![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar goed, dan ga ik er vanaf nu vanuit dat mijn posts altijd toevallig gequote worden door jou en geen uitstaans hebben met wat jij eronder uitbraakt. Citaat:
Maar door wat je hier quote merk ik dat we het eens zijn: Citaat:
Maar bon, zoals ik net zei maak je duidelijk dat je ook niet van plan bent om alle functies van seks te herleiden tot biologie. Ik vind het wel grappig dat je er ten eerste vanuit lijkt te gaan dat er mensen zijn die er van overtuigd zijn dat seks maar één functie heeft, nl voortplanting. En dat je ten tweede dan nog stelt dat je er minstens basiskennis over moet hebben, alsof anders mensen niet doorhebben dat er seks misschien wel eens een ander doel kan dienen dan enkel het biologische, nl. de voortplanting... Reagerend op wat je - vermoed ik - aan mij lijkt te willen melden begin ik me toch echt af te vragen of jij niet ad random berichten quote en ze daarna met één oog gelezen te hebben daaronder snel neerkribbelt.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 december 2007 om 20:17. |
|||
|
|
|
|
|
#462 | |
|
|
Citaat:
Als ik je zin absoluut moet interpreteren was er zelfs nooit een relativiteitstheorie gekomen, en ook geen wetenschap. Wetenschap ontstaat namelijk door hypothesen te stellen over de werkelijkheid, en deze te onderzoeken. Er is een moment in de geschiedenis geweest dat alles aan die werkelijkheid raadselachtig was. Daar sta je dan met je basiskennis.
|
|
|
|
|
#463 |
|
Europees Commissaris
|
Ik zal het kort houden want van zodra er veel woorden aan te pas komen, raak je duidelijk in de war: er zijn biologische redenen (andere dan 'de voortplanting') waarom mensen seks hebben.
Voor de argumentatie: zie supra.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
#464 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Andere biologische functies van seks dan voortplanting zie ik niet terug in deze tekst. Maar heu ... ik heb hierboven ook wel gesteld dat ik eventueel - als iemand er op staat- geneigd ben om te zeggen dat voortplanting de primaire biologische functie van seks is. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 december 2007 om 01:44. |
||||
|
|
|
|
|
#465 | |
|
|
Citaat:
Wel alles met het feit dat ze in die streken HIV als biologisch wapen gebruiken (HIV is tussen heteros wel besmettelijk na langere tijd, en dus ook na meerdere verkrachtingen) en een achterlijke cultuur die zegt dat als een man een vrouw besmet met HIV, de man terug clean wordt (met alle extra decadenties erbij dat hoe jonger de vrouw, hoe meer kansen op genezen). Gelieve niet het kwaadaardige toe te schrijven aan biologisch perfecte wezens, wat veel gemakkelijker kan toegeschreven worden aan de achterlijkheid en decadentie van de vuile kafir.
|
|
|
|
#466 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze vervuilen het drinkwater en verwerken HIV-virus in het brood van de mensen. Nee serieus, wat voor last heeft de heterobevolking nu van een homo met HIV? |
|
|
|
|