![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#463 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet het VB mega-goed bezig zijn. Die worden hand in hand door alle anderen bestreden. ![]()
![]() |
![]() |
#465 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In de zevendedag antwoordde Blokker Deman op een vraag wanneer BHV gestemd zal worden. Antwoord van Blokker Deman Als de Vlamingen eens 5 minuten de moed hebben om de wet te stemmen. Deman beseft heel goed dat de politieke moed van CD&V,N-VA en VB om tegen de Franstaligen in te gaan NIET volstaat om de kieskring te splitsen. VLD en Sp.a moeten ook die moed opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA is separatist (tenzij om met het VB samen te werken!), anti-monarchist (hoewel serieus bijgedraaid toen Philips missie-dotaites moesten gestemd worden!)...................... ![]() Ofwel geef ik u gelijk, maar dan is de conclusie dat de enige overeenkomst N-VA//CD&V het veilig stellen van N-VA-poen en CD&V-macht is. Ofwel spreek ik u tegen, maar dan blijkt dat er in de realiteit van jullie 'gemeenschappelijke verzuchtingen' weinig resultaat op tafel komt. Aan u de keus. Aal of gier, kak of poep.
![]() |
![]() |
#467 |
Minister-President
|
![]() het zal daarom zijn dat de n-va hand in hand met BUB( en alle andere partijen) in brussel tegen zowel het VB als het vlaams belang strijdt...
|
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#470 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BuB en N-VA: één strijd!!! Wie had dit ooit verwacht. Ik uiteraard. 't Was te verwachten dat de N-VA met BuB ging zoete broodjes bakken, in de hoop op het afwenden van het nakende racismeklacht. ![]()
![]() |
![]() |
#472 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geniet van uw gelijk.
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt wel op dat men dat ventje nu niet meer hoort ivm BHV, schrik voor zijn postje? |
|
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is andere koek dan een kiesomschrijving splitsen zodat grondwettelijke gelijkberechtiging in B-H-V geïnstalleerd wordt. Had de N-VA dat beloofd voor de kiezingen? Niet te nauw kijken. Dat is politiek. Er wordt zoveel beloofd. Wees blij dat ge met uw N-VA 'erin' zit. ![]()
![]() |
![]() |
#476 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#478 |
Burger
|
![]() Weet dat ik de n-va leden of kiezers totaal niets verwijt in deze problematiek. Ik heb er alle sympathie voor! Alleen vind ik het spijtig dat jullie "leider" zijn grote beloftes heeft verloochend en zijn ministerpostje belangrijker vindt. Als ik een n-va kiezer was zou ik zeer ontgoocheld zijn. Ik vind het raar dat ik dat bij niemand van jullie terug vind! Jullie blijven jullie tjevenpartij verdedigen terwijl het nu wel meer dan duidelijk is dat ze jullie goed liggen hebben gehad. Als nva-lid zou ik deze gang van zaken niet pikken en zou ik druk leggen op de partijtop. Jullie moeten gewoon toegeven dat jullie gerold zijn, misbruikt om boer swa aan een zetel te helpen. Kvind het erg voor jullie! En jullie moeten ook niet denken dat de blokkers hier jullie zoeken of haten. Want in principe zijn we bondgenoten, (allé de kiezers toch).
|
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb boer swa geen enkele keer nog weten opkomen voor BHV nadat hij zijn postje vast had. |
|
![]() |
![]() |
#480 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |