Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 april 2008, 12:18   #481
wauwelaer
Lokaal Raadslid

wauwelaer's schermafbeelding

Standaard

[quote=ERLICH;3379741][quote=wauwelaer;3376235]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Waar ontkent iemand wat? Wie zou zoiets durven ontkennen? Misschien hebt u de gave om te lezen wat er niet staat en er het uwe van te maken?

Wat betreft massamoord op krijgsgevangenen, de massamoord op Duitse krijgsgevangen door sovjets en partizanen stoort deze u ook of hebt u het recht deze te ontkennen.

Waar haalt u de fantasie om te verklaren dat Goebbels zijn vrouw en kinderen dwong tot zelfmoord? algemeen geweten is, dat Frau Goebbels geen toekomst zag voor haar en haar kinderen in een wereld zonder de NSDAP. Moest het aan Goebbels zelf hebben gelegen hadden zijn kinderen nooit in de bunker verbleven, bron Rochus Misch.

Voor de de rest kan ik van een persoon van uw slag zeggen, een laag bij de gronds persoontje dat niet kan reageren van persoon tot persoon maar in zijn haat andere er wil bij betrekken, misschien een idee verkregen uit een slecht karakter? Zo democratisch ingesteld dat u een andere mening dan de uwe niet kunt kroppen?
Ik wil niet in de aanval gaan of me zelf verdedigen. Volgens mij ben jij eenzijdig geinformeerd over de gang van zaken over Hitler van 1933 tot 1939 en de aanvullingen van Gobbels en Himmler. Laat staan over het akoord von von Ribbentrop-Molotov akkoord in 1939 over Polen.
Jij leest volgens mij wat aangeboden flop-literatuur van het Vlaams (on) Belang en diens nederlandse zusterorganisatie de PVV, dat staat voor permanente verstandsverbijstering.
Dat leidt tot een gebed zonder eind.
wauwelaer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2008, 12:33   #482
wauwelaer
Lokaal Raadslid

Standaard aanvulling

[quote=system;3381164]
Citaat:

Zoekt u dat zelf maar eens op als u geïnteresseerd bent in de waarheid. Het boek is gemakkelijk te vinden,overlaatst nog uitgegeven en het was te koop in de Standaard-boekhandel.

De tafelgesprekken hebben te maken met AH door het feit dat Göbbels regelmatig gesprekken met H noteert in zijn dagboek. Daaronder behoren de tafelgesprekken en de gesprekken 's avonds op de Obersalzberg. Deze gesprekken gaan soms ook over godsdienst. Volgens mij hebt u toch nog niet erg veel gelezen wat dit onderwerp betreft. Toch maar doen!
Er komt overings een nieuwe DVD op de markt waar de tafelgespreken aan de orde gesteld worden als de laatste momenten van Hitler en Gobbels. Dit is een Co-productie van het ZDF, de BBC en Canvas.
Overigens zijn in boehandel " de Slegte" talrijke boeken te koop over dit onderwerp; of zoek onder Google en Wikipedia.
Ook raad ik u aan om eens een kijkje te nemen op de website van Yad va Shem.

Laatst gewijzigd door wauwelaer : 24 april 2008 om 12:35.
Oud 24 april 2008, 12:42   #483
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

[quote=wauwelaer;3381202][quote=ERLICH;3379741]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wauwelaer Bekijk bericht

Ik wil niet in de aanval gaan of me zelf verdedigen. Volgens mij ben jij eenzijdig geinformeerd over de gang van zaken over Hitler van 1933 tot 1939 en de aanvullingen van Gobbels en Himmler. Laat staan over het akoord von von Ribbentrop-Molotov akkoord in 1939 over Polen.
Jij leest volgens mij wat aangeboden flop-literatuur van het Vlaams (on) Belang en diens nederlandse zusterorganisatie de PVV, dat staat voor permanente verstandsverbijstering.
Laat hem maar in zijn eigen waanideeen geloven dat de gehele geschiedwetenschap en Geallieerden 1 complot vorm(d)en tegen het 3e rijk. Ik ben ook gestopt te reageren in deze draad, omdat ik er moedeloos van werd. Lees even de vorige posts door en je zult me begrijpen.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2008, 11:27   #484
wauwelaer
Lokaal Raadslid

Standaard Dat ben ik ook van plan

[quote=LiberaalNL;3381250][quote=wauwelaer;3381202]
Citaat:
Laat hem maar in zijn eigen waanideeen geloven dat de gehele geschiedwetenschap en Geallieerden 1 complot vorm(d)en tegen het 3e rijk. Ik ben ook gestopt te reageren in deze draad, omdat ik er moedeloos van werd. Lees even de vorige posts door en je zult me begrijpen.
Ik zal uw berichten doorlezen. Dit is werkelijk wartaal waar zelfs zijn peetvader Adolfje een punthoofd van zal krijgen. Hoeveel kost 1 kilo Schweinebraten Cyaankalivrij in Endstation Berlin?

Laatst gewijzigd door wauwelaer : 25 april 2008 om 11:30.
Oud 25 april 2008, 15:50   #485
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

AH was geen christen en vond het christendom een 'jodengodsdienst'. En van de paus moest hij nog minder hebben. Hij tolereerde hem. Als de paus ook maar een vin veroerd zou hebben, was Hitler Vaticaanstad binnengevallen en had hij (dixit AH) 'de paus en al dat janhagel eruit gejaagd'. Hitler vond het christendom ' de grootste ramp die het mensdom ooit is overkomen.' Waarmee ik niet wil beweren dat Hitler een atheïst was.
Hitler zag in Christus een rivaal, vermits hij zelf de messias wou zijn.

Laatst gewijzigd door Pieter B : 25 april 2008 om 15:50.
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2008, 15:16   #486
Vaandeldrager
Schepen

Vaandeldrager's schermafbeelding

Standaard

[quote=ERLICH;3372731]
Citaat:
Beste jonge, waar hebt u zulke onzin bij elkander geraapt? u levert het zoveelste bewijs dat buiten de persoon AH door het slijk sleuren met alle mogelijke fantasie's, vuilbekkerij, er niet over deze persoon kan worden gesproken. Maakt u dit gelukkig? Zo ja, bent u snel tevreden.

Wat betreft, AH vond het Christendom een jodengodsdienst? AH vond 'Jezus' zelfs geen jood. Is ooit geschreven en staat zelfs ergens vermeld op ons aller internet. Dus zou zeggen indien meer interesse in feiten dan in vuilbekkerij, zoek het eens op.

In elk geval een grote 'HEIL' op de 119de verjaardag van een groot man met hart voor z'n volk en voor z'n land. Zoals trouwe medewerkers en personen in z'n naaste omgeving hem beschreven, "een man die zichzelf op de tweede plaats stelde en het Groot Germaans Rijk en z'n volk op de eerste plaats". Staat in groot contrast tegenover wat u en andere personen die zich democraat noemen verstaan onder leider(s). Deze laatste, eigen belang eerst, eigen zak eerst ten koste van volk en land. Of zoals het gezegde, "alles voor Alexander en niets voor een ander".
Hitler on religion (Selections from Hitler's Table Talk):
http://library.flawlesslogic.com/religion.htm
Vaandeldrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 00:01   #487
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Een beknopte biografie van Churchill door Henry Makow:

http://www.savethemales.ca/001049.html

Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 22:21   #488
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht

Ik heb maar 1 woord voor de site over: Troep.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 12:01   #489
system
Banneling

Standaard

[quote=Vaandeldrager;3387966]
Citaat:

Hitler on religion (Selections from Hitler's Table Talk):
http://library.flawlesslogic.com/religion.htm

Inderdaad en ik herhaal uit de tafelgesprekken. Hitler over het christendom:

Citaat:
"The heaviest blow that ever struck humanity was the coming of Christianity. Bolshevism is Christianity's illegitimate child. Both are inventions of the Jew. The deliberate lie in the matter of religion was introduced into the world by Christianity. Bolshevism practices a lie of the same nature, when it claims to bring liberty to men, whereas in reality it seeks only to enslave them. In the ancient world, the relations between men and gods were founded on an instinctive respect. It was a world enlightened by the idea of tolerance. Christianity was the first creed in the world to exterminate its adversaries in the name of love. Its keynote is intolerance".
Hitler beschouwde wel degelijk het christendom als een jodengodsdienst zoals ik hierboven stelde.

Dus helemaal wat anders als wat Erlich stelde.

Citaat:
Wat betreft, AH vond het Christendom een jodengodsdienst? AH vond 'Jezus' zelfs geen jood. Is ooit geschreven en staat zelfs ergens vermeld op ons aller internet. Dus zou zeggen indien meer interesse in feiten dan in vuilbekkerij, zoek het eens op.
Besluit: poster Erlich kent de opvattingen over de godsdiensten niet van zijn eigen profeet: Adolf Hitler. U zou zich toch meer en (vooral beter!) moeten informeren zou ik zo zeggen.

Laatst gewijzigd door system : 29 april 2008 om 12:09.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 15:41   #490
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht

Dat is geen biografie, dat is de zoveelste samenzweringstheoretische onzin.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2008, 16:09   #491
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

[quote=system;3391979]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vaandeldrager Bekijk bericht

Inderdaad en ik herhaal uit de tafelgesprekken. Hitler over het christendom:

Hitler beschouwde wel degelijk het christendom als een jodengodsdienst zoals ik hierboven stelde.

Dus helemaal wat anders als wat Erlich stelde.

Besluit: poster Erlich kent de opvattingen over de godsdiensten niet van zijn eigen profeet: Adolf Hitler. U zou zich toch meer en (vooral beter!) moeten informeren zou ik zo zeggen.
het enige dat hier uit blijkt is, dat de personen die buiten laster, fantasie en vuilspuiterij over de persoon AH en het NS zich uitroepen als de enige echte verkondigers van de waarheid en de kenners van de persoon AH en zijn ideologie. Maar hoe zou het anders kunnen, ze hebben al 62 jaar HUN waarheid mogen verkondigen in geschriften, docu's en noem maar. Moet aub toch niet meer herhalen wat ik van uw of jullie waarheid vindt.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2008, 16:12   #492
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=wauwelaer;3383925][quote=LiberaalNL;3381250]
Citaat:

Ik zal uw berichten doorlezen. Dit is werkelijk wartaal waar zelfs zijn peetvader Adolfje een punthoofd van zal krijgen. Hoeveel kost 1 kilo Schweinebraten Cyaankalivrij in Endstation Berlin?
Met die laatste zin doet u uw avatar alle eer aan, proficiat.

Oud 1 mei 2008, 16:23   #493
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=wauwelaer;3381202][quote=ERLICH;3379741]
Citaat:

Wat betreft de benaming Vlaams (on) belang (misschien weet u het niet,deze hebben zich anders al eens voorover geplaats voor het volk van david). Dus bedankt u zo uw symphatisanten door hun partij te beledigen, fraai hoor!

heb nog al eens gevraagd of u tussen de zinnen kunt lezen, hebt u misschien ook de gave van helderziende aangezien u zou weten van welke partij ik zaken zou lezen?

Oud 1 mei 2008, 16:30   #494
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=wauwelaer;3381227][quote=system;3381164]

Er komt overings een nieuwe DVD op de markt waar de tafelgespreken aan de orde gesteld worden als de laatste momenten van Hitler en Gobbels. Dit is een Co-productie van het ZDF, de BBC en Canvas.
Overigens zijn in boehandel " de Slegte" talrijke boeken te koop over dit onderwerp; of zoek onder Google en Wikipedia.
Ook raad ik u aan om eens een kijkje te nemen op de website van Yad va Shem.[/QUOTE Op die DVD kan men daar de tafelgesprekken volgen, zijn deze dan vastgelegt op beeldmateriaal? Of zijn het gesprekken gedaan door de ene of andere zogenaamde acteur die op zijn eer en geweten verklaart niets dan de waarheid uit een dagboek van Jozef Goebbels voor te dragen? Is dat dagboek gecheckt of het wel orgineel is want men weet maar nooit nietwaar.

Wat betreft uw verwijzing naar wikipedia, is hier al mer over die geloofwaardigeheid gezegt, zelfs door de forumhistoricus dus nee dank u.

Wat betreft uw verwijzing naar een bepaalde website, zal zeker heel heel onpartijdig zijn nietwaar.

Oud 1 mei 2008, 16:36   #495
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=LiberaalNL;3381250][quote=wauwelaer;3381202]
Citaat:
wat betreft waanideëen zult u wel bestgeplaatst zijn hierover te oordelen nietwaar. Zoals men zegt, aan z'n eigen kent men het best een ander nietwaar.

Oud 1 mei 2008, 17:33   #496
Vaandeldrager
Schepen

Vaandeldrager's schermafbeelding

Standaard

[quote=ERLICH;3396934][quote=LiberaalNL;3381250]
Citaat:
wat betreft waanideëen zult u wel bestgeplaatst zijn hierover te oordelen nietwaar. Zoals men zegt, aan z'n eigen kent men het best een ander nietwaar.
Mocht u op http://library.flawlesslogic.com/religion.htm doelen: dit is een webstek met een NS profiel.
Vaandeldrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2008, 19:35   #497
system
Banneling

Standaard

[quote=ERLICH;3396889]
Citaat:
het enige dat hier uit blijkt is, dat de personen die buiten laster, fantasie en vuilspuiterij over de persoon AH en het NS zich uitroepen als de enige echte verkondigers van de waarheid en de kenners van de persoon AH en zijn ideologie. Maar hoe zou het anders kunnen, ze hebben al 62 jaar HUN waarheid mogen verkondigen in geschriften, docu's en noem maar. Moet aub toch niet meer herhalen wat ik van uw of jullie waarheid vindt.
Dat mag wel zo zijn, maar uit de tafelgesprekken blijkt toch duidelijk wat Hitler over de christendom dacht: een jodengodsdienst.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2008, 12:14   #498
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Jongens, leer eens quoten, dit is echt een rommeltje.
Oud 3 mei 2008, 18:36   #499
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Jongens, leer eens quoten, dit is echt een rommeltje.
U hebt hier meer dan gelijk. Het onderwerp was, churchill een groot leider of oorlogsmisdadiger en waar zijn we uit gekomen, bij AH en het NS. Wat zouden de huidige fantasten en de zich zelf prijzende historici doen moest er NOOIT een AH en NS hebben bestaan?

Oud 3 mei 2008, 19:29   #500
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=system;3397166]
Citaat:

Dat mag wel zo zijn, maar uit de tafelgesprekken blijkt toch duidelijk wat Hitler over de christendom dacht: een jodengodsdienst.
U hebt overschot van gelijk, de na-oorlogse historici, fantasten en vul zelf maar aan kennen AH beter dan z'n tijdsgenoten dit is algemeen bekend en geweten. Wat deze persoon allemaal gezegd, gedacht, gedroomd, niet gezegt, niet gedacht en niet gedroomd heeft is allemaal zeer duidelijk gekend en geweten door hetgeen zich verkondigd als historici en noem maar op. Dus waarom zou men deze zaak bestrijden nietwaar.

Misschien nog even verduidelijken, wat historici en een bepaald volk al een 62 jaar verkondigen. AH was homo, AH was een homohater. AH was een hoerenloper, AH had een afkeer van hoeren. AH was pedofiel (kinderen Speer enz.) AH walgde van een losbandige samenleving (was de reden dat hij zich terugtrok op de obersalzberg) dus ook van de sexuele kant ervan en ga maar verder. Al ooit over één en dezelfde persoon zo veel verhalen gezien en gelezen die na verloop van tijd zichzelf beginnen tegenspreken. Waar de zogenaamde historici zichzelf beginnen voorbij galoperen in hun fantasie en vuilbekkerij? Dus bespaar me uw verhalen en doe gewoon verder waar u en zovele goed in zijn, pootje baden in de modderpoel van de vuilbekkerij waar men zich kan te buiten gaan aan alle mogelijk vormen van ziekelijk fantasie.

Misschien dat we uiteindelijk is terug tot het onderwerp kunnen komen, Churchill oorlogsmisdadiger of niet. Raar dat er geen historici deze persoon zijn gedachten, dromen en voorkeuren weten te vertellen. Of zouden die er wel zijn?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be