![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4821 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
waar kan ik dat ergens vinden ? het was net hypocrisie ten top omdat alleenstaande homoseksuelen dat wel konden en homoseksuele koppels dat niet konden |
|
|
|
|
|
|
#4822 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Inderdaad, maar dat lijken sommigen maar niet te beseffen. Net zo min als ze niet beseffen dat de meeste homo-adopties gaan over kinderen die de facto al worden grootgebracht door een homokoppel aangezien één van beide partners biologische ouder is.
|
|
|
|
|
|
#4823 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4824 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat vermoedden we al
Citaat:
heb je daar wat over ? en zo ja kan je ons dan even uitklaren dat het 'maatschappelijke' verzet er destijds niet was waar dat nu voor homo-adoptie wel aanwezig is ? |
|
|
|
|
|
|
#4825 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Voor adoptie moet je trouwens wel eerst een voorbereidingscursus volgen en is er ook een maatschappelijk onderzoek, precies om na te gaan of je wel in staat zal zijn om die kinderen goed op te vangen. Er zijn inderdaad onderzoeken die aantonen dat kinderen in éénoudergezinnen meer problemen hebben. Maar dat heeft dan niet persé met het feit te maken dat er maar één ouder is. Dikwijls zijn er andere oorzaken voor die problemen (echtscheiding, financiële problemen, enz.) |
|
|
|
|
|
|
#4826 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zeg ik niet Edina en dat weet je best. Je speelt het nu al twee dagen heel erg vuil door dingen in mijn mond te keggen die ik niet gezegd heb. Dat is nu al de zesde keer... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4827 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe is het mogelijk? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4828 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#4829 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4830 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4831 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4832 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 5 januari 2007 om 19:51. |
|
|
|
|
|
|
#4833 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#4834 |
|
Minister
|
Men moet niet bewijzen dat iets n�*et bestaat, maar dat iets wél bestaat.
|
|
|
#4835 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't schijnt dat dat een commissie is waarvan de voorzitter het bewijs geleverd heeft dat er geen enkel rationeel getal a bestaat dat voldoet aan a²=2
Laatst gewijzigd door praha : 5 januari 2007 om 19:59. |
|
|
|
|
|
#4836 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4837 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4838 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar Praha legt dan dan ook geen onbewezen stellingen voor... Paulus daarentegen doet dat wel |
|
|
|
|
|
|
#4839 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik leg helemaal geen onbewezen stellingen voor. Kabouters bestaan echt niet en neen ik kan dat niet bewijzen. Ik beweer namelijk dat ze niet bestaan. De bewijslast ligt bij diegenen die anders beweren. In dit geval bij jou. Ik heb het je met hand en tand proberen uit te leggen en ik ben daarin niet alleen zoals je ziet een posting of vijf hierboven... Je blijft maar doordrammen over iets wat onmogelijk is. Je begrijpt, dat op zo'n manier verder discuteren onmogelijk is. Ik hoop voor jou dat je ooit inziet, op welk niveau je discuteert. Het is overduidelijk dat homoseksualiteit niet kan zorgen voor de procreatie van de menselijke soort en het is ook overduidelijk dat heteroseksualiteit dat wel kan en dusdanig ten minste één functie meer heeft. Dat betekent dat homoseksualiteit minder functioneel is. Iets met minder functies heeft ook minder waarde, gezien je het niet voor zoveel doeleinden kunt gebruiken als datzelfde iets, met minder functies. Minderwaardig is het woord dat gebruikt wordt om aan te duiden dat iets minder waarde heeft. Let wél en dat wil ik benadrukken. Niet de homoseksuele mens is minderwaardig, maar wel zijn seksualiteit. Net als de kleurenblinde mens niet minderwaardig is, maar wel zijn manier van zien. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 januari 2007 om 23:27. |
|
|
|
|
|
|
#4840 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en terwijl je dan toch bezig bent kan je misschien een antwoorden op volgende kleine vraagjes over zaken die jij als vanzelfsprekend beziet : - waar blijft dat bewijs dat het universum deterministisch is ? - waar precies heb je dat over die oorzaken van seksualiteit in dat bewuste artikeltje gelezen en wat waren die dan wel ? - wat is toch de nood van uitbreiding naar reële getallen en verder als je niet zou kunnen bewijzen dat er geen rationele getallen bestaan die deze getallen evenzeer zouden kunnen voorstellen ? just for the fun of it ? - waar kan ik concensus over dat natuurlijk rollenpatroon toch vinden ? - etc etc Citaat:
|
||
|
|
|