![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door liberalist_NL
![]() Dat heb ik allerminst beweerd. Haalt u alstublieft die regel aan. Citaat: Oorspronkelijk bericht door liberalist_NL ![]() Bij ons in Nederland ligt het integratieprobleem toch anders. Het maakt de meeste mensen niet zoveel uit of vrouwen een hoofddoek dragen of niet. Als u zo opvat, dat ik zou beweren dat er in Nederland geen integratieproblemen zijn, dan zeg ik u alsnog dat dit niet mijn bedoeling was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oriana FALLACI, De Kracht van de Rede, Uitgeverij Bert Bakker, Amsterdam, 2005, ISBN 90 351 2753 6Ik weet het ook niet, Online. Ik weet het ook niet. Ons blijven verdedigen met de weinige democratische middelen die ons nog blijven. Intussen heb ik toch maar mijn bezittingen gespreid over zowat de ganse vrije wereld. Nieuw Zeeland is een van die landen die nog op mijn verlanglijstje staan. Europa mag dan verloren lijken, maar mijn roots liggen wel hier en dus zal ik me er voor blijven inspannen.
![]() |
![]() |
#463 |
Minister
|
![]() Ook niet gelezen??
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had begrepen dat u beweerde dat er geen integratieproblemen waren door de houding van de moslims zoals er zijn: hoofddoeken dragen, handjes schudden, rituele slachtingen enz. Gebrek aan opleiding lijkt mij een ander probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Minister
|
![]() Waaraan blijkbaar gretig wordt toegegeven door de dhimmitude.
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
en dan natuurlijk ieder argument, ookal wordt letterlijk een hadith of de koran geciteerd, dat niet past in het kraam een belediging noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Minister
|
![]() Real Bull Shit. Een werkgever geeft handen vol geld uit om de geschikte werknemer te vinden. Iemand met de geschikte competenties en de juiste arbeidsethiek. Meer moet dat niet zijn.
![]() |
#469 |
Minister
|
![]() Pardon??
![]() |
#470 |
Minister
|
![]() Of verkeert ze in het hoogopgeleide onvermogen?
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of je het door hebt, maar door mij nu al een keer of drie "leugenaar" "onzinverkoper" of "achterlijk" te noemen, terwijl ik telkens gewoon de exacte teksten uit JOUW heilige boeken aanhaal, maakt je wel tot een "kieken zonder kop"! Iemand die zijn eigen religie totaal niet kent en totaal niet weet achter welke profeet of godheid ze aanloopt! Ik heb hier al verschillende malen de betreffende hadith over het mankement in de hersenen van moslimvrouwen gepost. Maar jij leest dit niet nietwaar? Je "volgt" je religie zonder dat je je eigen teksten kent! Ik plaats hier eerst een vertaling gemaakt door "nina" van Faithfreedom: noteer dat het een Sahih hadith is: Sahih Bukhari, volume 1, boek 6, nr 301: en nu de engelse versie, (vertaling goedgekeurd door het MOSLIM DEPARTEMENT van de universiteit van California): Volume 1, Book 6, Number 301: En wie verkoopt er nu onzin en wie heeft nu een mankement in haar hersenen Samrah?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2006 om 05:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien toch eens je eigen religieuze teksten lezen? Zelfs met je aangeboren mankementen aan je hersenen ( = dixit Mohammed) zou het toch enig inzicht kunnen bieden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mohammed wou trouwens nog een "vrouw" huwen, het kind was echter nog een peutertje. Gelukkig voor haar was hij al potdood tegen de tijd dat ze kon lopen! Moet ik het weer gaan opzoeken lieve hersengestoorde? (= dixit mohammed)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volledige lijst van de 751 Zones Urbaines Sensibles vind je HIER ; er wonen ongeveer 5 miljoen mensen (fransen?) in deze enclaves op het Franse grondgebied .
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2006 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me enkel af of een "intellectueel" zoals de liberale D66 zich wenst voor te doen, die zelfs maar zou begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rechts beleid gehad zeker Liberalist? of was jouw intelligent clubje toch ook geen deel van de regering tot ze Ayaan hebben buitengekieperd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sahih Muslim Book 008, Number 3310:_________________ Als ik van u was zou ik me toch vragen beginnen stellen bij het niveau van de "koranschool" dat je gekregen hebt. Met jouw verstand moet dat toch kunnen, zelfs al heb je een hersenafwijking.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2006 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
1) geen antwoord op mijn vraag 2) wat de eerste zin betreft: een onwaarheid 3) een olifant van een tegenspraak. Misschien toch nog eens vragen aan de koranleraar dat hij je de elementaire beginselen van de logica uitlegt.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 26 november 2006 om 08:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#480 | |
Eur. Commissievoorzitter