Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2007, 12:17   #461
Patje48
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik dacht dat u wraken in de juridische zin gebruikte, we zijn het eens.
Patje48 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:19   #462
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Ik ben inderdaad zeer dom en het werd inderdaad anders gezegd.

Beamte: de huiskleur werd vernoemd..

Journalist: dat stelde een probleem?

Beamte: dat stelde inderdaad een probleem.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...en/index.shtml

Paulus.
de vraag vooraf waarom ze niet wilden getrouwd worden door schepen van Bellingen laat je wel eventjes wegvallen maar soit, het is zoals ik reeds eerder stelde. De ambtenaar was duidelijk in de reden waarom de koppels niet wilden getrouwd worden door deze schepen.

bovendien komt uit dezelfde link :
De vader van een andere trouwer ging zelf het huwelijk afzeggen, omdat de schoonfamilie volgens hem niet wilde dat een zwarte schepen de ceremonie zou voltrekken.

Maar als iemand de verklaringen van ambtenaar met staalharde bewijzen onderuit kan halen, laat maar komen he
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:26   #463
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Ik ben inderdaad zeer dom en het werd inderdaad anders gezegd.

Beamte: de huiskleur werd vernoemd..

Journalist: dat stelde een probleem?

Beamte: dat stelde inderdaad een probleem.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...en/index.shtml

Paulus.
klopt,ik heb het ook gehoord
Oud 2 februari 2007, 12:28   #464
kenzo
Lokaal Raadslid

kenzo's schermafbeelding

Standaard

mag ik effe snel reageren

Ik ben uit de streek en ik moet eerst en vooral zeggen dat tov Wouter Van Bellingen totaal geen redenen van racisme zouden mogen zijn...
Hij is geïntegreerd, geassimileerd en al wat je wil... Alleen is zijn huidskleur idd anders...
Dus tov zulke mensen zulke daden stellen vind ik nogal

Maar...
Wouter is ook de eerste zwarte schepen in Vlaanderen. In een stad waar het Vlaams Belang meer dan 28 (ben het juiste cijfer vergeten, vergeef me) % van de stemmen haalde...
Willockx breekt al een lans door hem schepen te maken (en waarom ook niet), maar waarom geef je zo iemand dan een bevoegdheid waardoor je gegarandeerd om problemen vraagt??
Het lijkt me iets wat hij op voorhand had kunnen verwachten...
Rome is ook niet op 1 dag gebouwd, dus hadden ze hem IMO beter een andere bevoegdheid gegeven...

Verder wil ik ook nog stellen dat St Niklaas een stad is waar een aantal problemen zijn met allochtonen. Neem het recreatiedomein. Vlamingen blijven daar weg omwille van allochtonen. Ik denk dat iedereen die problemen wel kent. Maar d�*t probeert Dhr Willockx wel uit de pers te houden. Daar moet iedereen wel over zwijgen...
én dat is de hypocrisie van de politiek correcte partijen

Laatst gewijzigd door kenzo : 2 februari 2007 om 12:42.
kenzo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:28   #465
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Hij heeft het Belgische vodje papier. Maar hij is geen etnische Vlaming en zal het ook nooit worden, ook al is hij goed aangepast.

Door de snel Belg wet zijn er al veel te veel allochtone Belgen en door het slappe immigratiebeleid ook al veel te veel vreemdelingen. De migratiestroom naar onze omgeving heeft al lang de normale proporties overschreden. Dus ook al is deze man perfect aangepast. Jammer maar helaas ze zijn met veel te veel. Terugsturen naar Congo.

Hadden onze politici in het verleden wat meer hun verantwoordelijkheid genomen dan was het nu niet zo ver gekomen. Iedere samenleving heeft een kleine groep migranten en allochtonen, dat is in de geschiedenis normaal gebleken en als die mensen goed aangepast zijn aan onze cultuur is er geen probleem. Echter in Vlaanderen zijn er zoveel allochtonen, zoveel vreemdelingen dat het niets uitmaakt of deze mensen aangepast zijn of niet. De etnische eigenheid van de Vlaming komt in het gedrang, alsook de leefomgeving. Vlaanderen is al zo dichtbevolkt. Ik vind dat politici hun verantwoordelijkheid moeten opnemen voor de toekomst.

Met nationaal solidaristische groet

Max
Hier kan ik inkomen. Inderdaad vol is vol en mensen grijpen in mijn ogen meer naar een overlevingsreflex dan dat het echt haat is.

Vroeger zou ik deze zaak ook zeer erg gevonden hebben, maar nu raakt het mijn koude kleren niet. Eigenlijk zou in een democratisch land iedereen mogen kiezen door wie of wat hij getrouwd wenst te worden.

En eigenlijk hebben die koppels het gewoon dom gespeeld. Er is 1 ding waarop je wettelijk MOET discrimineren en dat is politieke ideologie. Ik zou die man persoonlijk niet weigeren om zijn huidskleur, maar wel om zijn ideologie. Ik wil geen Spririt klucht op mijn trouw en daarmee basta!

Als deze "democraten" mij mogen weigeren om mijn ideologie, dan mogen wij dat bij hen ook!

De kleur is gewoon iemands verpakking, maar wat er in zit stoort me bij de persoon uit deze topic. Het is eerder zijn houding die tegen de kop stoot. Hij zet zichzelf in the picture, als ware het dat hij het van het is, omdat hij zwart is en schepenen. We moeten het allemaal normaal vinden, maar blijkbaar komt het toch niet normaal over.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 2 februari 2007 om 12:30.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:35   #466
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Take 2:

Maar de antiracismewet maakt racisme an sich niet strafbaar, wel "bepaalde door racisme en xenofobie ingegeven daden" en weigeren te trouwen omdat je een probleem hebt met een zwarte schepen is niet zo'n daad (die daad is wel ingegeven door racisme, maar het is geen daad die strafbaar is). Lees er de antiracismewet maar eens op na.
sorry, maar zo simpel zit het niet.

er is wel degelijk een daad gesteld : toegeven dat men zijn huwelijk niet wil laten beëdigen met als reden de huidskleur van de betrokken schepen is wel degelijk als "daad" te omschrijven. Zeker vermits men dit geuit heeft aan de betrokken ambtenaar.

ik vermoed dat je waarschijnlijk verwijst naar volgend artikel :

Citaat:
Hij die bij het leveren of bij het aanbieden van een levering vaneen dienst, van een goed of van het genot ervan, discriminatie bedrijft jegenseen persoon wegens een zogenaamd ras, zijn huidskleur, afkomst of de nationaleof etnische afstamming, wordt gestraft met gevangenisstraf van een maand tot eenjaar en met geldboete van vijftig frank tot duizend frank of met een van diestraffen alleen
.

Vermits de koppels zelf geen dienst, goed of genot ervan leveren of aanbieden ,(ze weigeren juist een dienst op basis van racisme) besluit jij dat de daad niet strafbaar is.
Echter in dat artikel staat NERGENS gespecifieerd dat diegene die de discriminatie bedrijft ook de AANBIEDER of LEVERANCIER moet zijn.

de komma is hier héél belangrijk , je zou gelijk hebben als er stond : hij , die bij het... maar dat staat er dus niet !

trouwens maar logisch ook, anders zou je kunnen weigeren om door een zwarte kelner bediend te worden, zelfs door een zwarte agent geverbaliseerd te worden en daar in plaats van een blanke te eisen.
Je bent immers steeds "ontvanger" en "geen aanbieder"

Corrigeer me gerust als ik je argumentatie verkeerd heb weergegeven.
Ga er nu wel vandoor
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 2 februari 2007 om 12:37.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:35   #467
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenzo Bekijk bericht
mag ik effe snel reageren

Ik ben uit de streek en ik moet eerst en vooral zeggen dat tov Wouter Van Bellingen totaal geen redenen van racisme zouden mogen zijn...
Hij is geïntegreerd, geassimileerd en al wat je wil... Alleen is zijn huidskleur idd anders...
Dus tov zulke mensen zulke daden stellen vind ik nogal

Maar...
Wouter is ook de eerste zwarte schepen in Vlaanderen. In een stad waar het Vlaams Belang meer dan 28 (ben het juiste cijfer vergeten, vergeef me) % van de stemmen haalde...
Willockx breekt al een lans door hem schepen te maken (en waarom ook niet), maar waarom geef je zo iemand dan een bevoegdheid waardoor je gegarandeerd om problemen vraagt??
Rome is ook niet op 1 dag gebouwd, dus hadden ze hem IMO beter een andere bevoegdheid gegeven...

Verder wil ik ook nog stellen dat St Niklaas een stad is waar een aantal problemen zijn met allochtonen. Neem het recreatiedomein. Vlamingen blijven daar weg omwille van allochtonen. Ik denk dat iedereen die problemen wel kent. Maar d�*t probeert Dhr Willockx wel uit de pers te houden. Daar moet iedereen wel over zwijgen...
én dat is de hypocrisie van de politiek correcte partijen
Juist, de goeden moeten met de slechten bloeden, dat klopt. Eigenlijk voeren we hier een beleid dat de slechten beloond, door hun wangedrag goed te praten, waardoor de goeden ook benadeeld worden.

Er is in mijn ogen maar 1 manier om komaf met de zaak te maken: de onaangepaste pestmigranten eruit gooien, desnoods met geweld. Als enkel de geïntegreerden overblijven, verandert het beeld dat mensen van migranten krijgen ook meteen.

Maar het pamperbeleid heeft ervoor gezorgd dat er een groep mirganten is, die het kapot maakt voor iedereen: voor de Belgen, die ze quasi ongestraft beroven, verkrachten, vermoorden en pesten en voor de goedwillende migranten, die door gemeenschappelijke uiterlijke kenmerken, jammerlijk mee genieten van de slechte reputatie van een ander.
Oud 2 februari 2007, 12:35   #468
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Werkelijk? In welke wet staat dat?
dat zit in de deontologische code van ambtenaren ... zou dat moeten opzoeken maar bvb voor het Vlaams parlemen, maar die deontologie bestaat zeker ook algemeen (ik zal die eens laten opvragen) :
http://www.vlaamsparlement.be/vpWeb/...renDeCode.html

"Het spreekrecht geldt ook bij het vaststellen van onregelmatigheden : als de ambtenaren misbruiken of nalatigheden vaststellen, dan proberen ze die onmiddellijk te stoppen en brengen ze hun leidinggevende en, zo nodig, de Directieraad of de voorzitter van het Vlaams Parlement daarvan op de hoogte. Ambtenaren die in het kader van hun spreekrecht bepaalde feiten bekend maken bij hun leidinggevende, bij de Directieraad of bij de voorzitter van het Vlaams Parlement, kunnen daarvoor niet worden gesanctioneerd of in hun loopbaan beknot. "
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:35   #469
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.A.C. Bekijk bericht
Het probleem ligt verder van deze zaak dan gedacht. Het is onnatuurlijk dat een zwart persoon "Belg" (of liever Vlaming ) is. Bijgevolg is het onnatuurlijk dat deze man schepen is. Ik geef de weigerende koppels in deze volledig gelijk.
Oen da's al een even enge reactie dan die koppels gaven, ga gewoon eens met em praten, hij spreekt geen gebrekkig nederlands zoals het marokaans / oost-europees krapuul dat door straten dwaalt. Hij heeft een katholieke opvoeding genoten (niet dat dat iets uitmaakt maar 't is mss wel belangrijk voor eng denkenden). De enige reden die er zou kunnen zijn om te weigeren voor een anders gekleurde mens te trouwen is:
- een moslima met een hoofddoek, omdat deze niet sociaal aanvaard is (en nooit zal worden)
- een semi-marokaan die je in gebrekkig nederlands aanspreekt.

Het punt is dat beide voorgaande (incestueuze) gevallen al voor zoveel beroering en ophef gezorgd hebben de laatste jaren dat alles wat vreemd is op den duur als slecht wordt aanzien.

Een oplossing zou er in bestaan alles wat geen nederlands kan, of zich wil inlaten met constante positieve discriminatie (J. De Witte, K. Luyx, en ander onkruid) beter hun aanvraag tot politiek vluchteling in de soeks kunnen gaan doen. En dat geldt dus ook voor bvb een Freddy Willockx die zowat elke mediathieke gebeurtenis aangrijpt om het woordje "racisme" te prevelen.

Laatst gewijzigd door Bierke : 2 februari 2007 om 12:36.
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:40   #470
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Take 2:

Maar de antiracismewet maakt racisme an sich niet strafbaar, wel "bepaalde door racisme en xenofobie ingegeven daden" en weigeren te trouwen omdat je een probleem hebt met een zwarte schepen is niet zo'n daad (die daad is wel ingegeven door racisme, maar het is geen daad die strafbaar is). Lees er de antiracismewet maar eens op na.

Mag ik hieruit besluiten dat je de antiracismewet niet steng genoeg vindt?

Want zeg nu zelf: zou het niet belachelijk zijn om een koppel dat uit racistische overwegingen weigert te trouwen gerechterlijk te gaan straffen? Ze straffen zichzelf alleen met hun idioot gedoe. En maken zich onnoemelijk belachelijk. Het is goed dat zoiets in de media komt. Toont mooi aan hoe ingebakken dat racisme bij sommigen is. Maar daar houdt het op. Er wordt immers niet toegegeven aan hun racisme. Wouter van Belingen kan zijn job gewoon uitvoeren.
nee, je mag daaruit besluiten dat ik het CGKR niet objectief vind. ze wegen met verschillende maten en gewichten. In dit geval is Wouter van Belingen het slachtoffer : op zijn minst zijn eer werd gekrenkt ... een symbolische veroordeling is hier zeker op zijn plaats.

waar haal je het dat dat koppel zichzelf straft ? waarin zou die straf dan bestaan ? en hoe kunnen ze zichzelf nu 'onnoemelijk' belachelijk maken als de media hun identiteit afschermen ?!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:49   #471
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat zit in de deontologische code van ambtenaren ... zou dat moeten opzoeken maar bvb voor het Vlaams parlemen, maar die deontologie bestaat zeker ook algemeen (ik zal die eens laten opvragen) :

"Het spreekrecht geldt ook bij het vaststellen van onregelmatigheden : als de ambtenaren misbruiken of nalatigheden vaststellen, dan proberen ze die onmiddellijk te stoppen en brengen ze hun leidinggevende en, zo nodig, de Directieraad of de voorzitter van het Vlaams Parlement daarvan op de hoogte. Ambtenaren die in het kader van hun spreekrecht bepaalde feiten bekend maken bij hun leidinggevende, bij de Directieraad of bij de voorzitter van het Vlaams Parlement, kunnen daarvoor niet worden gesanctioneerd of in hun loopbaan beknot. "
Ze hebben hun leidinggevenden toch op de hoogte gebracht?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:50   #472
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenzo Bekijk bericht
Ik kan me eerlijk gezegd heel even geen schepenbevoegdheid voor de geest halen, waarbij men niét op de één of andere manier in aanraking zou komen met de bevolking... Hij is verkozen, zijn partij zit in het stadsbestuur én hij haalde blijkbaar genoeg voorkeurstemmen om recht te hebben op een schepenambt. Welke functie had hij anders mogen hebben? Conciërge?

Ik denk dat de meesten het er wel over eens zijn dat het niet zijn functioneren als schepen is dat een probleem blijkt/bleek.

Wat de man met De Ster te maken heeft, is mij trouwens helemaal een raadsel. Dat een aantal mensen het daar effectief verpest voor de anderen, mag enkel dié bewuste personen aangewreven worden, niét iemand die i.m.o. niet anders is als u en ik.
Villa Comedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 12:56   #473
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Deze landgenoot lijkt me inderdaad perfect geïntegreerd, wat vrij normaal is aangezien hij door ouders met Vlaamse roots is opgevoed. Als "Het Centrum" zich echter met ieder die een aanval van regressieve infantiliteit heeft, gaat moeten inlaten, laat staan moet vervolgen, gaan ze echter al snel de werkloosheid kunnen oplossen door het noodzakelijk massaal aanwerven van personeel. Er lopen nu eenmaal veel mensen rond die de lijn van vreemdeling over alle grenzen heen doortrekken. Moet je die drie weigerende koppels vervolgen? Beter niet, het is hun keuze en geen verplichting om daar al dan niet te trouwen. Is dit goed te keuren? Wie zijn wij om iemand zijn/haar mening te veroordelen. Medelijden met die drie zou denk ik eerder gepast zijn....De reden van deze escalatie is eerder te zoeken bij de positieve discriminatie van personen van vreemde origine dat hier de laatste jaren ten koste van de autochtone bevolking wordt gevoerd. Waar ook "de Freddy" zich regelmatig schuldig aan maakt....
Oud 2 februari 2007, 13:11   #474
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik begin me af te vragen of Anna List niet op het juiste spoor zit.

" Een vader van een derde koppel ging zelf het huwelijk afzeggen, omdat de schoonfamilie volgens hem niet wilde dat een zwarte schepen de ceremonie voltrok.
"

Geef nu toe, zelfs bij oervlaamse racisten zie ik zoiets toch niet gebeuren: dat de VADER eens gaat beslissen of het koppel trouwt of niet, en dan nog enkel om de SCHOONFAMILIE te plezieren?

Rinkel rinkel belletje belletje!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 13:21   #475
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

Geen wet dus...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 13:22   #476
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Het probleem van deze goede schepen Wouter Van Bellingen is dat het CGKR haar krediet voor racismebestrijding helemaal heeft verspeeld.
Ze heeft zoveel misbruik gemaakt van het woord racisme met allemaal valse en verkeerde interpretaties om de moslims telkens weer te helpen in verkeerde dossiers, tegen de autochtone Vlaming die dikwijls niets verkeerd deed.
Nu er een echt geval van racisme voorvalt, wat dit verhaal in Sint Niklaas duidelijk is, dreigt heel het verhaal in het niets te vallen.

De schuld ligt bij de CGKR.

Laatst gewijzigd door Antoon : 2 februari 2007 om 13:26.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 13:26   #477
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.A.C. Bekijk bericht
Het probleem ligt verder van deze zaak dan gedacht. Het is onnatuurlijk dat een zwart persoon "Belg" (of liever Vlaming ) is. Bijgevolg is het onnatuurlijk dat deze man schepen is. Ik geef de weigerende koppels in deze volledig gelijk.
Amaai! En dat voor een allereerste post!
Ga jij maar rap terug naar de natuur, waar jouw soortgenoten-holbewoners zich thuis voelen.
Oud 2 februari 2007, 13:26   #478
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Het probleem van deze goede schepen Wouter Van Bellingen is dat het CGKR haar krediet voor racismebestrijding helemaal heeft verspeeld.
Ze heeft zoveel misbruik gemaakt van het woord racisme met allemaal valse en verkeerde interpretaties om de moslims telkens weer te helpen in verkeerde dossiers, tegen de autochtone Vlaming die dikwijls niets verkeerd deed.
Nu er een echt geval van racisme voorvalt, wat dit verhaal in Sint Niklaas duidelijk is, dreigt heel het verhaal in het niets te vallen.

De schuld ligt bij de CGKR.
En bij zijn oprichters.
Oud 2 februari 2007, 13:28   #479
D.A.C.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
totaal oneens uiteraard...
Die man die onze taal spreekt, onze zeden en normen waardeert en uitdraagt, die misschien zelfs een toffe pee is tussen ons is (of net niet: whatever) is volgens mij een vlaming onder de vlamingen...toevallig heeft hij een meer gepigmenteerde huid...hem daarom als minderwaardig aanzien is volgens mij niet meer of minder dan walgelijk "racisme".

totaal oneens uiteraard...
Het is tegennatuurlijk dat iemand van een ander ras een politieke of rechterlijke functie in Vlaanderen mag uitoefenen en tengevolge gezag heeft over een groep mensen waar hij niet toe behoort.
Om het met de woorden van mijn grootvader te zeggen: "Ik heb nog nooit een zwarte Vlaming gezien en ik zal er nooit een zien ook."
D.A.C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 13:29   #480
D.A.C.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Amaai! En dat voor een allereerste post!
Ga jij maar rap terug naar de natuur, waar jouw soortgenoten-holbewoners zich thuis voelen.
Niets kwetst meer dan de waarheid in jouw geval zeker?
D.A.C. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be