![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#48761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Oekraine ook, zelfs voor buitenlanders.
https://www.businessinsider.com/elon...kraine-2023-12 Maar ja dat zijn mensen die het niet met u eens zijn, die mogen natuurlijk wel doodgemarteld worden he. Laatst gewijzigd door tomm : 16 februari 2024 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48762 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voltian;10315323]Ja hoor. Z
Citaat:
Hoe weet jij dat eigenlijk, hoeveel keer ben je al in Oekraine geweest? Wat die EU betreft volgens de VN hebben Rusland en Belarus een hogere levensstandaard dan Roemenie en Bulgarije, die al jaren lid van de EU zijn. Citaat:
Het regime nu is veel totalitairder dan Yanukovich: alle oppositiepartijen, alle oppisitie media, sociale media, etc. verboden, reeds voor de oorlog, dat was niet zo ondrr Yanukovich. Ik heb alle bewijzen daarvoor op deze link geplaatst met verwijzingen naar westerse media. Wat corruptie betreft moet dit regime niet onderdoen voor Yanukovich, zie Time artikel hierboven. Het spreekt helemaal niet vanzelf dat pro-westers gelijk staat aan minder corruptie, merr democratie en meer welvaart, dat bewijst (onder andere) Oekraine. U volgt gewoon westerse propagsnda axioma s, en dat is niet noodzakelijk rationeel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb hier tal van links gepost die bewijzen dat de repressie vandaag, maar ook al voor de oorlog, op volle draaide in Oekraine. Er bestaan dodenlijsten en de meeste media en sociale media zijn verboden. Maar u negeert dit omdat het niet past binnen uw axioma s. Met rationaliteit heeft dit niets te zien. Citaat:
Zoals ik hierboven al schrref is het regime in Oekraine minstens even repressief. Pro-westers staat NIET automatisch gelijk aan democratisch, vrij en welvarend. a Citaat:
Maar sls landen op pro-Russen stemmen of niet stemmen zoals het Westen wil, dan mag dat land kapot gebombardeerd worden, zoals Servie in 1999, of zoals Gaza. En aanvaardt de VS zomaar de dissidente koers van buurland Cuba? Ik dacht het niet. Hongarije is pro-,Russisch en daarom roepen eurocraten op om het land re straffen. Toen de Egyptenaren voor de verkeerde kozen, organiseerde het westen er een militaire putch, net zoals ze (vergeefs) probeerden in Turkije Citaat:
Je vergeet ook eventjes de Minsk vredesakkoorden, dat het regime met voeten trad, maar waar de EU zich nochtans garant voor had gezet. Citaat:
Zoals ik al zei is er nuets vrij in het huidige Oekraine, het is een totalitair regime. Citaat:
Er is de laatste decennia maar zelden een conflict geweest dat zo zwart-wit goed vs. kwaad is. Jazeker, er zijn nuances. De Oost-Oekraïense bevolking neigt WEL naar Rusland en uiteraard zijn daar faciliteiten voor zelfbestuur, of zelfs onafhankelijkheid/afscheuring mogelijk ja zelfs noodzakelijk. Maar dat is nog altijd geen reden voor de onverholen Russische agressie die we nu zien. Het is heel erg simpel. Rusland moet stoppen met zijn aanval. Pas DAN kan je spreken over onderhandelingen, in best intrest van bevolking. En wij (=Het Westen) moeten Oekraïene zoveel mogelijk helpen om Rusland zo veel als mogelijk tegen te houden. Ziedaar de vrij eenvoudige, rationele redenering waarom ik wel heel erg hard supporter voor Oekraïne in dit conflict.[/quote] Laatst gewijzigd door tomm : 16 februari 2024 om 18:46. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48763 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gingen de Minsk vredesakkoorden, dat het regime verwierp, net over. Het regime in Kiev afschilderen als "goed" is pure bullshit. Het conflict in Gaza is veel duidelijker. De bevolking wordt er uitgemoord door de bezetter, met westerse steun. Geen enkele Palestijn is pro-Israel. Citaat:
Als de totale overgave van Rusland de enige voorwaarde is voor vrede is dat niet rationeel. Net zoals je zou zeggen dat alle Joden zich moeten terugtrekken uit Israel voor een over vrede in Palestina gepraat kan worden. Dat zou niet realistisch en dus niet rationeel zijn.. Laatst gewijzigd door tomm : 16 februari 2024 om 18:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eens een paar voorbeelden zoeken ???
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 16 februari 2024 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de andere geheide oplossing is naar het front sturen als schietschijf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() probleem is natuurlijk dat russische credibiliteit onder ZERO staat, dus alles wat russen beweren moeten we met een zoutvat nemen. Daarom komt het natuurlijk dat een misdaad aangehaald door russische bronnen defacto idd even erg kan zijn, maar simpelweg op ongeloof... Want kijk elke vermoorde in UKR kan ook door de russische spionnennetwerk uitgevoerd zijn , of elke toevallige dode kan door de RU trollen een etiketje moord krijgen, en zeker als de Russen en inclusief Tom, NR10 en alle andere trolen dit aanhalen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens geen Russische bevolking, het is een Oekrainse bevolking met naar het schijnt Russische sympathieen. Die zouden anders naar Rusland mogen he, zeker nu Rusland extra plaats heeft met al haar dood kanonnenvlees. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 februari 2024 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Oekraine is dat eenvoudiger. De Russen gaan geen inval krijgen van Oekrainers, zoals Israel al vele keren heeft mogen ondervinden van Arabieren. Kortom, dit gaat de Russen niet aan. Het geschil binnen Oekraine kan ook door een genocide opgelost worden. Volgens sommigen was men daaraan bezig. Alles ging dus de goeie richting uit. Ge vraagt U af wat de Russen bezielde. Vandaar dat het een smoes is, natuurlijk, dat gesnotter om die Russofiele Oekrainers. Dat houdt geen steek. Dat probleem was zich aan het oplossen, eens die allemaal uitgemoord waren, ws dat probleem van de baan. In Gaza zou dat ook zo zijn. Eens de laatste Palestijn daar de kop is ingeklopt, zou het I-P probleem ook van de baan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maskers vallen af.
![]() |
#48771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beelden van de weduwe van Navalny op de München Veiligheids Conferentie, die daar toevallig aanwezig is: "nothing but accidents".
VIDEO En hieronder een foto die de weduwe van Navalny in een ander daglicht stelt. Geen wonder dat ze lacht. (fig.)
![]() |
#48772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ondertussen veroordeelt U Rusland voor het vervolgen van andersdenkenden. Dus eigenlijk is er geen verschil op dat vlak tussen U en Patrick." Degene die niet zoals ik zijn/denken die moeten vervolgd worden, degene die wel zoals ik zijn/denken mogen niet vervolgd worden. " Heeft het voordeel van de duidelijkheid. "Wie niet zoals ik denkt moet vervolgd worden, maar ik veroordeel de vervolging van andersdenkenden in Rusland." Laatst gewijzigd door tomm : 16 februari 2024 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werden zeker al moorden bevolen door de Amerikanen en Britten volgens wikileaks, onder andere op Iraanse wetenschappers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien hebben ook al westerse bronnen de repressie en moorden door het regime in Kiev bevestigd. Dus een oppositielid tegen het regime in Kiev dat verrmoord werd, terwijl westerse media schrijven dat hooggeplaatsten op voorwaarde van anonimiteit toegaven dat Kiev deze moord bevolen heeft, en hij op een Kiev dodenlijst stond, is volgens U door de Russen vermoord, maar als de Russen zouden beweren dat Kiev achter de moord op Navaly zit is dat volgens U lachwekkend. Maar u blijft beweren dat u onbevooroordeeld bent en geen dubbele atandaard hebt? U kunt dat blijven beweren maar deze leugen us voor iedereen zichtbaar. Laatst gewijzigd door tomm : 16 februari 2024 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ‘collaborateurs’ met “Poetin en z’n bende” het liefst een redelijke dosis ‘ecstacy’ doen slikken - genoeg om er de werking van te voelen, maar niet voldoende voor hallucinaties en zo - en hen dan een heel weekend tracteren op stevige Poolse & Oekraïense ‘underground techno’. Op maandagochtend mogen ze dan het land verlaten in een luxe-autocar die hen tot aan de grens met Kaliningrad brengt. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik ben zeker dat djimi en co. ook het regime van Pinochet zouden verdedigd hebben tijdens de koude oorlog, zoals zoveel "liberalen" en "democraten" in die tijd.
Is gewoon hetzelfde, het dun laagje vernis van "democratie, vrijheid van meningsuiting en mensenrechten" schilfert af als westerse belangen in gevaar konen.. Laatst gewijzigd door tomm : 16 februari 2024 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wil mensen die niet zoals U denken dus martelen en verbannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb die Pinochet NOOIT verdedigd, geen 1 keer. Voor bandieten die via een bloedige burgeroorlog/staatsgreep aan de macht komen, heb ik NOOIT iets anders gevoeld dan de diepst mogelijke verachting; dat geldt zowel voor bolsjewisten als voor falangisten, en uiteraard ook voor maoisten. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 februari 2024 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik wil collaborateurs met/van Poetin gewoon zo dicht mogelijk in de buurt van hun grote held afzetten zonder daarbij mezelf in gevaar te brengen. Ik weet het: ik ben veel te goed voor deze wereld ![]()
|
![]() |
![]() |