![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en in een voorop gesteld scenario waar de natuur zogezegd zou gaan zorgen voor een rem op dat voortplanten omwille van overbevolking nog minder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ook omwille van een metroseksueel bewustzijn en dat de meeste vrouwtjes kan binnendoen ? Stel je voor... de échte viriele man van de toekomst se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb geluk: mijn vriendin moet niet weten van metro's. Die rage is trouwens alweer aan het overwaaien. Wellicht te wijten aan de dramatische verbetering van de vervuiling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Banneling
|
![]() welke toogpraat ? Ik stel vast dat je onaangenaam word als men bepaalde zaken eens van dichtbij wil bekijken...Van mijnentwege is er nochthans geen slechte wil aanwezig. Het gaat er mij om bepaalde maatschappellijke fenomenen te verklaren ? Als ik dan agressief aangepakt word, heb ik de neiging te geloven dat ik op de goede weg ben .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar iets te zeggen, in de homeopathie wordt soms een verdunning van 1 op een miljoen al als voldoende genomen. In werkelijkheid neem je als eindconsument enorm veel meer op tijdens je maaltijd. Natuurlijk hebben hormonen zijn invloed!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 november 2010 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets van dichtbij bekijken doe je niet door wild te gaan speculeren... wanneer ga je dat nu eindelijk eens beseffen ? En als dan bovenop nog eens blijkt dat die speculaties aantoonbaar langs alle kanten rammelen dan noem ik dat terecht toogpraat, ja Ik heb je hiervoor een viertal veronderstellingen en nog wat anders waar ge oa gebruik van hebt gemaakt opgesomd.. misschien moet ge dan daar maar eens beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn er al bladzijden lang voorbij het punt van die toename aan (vrouwelijke) hormonen De vraag is of dat ook leidt tot een verhoogd percentage homoseksualiteit. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hormonen hebben hun weerslag of men nu wil of niet. En destijds gebruikte men ddt om insecten en dergelijke te vernietigen en nu zijn het overdoses hormonen. En ja we hebben een serieuze toename homo's.
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Besef dat deze belachelijke stelling heel serieus door iemand gepost werd ! Een " ervaringsdeskundige " die zichzelf als de crème beschouwd dus... ![]() Nou, mij goed hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe begin je aan zoiets? Maar soit, geef een macho hetero een overdosis vrouwelijke hormonen en kijk hoe zijn borsten beginnen te groeien en zijn teelballen krimpen.
![]() |
![]() |
#479 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vervolgens ga je dan toch nog even een correlatie moet schetsen... er moet dan toch ergens iets cijfermatig aan te tonen kunnen zijn En vermits de stelling is/was dat je van vrouwelijke hormonen ( oestrogenen dacht ik ) homofiel wordt moet het nog causaal aangetoond worden. Zeer vreemd dat dat nog niet gebleken is uit tal van proeven met muizen ed... de mens zal weer een zeer speciale plaats bekleden zeker ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |