![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er ook klokkenluiders zoals voormalig ziekenfondsbaas Andreas Schöfbeck, die vindt dat het publiek recht heeft op de waarheid maar dat dan bekoopt met ontslag. 1 op 5.000 prikken leidt tot ziekenhuisopname, blijvende invaliditeit of de dood - hoeveel miljoenen prikken werden er wereldwijd ook weeral gezet? Anderhalf miljard? Met of zonder herhalingen en boosters? ![]() Waar blijven nu de spottende forum-vaxxers die lachten met miljoenen vaxslachtoffers en vaxschade blijven ontkennen?
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 29 juli 2022 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cijfer ligt altijd in het voordeel van de machten die lobbyen.
Waar geen persvrijheid is en media helpen censureren, beelden bewerken en terug anders aan elkaar plakken; is dat piece of cake.
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Paul Ehrlich Institute melde net dat er in Duitsland 1 ernstige aandoening is per 5000 gegeven vaccins, voor iemand die 4 spuiten gekregen heeft is dat 1 op 1.250 gevaccineerden. Dit zijn aandoeningen kort na vaccinatie, het is algemeen geweten dat het werkelijke aantal altijd veel hoger is omdat ze niet altijd gemeld worden en lange tijd na vaccinatie kunnen voorkomen. Ik meen te herinneren dat het echte cijfer eerder x5 of x10 is.
Het instituut zegt dat deze cijfers kunnen gebruikt worden om risico tegenover voordeel beter te kunnen afwegen maar durft zelf geen statement te maken hierover. Het bevestigt evenwel wat forumvirologen hier al zeggen van het begin, voor iedereen tot 40 is het vaccin gevaarlijker dan de ziekte waarbij het tegelijk de ziekte niet echt kan voorkomen. Nu met Omicron booster na booster kunnen we zelfs stellen dat dit zo is bij iedereen tot 90 jaar oud. En net nu starten ze met het vaccineren van babies en kleuters, niet te geloven. https://m.youtube.com/watch?v=XlGXFRs4ZOA |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik postte de link elders ook al, maar ik lees dezelfde conclusie in bovenstaande beoordeling. Elke nieuwe prik verhoogt het risico op bijwerkingen (is plots doodvallen een bijwerking?) erger en erger.
![]() |
![]() |
#466 |
Minister-President
|
![]() 1/5000 ernstige bijwerkingen
hier de fact check : https://www.nu.nl/nucheckt/6215424/m...V9pFp0gOPASsd8 Een fact check waarin dus niks weerlegd wordt om tenslotte te concluderen dat het niet waar is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bewering dat 1 op de 5.000 gevaccineerden ernstige bijwerkingen had, is onjuist. Het Duitse ministerie van Volksgezondheid heeft namelijk een fout gemaakt in een tweet. Het ging niet om gevaccineerden, maar om vaccindoses. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze bevestigen zelf de terechte term leugenmedia. Beschamend.
![]() |
![]() |
#470 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#472 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voorlopig 3.645 bladzijden met bijwerkingen van het pfizer coronavaccin.
Spreken we nu nog over "zeldzame" aandoeningen na vaccinatie? ![]() Citaat:
Wel, er komt steeds meer boven water door interne pfizer documenten, 3.645 bladzijden met bijwerkingen is gene kattenpis en het einde is nog direct in zicht als we pfizer mogen geloven.... ![]()
![]() |
![]() |
#473 | |
|
![]() Citaat:
1 op 5000 gevaccineerden zou fout zijn het is 1 op 5000 dosissen gemiddeld pakweg 3 dosissen per persoon dus (5000/3) 1 op 1666 MENSEN hebben kans op ernstige bijwerkingen? Lees ik dat nu juist?
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik weet wel wat er verkeerd is gelopen, de eerste tweet vermelde 1 op 500 en dat was inderdaad fout, het moest 1 op 5000 zijn. Daar is ergens iets verkeerd gelopen bij de slimme slimme journalisten van die fact-check. Een 2de reden die ze aangeven is dat niet alle bijwerkingen net na een spuit het gevolg zijn van die spuit. OK, dat dat is waar, maar algemeen wordt aangenomen dat slechts 10% wordt aangegeven dus het werkelijke aantal is sowieso veel hoger. Dus ja, op die manier is die stelling ook fout. Dit moet toch 1 van de domste fact-check's ever zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Luisteren vanaf 20min. https://rumble.com/v1e6zjf-dr-robert...he-all-ca.html Het deksel gaat er toch eens af hoor. Immune-imprinting en correlatie oversterfte.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 4 augustus 2022 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#477 |
Parlementslid
|
![]() De beerput gaat verder open. Maar in de PRAVDA ga je dit waarschijnlijk niet vinden.
"Prof. Shmuel Shapira MD MPH (Kol.), een van Israëls meest vooraanstaande wetenschappers, suggereerde in een tweet dat de uitbraak van apenpokken verband houdt met mRNA-vaccins. Dat mag niet van Twitter, dat hem dwong het bericht te verwijderen. Professor Shmuel Shapira, M.D., MPH, was tussen 2013 en 2021 directeur-generaal van het Israëlisch Instituut voor Biologisch Onderzoek (IIBR), waar hij leiding gaf aan Israëls inspanningen om een coronavirusvaccin te ontwikkelen. Prof. Shapira is ook de oprichter en hoofd van de afdeling Militaire Geneeskunde van de Faculteit Geneeskunde van de Hebreeuwse Universiteit en het IDF Medical Corps. Hij is een Senior Research Fellow aan het International Institute for Counter-Terrorism (ICT) van de Reichman Universiteit in Israël. Shapira was voorheen plaatsvervangend directeur-generaal van de Hadassah Medical Organization en directeur van de Hadassah School of Public Health van de Hebreeuwse Universiteit. Hij is kolonel (Res.) bij de Israel Defense Forces (IDF) en diende als hoofd van de Trauma Afdeling van de IDF." https://www.blckbx.tv/gezondheid/twi...aan-apenpokken |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jonge vrouw stierf vorig jaar aan een hartstilstand, zijn er nu al cijfers over hart en vaatproblemen in 2021?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220807_97109214 |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
|
![]() ik denk het niet. Dat is 1 op 5000, ongeacht welke spuit werd gezet. Ik heb nog nergens gelezen dat het risico op bijwerkingen cumulatief is
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er natuurlijk een correlatie is tussen spuiten is evident: aangezien je al een immuniteit hebt na de eerste spuit, kan je een heviger (in het geval van mRNA vaccins) of een eventueel zachter (in het geval van een klassiek vaccin als uw immuniteit het vaccin zelf neutraliseert) reactie verwachten. Niet alle spuiten zijn "gelijkwaardig". Maar dat je "maar 1" bijwerking zou hebben, of je nu 1 of 4 spuiten pakt, ik zou niet weten waarop dat te baseren ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 augustus 2022 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |