![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() Het duurt wel heel lang vooraleer deze topic naar K&K verdwijnt..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Europees Commissaris
|
![]() En wat te denken van waterwagens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() Auto's tout court zijn nog gevaarlijker dan bomauto's.
In Rusland vielen op de wegen in 2006 dertigduizend doden. Dat is meer dan door bomauto's in Irak. Maw een Irak elk jaar...in Rusland. Maar daar wordt in de media met geen woord over gerept. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
EN COUNTRIES WITH THE HIGHEST ANNUAL MOTOR VEHICLE DEATH RATES, MID-1990s (http://www.benbest.com/lifeext/causes.html) COUNTRY DEATHS PER 100,000
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar komt in rusland nog bij dat de verzekeringen en de opvang van de zwaargewonden uiterst kramikel is. Dat moeten ongeveer 300.000 zwaargewonden zijn wiens leven dikwijls naar de knoppen is vanwege slechte verzorging en onbestaande opvolging. Ik voerde in Vlaanderen ook tientallen zulke mensen met grote regelmaat naar het UZ. Die kregen wél goede opvang, maar hun leven was toch definitief verwoest.... Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2007 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() De laatste dagen trof ons een mysterieuze stofwolk die de alarmniveau's van fijne stofdeeltjes in de lucht vier keer overtrof.
Hypotheses zoals woestijnlucht, kalima, en dergelijke, voldeden niet aangezien er een constante oostenwind blies. Wat er wel vanuit de de vier windrichtingen komt, is de vervuiling door fijn stof van dieseluitlaten. Groen! vraagt om een structurele aanpak : tegen 2010 moet 90 % van ons dieselwagenpark uitgerust zijn met een dieselroetfilter. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 maart 2007 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik wil geen windenproduceerders tegenspreken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is heerlijk fietsweer.....'s ochtends een beetje frisjes dat wel
zei iemand hier iets over autos?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze gaan die roetfilter achter de catalysator gaan hangen zeker?
Om dan vast te stellen "tiens hier hing al één" Had ik dat geweten?
![]() |
#471 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Havana : 28 maart 2007 om 17:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() De automobiliteit is al zo goed als verleden tijd,
want de automobiel is totaal debiel Binnenkort zijn we hem kwijt, en gezonde lucht gedijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat blijkt,waar zijn de ontwerpbureaus van betreffende merken mee bezig geweest het laatste jaar? Met de ontwikkeling van een nieuw model.......SUV ![]() (eentje ervan DURFT zelfs beweren dat hun SUV "speciaal voor Europa" ontwikkeld werd) Binnenkort zijn we een ganse industrietak kwijt,manmanman tienduizenden werknemers zijn voor hun broodwinning afhankelijk van de produktie van dergelijke sof ........ ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 30 maart 2007 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie hoe de Heilige Ford van zijn voetstuk gevallen is voor die reden en idem dito de omnipotente auto-God General Motors (je weet wel, die van "wat goed is voor General Motors is goed voor de Wereld..) Laatst gewijzigd door eno2 : 31 maart 2007 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De verkoop van die nepterreinwagens is gewoon niet bij de houden. De nieuwe modellen zoals de nieuwe BMW X5, Nissan Qashqai, Hyundai Santa Fe, Chevrolet (Daewoo) Captiva, Kia Sportage, enz verkopen als zoete broodjes, de wachttijd loopt bij sommige modellen op tot meer dan een jaar.
Het ergste vind ik van die mensen die vroeger altijd commentaar op die dingen hadden omdat ze groot en vooral duur waren, en nu er zelf eentje kopen omdat ze nu wel betaalbaar zijn doordat de Koreaanse budgetmerken ons overspoelen met die troep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk blijven de staalprijzen vrij hoog,zodat die dingen toch enige inruilwaarde behouden vanop de weegschaal ![]() Jammer is dat de SUV-rijders de geleidelijke aanpassing van ons wegennet tot een meer veilige omgeving feitelijk veranderen in een verkeershel! (en er dan nog over klagen ook) Te dikwijls zie ik aan zo een wegversmalling hoe "normale" autos feitelijk wel zouden kunnen langs elkaar passeren,traagjes,zoals de bedoeling was,maar hoe zo een brede loggerd het ganse zaakje ophoudt... Kunnen we allemaal fijn afgeven op die wegversmallingen,terwijl de echte schuldige daar vooraan de colonne stond,met zijn pseudo-stoere Koreaan ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Banneling
|
![]() Die beesten grommen daadwerkelijk als ze gas geven om je omver te rijden op het zebrapad ipv te remmen!!!!!!!
|
![]() |
![]() |