarde om te mogen trouwen. Neemt niet weg dat de bestaansreden van het huwelijk alles met kinderen te maken heeft. Misschien begrijp je dit: Je moet niet kunnen rijden om een wagen te mogen kopen. Neemt niet weg dat de wagen daarvoor ontworpen is. Zo moeilijk is dat toch niet? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uw Holebi beweging U is ingegeven, door massaal (In groepsverband) een ziekelijke bedorven kinderen eis, het mensdom door de strot te willen drukken. Misplaatste 'apathie', een goed portie 'hypocrisie' en waarschijnlijk ook 'Money, money money' vergemakkelijken jullie een slechts tijdelijk doorbraak. Vroeg of laat zal men wel inzien, welke ongemakken dit teweeg zal brengen (wegens onnatuurlijk gedrag) en zullen de verhoudingen terug in ere hersteld worden. Hoezo: Walgelijk! = Tja, ieders zijn natuur, hé! (and, I don't smoke, sorry pal) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door OilOnFire : 26 januari 2013 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik negeer je voor de rest van deze draad. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik blijf: recht voor de vuist en zeg/schrijf wat ik denk. Laat ons hierover ten minste duidelijk zijn. 'Olie' op het vuur werpen: 'That's my destiny here!' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Homoseksuelen kunnen geen (RK) kerkelijk huwelijk aangaan, voor de RK kerk bestaan deze huwelijken dus niet. Als het aan de RK kerk lag zouden Belgische vrouwen zelfs de pil (en condoom) niet mogen gebruiken, dan wel abortus laten plegen. Een "vaag vermoeden" dat Belgische vrouwen (en mannen) zich daar niet aan storen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |