![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd want van u zal het niet komen vermoed ik zo een beetje.
![]() |
#4822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dringt het na al die jaren en duizenden posts nog steeds niet tot je door waarom "voortplanting" geen criterium is in deze discussie? Of is het koppigheid?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kloppen de berichten dat homo's wel 100 partners hebben?
![]() |
#4824 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4825 |
Banneling
|
![]() Oude mensen ook niet. Ga je een huwelijk tussen oude mensen verbieden of afkeuren?
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 oktober 2010 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft in Het Laatste Nieuws gestaan, dus moet het wel waar zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4% ? foute insluipen bij het het neerpennen van een zin ?
Over wat hebt gij het DDD ? Ik repliceerde op een post ivm pedofilie of althans al wat men (goegemeente) daaronder gooit en stelde dat de poster die dat en andere afwijkende vormen van seksualiteitsbeleving 'abnormaal' vond, het 'tegennatuurlijk' noemde Ik zei dus dat kortweg 'tgeen dat hij hier als 'tegennatuurlijk' beschouwde wel eens verrassend significant kan voorkomen in enkel die natuur Citaat:
Zo 'werkt' de natuur uiteraard niet... ze maalt er evenmin om. Dat is enkel subjectieve beoordeling ervan vanuit ons perspectief. Als je dan toch zo nodig een meer objectieve benadering wilt van dat begrip 'wat het moet zijn' dan kan dit enkel vanuit een standpunt wat nog net 'gedoogd' wordt , survival dus. De zaken die je dan opnoemt zijn niet echt van dien aard dat ze eruit geselecteerd worden. Het zouden dus enkel steeds wederkerende 'foutjes' betreffen die eveneens 'gedoogd' worden/blijven. Laatst gewijzigd door praha : 27 oktober 2010 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan je alvast vertellen dat al die elementen van die zelfverklaarde harmonieën alvast verdomd vierkant draaien en dus helemaal niet zo harmonieus op elkaar zijn afgestemd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je sprak bv over de 'biologische geschiedenis van de mens' eerder en wat je dan kon vaststellen aan patronen en je zag oa de voortplanting/uitbreidingsdrang van de mens.... Wel ,daar heeft volgens mij dat woordje biologisch al een zekere engere betekenis in meegekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We dreigen het natuurlijke 'doel' nog voorbij lopen met al dat voortplanten .... hoogtijd dat we niet-voortplanten als natuurlijk gaan beschouwen en het voortplanten als tegennatuurlijk... en daar heteroseksuelen heteroseksueel georiënteerd zijn... blahblah ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4833 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
Citaat:
Citaat:
Maar om wat je in wezen bent. Omwille van je aard. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4835 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zonder homo's zou de wereld toch een heel stuk saaier zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4836 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Homoseksuelen kunnen zich voortplanten, Paulus. Dat ze dat niet doen, is een persoonlijke keuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4838 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ben gewoon een vroege vogel. Om met honderden mensen het bed te delen, moet je een beetje op tijd opstaan hoor, anders kom je (er) niet.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4840 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of men kan doen zoals mij, en heel de nacht wakkerblijven. Tijdens een nacht kan men volgens Mambo toch een dertigtal sekspartners verwerken. |
|
![]() |
![]() |