![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Kinderen? | |||
Ik heb ze, en ben er zeer content over. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 22,12% |
Ik heb ze, 't is plezant. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,65% |
Ik heb ze, maar echt meevallen, doet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,88% |
Ik wil ze, doodgraag. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 6,73% |
Ik wil ze, maar alles op zijn tijd. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 18,27% |
Ik weet het nog zo niet maar 't zal wel komen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,81% |
Ik weet het nog zo niet en ik vrees er voor. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 12,50% |
Ik weet het hoe dan ook: dat komt er niet van. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 21,15% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,88% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik neem dat niet aan. "Je" zult "geen" agressief gedrag vertonen door het spelen van gewelddadige games. Zulke studies zijn zeer betwistbaar.
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon wetenschappelijk onderzoek. Ik vind het best dat je het niet wilt aannemen, maar dat heeft niets met kritisch denken te maken. Dan ben je niet veel beter dan een creationist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It Recent artikel in de New York Times: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit dit onderzoek blijkt dat je dus wel degelijk agressief wordt van het spelen van zo,n game. Maar ik ben eerlijk, en uit dit onderzoek blijkt inderdaad dat ze er nog niet helemaal uit zijn of je nu al agressief bent voordat je zo,n game gaat spelen, of dat je er echt enkel en alleen agressief van word : http://wiiu.4gamers.be/nieuws/24336/...lddadige-games |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van die miljoenen (miljarden?) die nu in de miserie leven heb ik nooit ontkend, integendeel dat was één van mijn uitgangspunten om duidelijk te maken waarom ik de toekomst van onze kinderen zwart inzie. U hebt duidelijk niet de hele discussie gevolgd. Natuurlijk was er vroeger ook geweld en weet ik veel. Maar vroeger waren er geen media (in de ruimste zin van het woord) waardoor men kon leren hoe mensen om te brengen, hoe alle sporen te wissen, hoe bommen te maken enzovoort enzovoort. Door onwetendheid zou - behalve een mogelijke alchemist - niemand zelfs beseffen dat het mogelijk was om met producten massamoorden of onoplosbare moorden te plegen.
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pre-industriële samenleving was geen lachertje. En wat de eerste wereldoorlog betreft, ga je volgens mij wel oets te kort door de bocht. Tienduizenden zaten aan het front, hun familie vaak nog onder de bezetting. Honderdduizenden waren op de vlucht en leefden in kampen. Nog eens tienduizenden verrichtten dwangarbeid, zoals je aangeeft. Eten was gerationeerd, transport beperkt (al had de eerste wereldoorlog een positieve invloed op ons spoornet nadien!), ... Ik probeer ook niet te illustreren dat alle kinderen in die tijd met de bajonet werden opgevoed maar de mentale impact van een oorlogsomgeving en de stress die dat met zich meebrengt is van een iets andere orde dan lichtjes opgefokt worden door een shoot 'em up te spelen - waarbij het dus al maar de vraag is in hoeverre het al niet agressieve kinderen zijn die agressieve spelletjes spelen. Er zijn zoveel factoren... Maar je vindt blijkbaat gemakkelijker mensen die in een concentratiekamp willen meewerken aan het vergassen van andere mensen dan dat er jongeren wat in het wild gaan schieten in hun school ten gevolge van Marilyn Manson.
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spelling: steek het op de ipad
![]()
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap zijn vraag ook niet, vermits kleinkinderen niet van jouw keuze afhangen maat van die van je kinderen...
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg maar 25 jaar terug wou ik er wel , inclusief een relatie ,
maar nu , ik wil geen kinderen om de volgende reden: - Wegens mijn handicap - Ik ben graag alleen - Ik ben graag vrijgezel - noem het gerust , uit egoïsme: ik moet in mijn kot nu enkel rekening houden met mezelf !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Ik ben graag frèèèèèèèèèèèèèèèètgezel. -Noem het gerust, uit egoïsme: alle frèèèèèèèèèèèt voor mezelf. Sowwy Cookietje maar ik kon het niet laten...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |