![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4841 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4842 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, 't speelt eigenlijk gene rol meer. Het bewijs werd reeds lang geleverd en niet weerlegd. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4614 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4844 |
Banneling
|
![]() Paulus,
Hoe lang nog voor je de gemiddelde sterfeleeftijd bereikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4743 Probeer eens consequent te blijven. Wil je? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4846 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 99? Er is er eentje waarvan je het al zeker weet?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is voor Paulus bewezen, want het staat in een internetwoordenboek... Het moet niet veel gekker worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homosexuele betrekkingen leiden NOOIT tot een voortplanting Homesexuelen kunnen zich voortplanten mits directe of indirecte hulp van een derde partij.. Voila..gedaan met zeveren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seksuele betrekkingen tussen mensen die onvruchtbaar zijn, leiden ook nooit tot voortplanting. Dat is nochtans geen reden om de relatie van die mensen als "pervers" of "tegennatuurlijk" te bestempelen. Waarom zouden seksuele betrekkingen tussen twee mensen van hetzelfde geslacht dan wel "pervers" of "tegennatuurlijk" zijn. Je kan maar tot één conclusie komen: homofobie.
![]() |
![]() |
![]() |
#4851 |
Banneling
|
![]() Pervers zijn is :
Verwachten dat alle sexuele betrekkingen moeten ten dienste staan van een voortplanting omwille van bedenkelijke voorbijgestreefde religieuze overtuigingen, met de totale vernietiging van de mensheid en de aardbol als logisch gevolg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4852 |
Minister-President
|
![]() Voor de roepers die homosexualiteit "pervers" noemen en pedofilie blijkbaar goedkeuren:
Mensen zijn zoals dieren....alhoewel dieren soms wel menselijker zijn! -Dieren doden elkaar , soms per ongeluk, soms doelbewust :mensen ook -Dieren hebben seks ,soms planten ze zich voort, soms komt er niks van: mensen ook -Sommige dieren zijn monogaam, anderen wisselen constant van partner: mensen ook -Soms doen ze het met iemand van hetzelfde geslacht :mensen ook -Dieren hebben geen seks met een jong :normale mensen ook niet
![]() |
#4853 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Homoseksualiteit is een disoriëntering, in de natuurlijke seksuele aantrekkingskracht tussen de mannelijke en de vrouwelijke exemplaren der soorten. Daardoor zijn de exemplaren die deze malfunctie hebben, ook niet lichamelijk complimentair. Ze kunnen geen kinderen krijgen van elkaar binnen hun relatie en zijn ze niet van elkaar afhankelijk om zich voort te planten. Dat gaat tegen de natuurlijke gang van zaken in. Het is niet mijn bedenksel, maar vrijwel alle woordenboeken en encyclopediën, -linken werden al een paar keer gegeven in deze thread- verklaren het woordje "pervers" als zijnde "tegennatuurlijk". Citaat:
Gelukkig zijn er ook homoseksuelen die wél op een volwassen wijze reageren. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4728 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4713 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 oktober 2010 om 09:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homoseksualiteit en homoseksuelen kunnen niet los van elkaar gezien worden. Als je zegt dat homoseksualiteit pervers is, dan zeg je ook dat homoseksuelen pervers zijn. Al de rest is praat voor de vaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#4855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar issem weer met zijn voortplanting. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien ben je intellectueel oneerlijk bezig. Ik weet zeker dat jij voldoende analytisch kunt denken om dat verschil te kunnen maken tussen homoseksualiteit op zich en de homofiele mens anderzijds. Want je doet het zelf in de thread 'Homoseksualiteit is doodnormaal in de dierenwereld.' Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4858 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez, kunt ge u dat niet voorstellen? Zo'n hele bende saaie heteroseksuelen bij elkaar? En wie gaat uw kleren ontwerpen? En uw ipad?
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 28 oktober 2010 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4859 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp het natuurlijk wel en ik wil je, in geen geval kwetsen of zo. Verschoning mocht dat wel zo zijn. Ik hoop dat je op een goede dag, de waarheid zult kunnen aanvaarden. Net zoals zovele homoseksuelen dat al gedaan hebben. Dan zouden we een hele andere Raf mogen ontmoeten op dit forum. Eéntje die het niet nodig meer vindt om homothreads van onder het stof te moeten halen, om aan zichzelf te bewijzen, hoe 'normaal' hij wel is. Eéntje die het niet meer nodig vindt om zijn seksuele geaardheid te etaleren in een avatar. 't Is maar eens zeggen hoe meelijwekkend je bij mij overkomt. Het moet moeilijk zijn om zo'n last mee te dragen. Enfin. Ik laat de thread voor jou. Hopelijk heb je er iets van mogen leren. Paulus. |
|
![]() |
![]() |