![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen flauw idee, maar ik het vind het leuk.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
|
![]() In de lijst van actieve gebruikers komt er blijkbaar een pluske achter de naam van mensen die op uw vriendenlijst staan.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opletten daarmee he Dronkoers. Als Baltasar Garzón u in de gaten krijgt... dan kunnen zelfs die je betalen opgepakt worden op beschuldiging van medewerking.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij vandaag (eigenlijk gisterenavond al) behoorlijk gestoord aan familieleden die nadat ze jaren niks van zich hebben laten horen, nu plots vinden dat ze mij moeten gaan terechtwijzen over zaken waar zij absoluut niks mee te maken hebben.
![]() |
#488 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 11 juni 2008 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Minister
|
![]() i n t e g r a l e n
kan iemand mij eens uitleggen waarom in godsnaam de mensheid zich bezighoudt met het oplossen van integralen. ik kan er onmogelijk inkomen dat God dit voor ogen had toen hij ons schiep! integralen oplossen kan toch onmogelijk behoren tot een doel van ons mens-zijn. ge gaat mij niet wijsmaken dat toen God heel de inboedel schiep, hij dacht: "hm we zullen de mannen hier eens wat integralen geven..". waarom zeg ik u, waarom zijn wij bezig met zo iets als integralen?!! en dat niemand hier nu durft te antwoorden: "om oppervlakten te berekenen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
|
![]() dubbele integraties en drie D-ruimten moeten ze dat al kennen in de humaniora? Ik ben da vergeten...
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan er ook het magnetisch veld over een gebied mee berekenen of inhoud van een voorwerp of een totale weerstand als de weerstand variabel is over een bepaalde afstand of de arbeid die een pomp moet leveren bij constante druk of de arbeid die een kracht levert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() en het mijne dan kheb daar zaterdag examen van Ik ben al een week constant integralen aant uitrekenen (+afgeleiden, + vectorrekenen, +goniometrie) Laatst gewijzigd door toccata : 11 juni 2008 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Minister
|
![]() Citaat:
integralen ruiken vies! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() Wat mij vandaag geërgerd heeft is het nieuws dat op vijf dagen tijd al vijfduizend mensen de internetpetitie tegen de "repressieve manier" waarop de politie in Leuven fietsers behandelt hebben ondertekend. Mensen, houdt u gewoon aan het verkeersreglement dan hebt ge zoiets niet voor!
![]() ![]() ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 16 juni 2008 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegwerpverpakkingen aan tafel
|
![]() |
![]() |