![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() Als het zo zit, dan zullen we het er zo maar bij laten. U weet toch dat teveel piekeren niet goed is. Het kan leiden tot extreme gedachten. Men gaat het allemaal veel te ver zoeken. Maar zoveel vragen zult u wel niet stellen neem ik aan.
Laatst gewijzigd door system : 10 augustus 2007 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik nog een voorkeur hebben bij de keuze van een partner? of moet ik daarbij rekening houden met deze wet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, anders zou het CGKR zelf kunnen vervolgd worden. En dan zwijgen we nog over de discriminerende praktijken van de vakbonden. Selectief handeltje. Heel hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat uw partner betreft: natuurlijk moogt u volgens de wet vrij uw partner kiezen. Maar u moet toch wel rekening houden met de wet inderdaad. U moet rekening houden met de leeftijd van uw partner. Te jonge leeftijd is verleiding van minderjarige (n). In uw geval zal u niet alleen rekening moeten houden met de wet, maar zeker ook met twee zeer cruciale dingen. Namelijk met de godsdienst van uw partner en niet te vergeten: de huidskleur van uw partner. Laatst gewijzigd door system : 10 augustus 2007 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Misschien is het omdat Bobby wit is. Daarom dat zijn opmerking waarschijnlijk in slechte aarde valt.
Kleur hem vanaf nu zwart in. Dan kunnen zijn uitspraken als pure intra-culturele kritiek opgevat worden. En maak van Kuifje een Chinees. Die zijn ook behoorlijk racistisch, maar dat wordt tenminste om economische redenen gepardonneerd. Zelfs in Afrika.
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe al jaren pogingen om Denzel Washington aan de haak te slaan! Ik veronderstel dat ik dus kleurenblind ben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jouw indruk is zal mij een worst wezen jongen!
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Banneling
|
![]() Dura lex, sed lex.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#472 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vraagje:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Minister
|
![]() Wetten mogen inderdaad nooit met terugwerkende kracht worden ingevoerd, maar de vraag is nu of uitgave en handel in dat boek ook strafbaar kan zijn. Die "misdaden" zijn immers van na 1981 en vallen dus onder die wet.
![]() |
![]() |
#474 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() belachelijk , boek vormt een beeld van de toen heersende tijdsgeest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() juist ja, zover had ik niet geredeneerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er werd blijkbaar wel een uitzondering gemaakt bij het befaamde Vlaams Blok arrest, waarbij publicaties gebruikt werden uit periodes VOORdat de wet werd aangepast.
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het proces egen het Vb ook niet helemaal zuiver als men het staatsrechtelijk en democratisch bekijkt, maar juridisch gezien zal er wel een goede reden zijn geweest om oude teksten mee te nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een kunstwerk als dit stripverhaal verbieden zou alweer een stuk afbraak betekenen van ons cultureel erfgoed. Binnenkort ook op het 'not done' lijstje : chocolade, bruin brood, bruine suiker........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De "normale" mens dient afgeschaft!!
![]() |