![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger waren dat camions, maar al een hele tijd niet meer. Ze zijn nog comfortabeler geworden dan een gewone luxe wagen zelfs. Beetje mee met de tijd gaan graag. ![]()
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Godzijdank rijdt de absolute meerderheid van de 4x4-rijders, veiliger en zuiniger... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met een terreinband over asfalt rijden is gevaarlijk, lawaaiierig en de banden slijten als sneeuw voor de zon. Ik rijd met mijn 4x4 waar ik wil. Ik betaal er belastingen voor.
![]() |
![]() |
#465 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Hilarisch om zo'n kudde losers te zien passeren. En die verbetenheid !!!!
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neeeneee U hebt het verkeerd voor....Dat zijn gasten die een autobuikje gekweekt hebben van 4x4 rijden in de werkweek en zich belachelijk maken vanop hun fiets (inderdaad),(en zich zelfs ergeren aan zondags-autorijders), in het weekend ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden ze dat doen? Wil je ze hebben, moet je ze er bij kopen. Voor de rest is het een beetje raaskallen hier over het gebruik er van. Niemand koopt een wagen om wat onnozel te doen. Mensen gaan misschien onnozel gaan doen als ze er ééntje zien dat is mogelijk. ![]() Je vergeet echter dat heel wat 4x4 rijders ook in hun vrije tijd OOK wat off road doen als tijdvulling en hobby dus. Hopelijk mag dat nog eventjes?
![]() |
![]() |
#468 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is ongeveer 2 jaar geleden dat ik in die Land-Rover zat. Dit is een kleinere 'goedkopere' off-roader. Het was een Land-Rover Freelander. Je vergist je denk ik met een Land-Rover die zal wel veel comfortabeler zijn.
Met die Japanner is dat een jaar of 6 geleden. Die bood wel veel comfort. Ik vind persoonlijk een Suv niets, dat is smaak. Ik verkies een gewone personenwagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe kan het ook anders. Je moet het weer eens op de spits drijven. Dat waren slechts enkele weken. En wat veiligheid betreft: er was geen verkeer.
Heb jij dan onderzoek gedaan naar het rijgedrag van die 4x4 rijders en vergeleken met anderen? Je kunt misschien ook eens vergelijken op het internet wie er nu het meest verbruikt. Een zware SUV of een andere Het probleem is dat je alles zwart/wit ziet. Er bestaan voor u geen gradaties. Je kunt radicaal milieu vriendelijk zijn, minder radicaal-, zeer-, gematigd, een beetje milieuvriendelijk enz... Jij denkt het eerste. Er zijn hier heel wat mensen die nog altijd denken of willen geloven dat alle milieu bewuste mensen eensklaps de wereld willen veranderen. Diegene die dat hardnekkig willen volhouden zijn mensen die altijd zondebokken zoeken om hen sommige maatschappelijke problemen in de schoenen te kunnen schuiven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij zijn net vannacht gaan rondrijden op de four wheelers. 6 uur rijden met minder als 10 liter benzine. Nochthans ook 4x4s.
![]() |
#473 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Was gisteren weer zaterdag. Na twaalven (middernacht natuurlijk) is het levensgevaarlijk van al die (eerste) zondagrijders die over de wegen zichzelf moeten bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je bent geen Humo of knack lezer dat weten we ondertussen wel hoor, Bill. Niet nodig om je afgunst ten opzichte van dit publiek, telkens met veel poespas te verkondigen. Je valt constant in herhaling.
Zeg dan eens welk weekblad wij zouden moeten lezen. Als je geen alternatieven suggereert dan kunnen wij ons leven ook niet beteren. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat maakt dat toch uit? Krijgt men op het forum daar een prijs voor of zo?
Het kan zeker zijn dat je millieuvriendelijk leeft dan ik. Er zijn nog mensen die dat waarschijnlijk zullen doen. Laatst gewijzigd door pekka_123 : 13 november 2006 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Onder het motto waar een 4x4 is, is een weg.
Net zoals de Amerikaan die zegt:"Ik heb een geweer, ik doe er mee wat ik wil. Ik betaal er belastingen voor". Of hij betaalt een huurmoordenaar, onder het moto:"ik doe met mijn geld wat ik wil, ik heb er voor moeten werken". Ja, die crossers mentaliteit, die zit er in Vlaanderen ingebakken als wat. Een deel crossers reden waar ze willen met het resultaat dat motorcross nu zeer sterk aan banden wordt gelegd. Ze hebben geen respect voor de natuur gehad en nu komen ze zagen om een petitie te ondertekenen waardoor men opnieuw zou kunnen onderhandelen Citaat:
Laatst gewijzigd door pekka_123 : 13 november 2006 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() haha, na de 4x4's mogen de motos van uw gal genieten, en dan de mensen met een vuurwapen.
Bij ons noemen ze dat soort mensen CAVE people. (Citizens against virtually everything).
![]() |
#479 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ha,ha.In uw ogen is 'everything': 4x4's, moto's en vuurwapens. Als dat alles is wat er bestaat voor u, dan heeft u in uw leven al ferm honger geleden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja, sommigen gaan daar zover in dat ze zich zelfs midden in de nacht tot in de ziekenhuizen, bij dokters en verpleging nog eens gaan bewijzen. Mensen met ambitie...
![]() |
![]() |
![]() |