![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, daar u schijnbaar nog steeds niet snapt waarover ik het eigenlijk heb. Tegennatuurlijk gebruik ik hier in de betekenis van "wat onze finaliteit niet bereikt" (lees maar eens mijn andere berichten erop na). Niet in de betekenis dat het niet in de natuur zou voorkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet. Dan is in jouw ogen 95% vd bevolking abnormaal. Wat is er trouwens mis met orale sex ??
![]() |
#483 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een relatie tussen 2 homo's of 2 lesbiennes is (net als bij heterokoppels) gebaseerd op wederzijds respect, liefde, trouw, ondersteuning en bijstand. Dit zijn voor mij heel belangrijke waarden. U mag leven volgens uw waarden, laat ons dan ook leven volgens de onze.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Scheiding tussen kerk en staat: ik ben er ook voor maar: Ik heb de indruk dat er verwarring is: Een christen zou zijn overtuiging niet mogen uitdragen maar de kerk van de dood die homofilie blijkt te promoten, abortus en euthanasie mag WEL haar venijnig gedachtengoed opdringen. Een beschaving die haar kinderen doodt, homofilie normaal vind gaat ten onder. Denk maar aan de val van het romeinse rijk. Denk maar aan het vrij recent verleden van het communisme, met zijn dialectisch materialisme en atheisme, waaronder de USSR gebukt ging. Denk maar aan de vele Chinezen die hunkeren naar vrijheid... Als we zo verdergaan gaat onze beschaving verloren en zal ze overwonnen worden door de Islam die ons terecht decadent vindt. Jullie zijn fundamentalistisch in "de scheiding tussen kerk en staat". Moeten we misschien een dubbel gespleten schizofreen leven leiden?: enderzijds als onderdaan van de staat (zoals een boer dieren in "EIGENDOM" heeft) en anderzijds als Mens. De Mens die met de menswording van Jezus verheven is: goddelijk. . . .
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Minister
|
![]() Wordt men echter zo geboren? Indien ja: dan moet het een defect gen zijn, dat dat dan ook aan andere aangeboren afwijkingen ligt. Toch zijn 95% van de personen die zich vandaag "homo" noemen alleen maar geïndoctrineerd met dat idee langs de vele linkse propagandacampagnes ervoor, ze maken zichzelf iets wijs. Met de manier waarop de homo-scène als een soort van modieuse, populaire subcultuur wordt afgeschilderd en naakt het straatbeeld bombardeert worden jongeren nogal snel geïndoctrineerd in de homo-cultuur.
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Minister-President
|
![]() Uw vooroordeel is al meermaals door diverse studies waarvan ik reeds de link heb gepost weerlegd. Dat u niet gelooft in feiten, dat is uw goed recht, maar dan is enkele zinnige discussie met u onmogelijk.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Gouverneur
|
![]() Met de manier waarop bijbel-scene als een soort ouderwets, conservatieve subcultuur wordt afgeschilderd en preuts het straatbeeld bombardeert, worden jongeren nogal snel afgeschrikt door de christen-cultuur.
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 31 juli 2008 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten gaat het niet om feiten, maar slechts om theorieën. En die moet ik inderdaad niet zomaar klakkeloos aannemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook bij pinguinkolonies zijn er 10 % homo en lesbische koppels waarvan het nut onlangs bewezen is: doordat ze zelf geen kuikens verwekken zijn ze perfecte "reserveouders" voor kuikens die plots zonder ouders komt te staan (omdat ze opgegeten werden door een orka of zo). Zonder die "reserveouders" komen die kuikens te sterven, want een pinguinkoppel kan maar 1 kuiken onderhouden (indien er binnen een koppel in hetzelfde jaar toevallig 2 kuikens worden geboren, dan sterft het jongste meestal door de honger).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik seksualiteit herleiden tot enkel "kindjes voortbrengen"? Seks is een samenspel van een aantal elementen, waarbij men, in eer en geweten, de finaliteit niet ontwijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is orale seks immoreel?
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#500 |
Minister
|
![]() Natuurlijk, het schoonheidsideaal was daar een soort wedstrijd geworden: een obsessie in feite. De overleverde beelden tonen nogal veel naaktheid bij mannen.
![]() |