![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() val nu niet van uw stoel hé, anders moet ik nog met moederkeszalf afkomen! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een klein relikt van de prachtige cultuur die de Arabo-islamisten hebben vernietigd: http://www.dailymotion.com/video/x20...outume-berbere De aangrijpende commentaar bij de video wil ik je niet onthouden: "J’aime ! A l’instar des dieux grecs et romains, les dieux berbères ont été facétieux et taquins. Zeus, Apollon, Hadès rusaient et recouraient �* plein de stratagèmes pour séduire les mortelles. C’était le bon vieux temps où les dieux nous enviaient nos femmes ; aujourd’hui nous les négligeons, nous les frustrons, nous les méprisons (code de la famille) et nous leur prêtons toutes sortes de maléfices, nous les diabolisons et nous nous faisons alliés de leurs ennemis pour mériter les « houris » du paradis ! Les dieux de tous les panthéons doivent rire de notre bêtise !" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles wat je zegt is waar...ik ken de geschiedenis van Marokko en Amazigh een beetje
Islam is daar pas na twee pogingen met geweld geinstalleerd en nog steeds zijn nazaten van de Arabische overheersers en Amazigh niet gek op elkaar...zelfs hier spelen die verschillen. Dus ja; ik ben het op dit punt net zoals Circe met je eens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allez... ik zal je van mijn negerlijst afhalen als tegemoetkoming dan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geef grif toe dat ik dikwijls intellectueel oneerlijk t.o.v. jou ben geweest, maar ik vind dat je dit t.o.v. linksen op dit forum ook ben geweest. Enfin, het is goed dat er radicalen als jij & Alice zijn. Danton & Marat hebben het katholicisme van toen ook met zeer radicale middelen bestreden en misschien was dit wel nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2008 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben de islam vermengd met hun oorspronkelijke heidense religie en zo de kwalijke eigenschappen ervan geminimaliseerd. De Toeareg-vrouw is inderdaad, net zoals de Kabylische vrouw, "geëmancipeerder". Toch heeft ook hier de islamitische patriarchie het oorspronkelijke Amazigh-matriarchaat verdrongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 oktober 2008 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had ook veel Joden in Algerije, authentieke Imazighen die zich tot het jodendom hadden bekeerd, b.v. in de Mzab. Na de onafhankelijkheid hebben arabo-islamitische krachten de macht in handen gekregen en heeft men hen verjaagd. Je moet ook weten dat de Fransen naast een bloedige repressie ook een perverse verdeel-en-heerspolitiek hebben gehanteerd. Zij hebben de Joden bevoordeeld en hen t.o.v. de rest van de bevolking als "collaborateurs" verdacht gemaakt. Toen Pétain aan de macht kwam, was er dan weer een bloedige repressie tegen Joden, zoals Jacques Derrida (die een Algerijn was, afkomstig van joods-Algerijnse ouders!) zich nog herinnerde. Ook hebben de Fransen de "Arabisch-islamitische" karakterisering nog versterkt. Ten tijde van het Franse kolonialisme had Algerije dus te kampen met een "dubbelimperialisme": het Franse en het arabo-islamitische. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Vreemdeling
|
![]() Mmmm… Ik zie dat er opnieuw gereageerd is op mijn “promopraat”, of hoe dat dan hier wordt genoemd op dit forum… Ik heb getracht in mijn posts het e.e.a. aan te geven over hoe vreemd en eenzijdig er mijns inziens over de Islam wordt gedacht… Dat is een mening, mijn mening en die is deels gebaseerd op wat ik lees of gelezen heb en overdacht heb… Het is vrij storend om te merken dat er steeds gehamerd wordt over “bronnen”, terwijl er zeer veel bronnen zijn over de Islam, zowel vóór als tegen… Ik ben geen historicus, ik kan het net zo goed fout hebben… Maar daar gaat het mij niet om, ik ben niet geïnteresseerd in absolute historische feiten, ik breng een mening en die heeft een bepaalde strekking… Hier op politics.be wordt door een aantal leden op mijn teksten gereageerd bijna alsof ik een rode lap aan de stier laat zien… Ik ben soms niet mals in mijn teksten, wellicht doet dat zoveel stof opwaaien…
Ik vind het echter zéér storend dat er gehamerd wordt op het feit dat ik een soort voorvechter zou zijn van de Koran, ook al lijkt dat zo… Ik ben geen voorvechter, noch haal ik teksten van Islamitische promosites… Ik vind dat als ik aangeef dat ik niks van doen heb met Islamitische propagandawebites e.d. dat dit dan ook wordt aangenomen… En niet dat er maar herhaald wordt dat ik welzeker iemand ben die “promopraat” zit te houden hier… En als je dat toch vindt, is éénmaal je mening geven voldoende… Ik ben een nieuweling hier, die volgens enkelen een rode PvdA man zou zijn… Ook dat is helaas niet waar… Ik verbind me aan geen enkele partij, ik ben nergens lid van… Ik vind soms wel wat positieve dingen in wat linkse partijen beweren, maar feitelijk heb ik het niet zo op politici, ze beweren van alles, maar doen weinig concreets… Maar goed, wat mij betreft is de atmosfeer hier op politics.be niet de sfeer die ik prettig vind… Ik ben van mening dat er veel te heftig en ongenuanceerd en onaardig wordt gehakt op iemands teksten als iemand een afwijkende mening heeft… Of ik “gelijk” heb, daar wil ik het verder helemaal niet over hebben… Ik heb dan ook besloten om met onmiddellijke ingang dit forum te verlaten… Ik wens u verder veel discussiegenot… |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer Hellespawn, maar als je niet in geschiedenis bent geinteresseerd moet je ook geen onwaarheden over geschiedenis schrijven natuurlijk.
Dit is een discussieforum, het lijkt me dat je steeds beleefd behandeld bent maar als je jezelf onprettig voelt en liever wegblijft, zon op je pad zou ik zeggen. Filo; ik wist al dat Toeareghs een matriachale cultuur was, helaas gaat het niet zo best met hen, door de droogte worden ze verdreven naar de steden waar ze zichzelf aan de Arabische islamcultuur moeten aanpassen en dus die van zichzelf opgeven. Begin deze zomer gaf canvas daar nog een goed programma over. Ik weet niet of je dit gezien hebt. Algerije is van de Fransen af geraakt maar daarom niet van salafisten en wahabieten, het rommelt en borrelt nog steeds.... Laatst gewijzigd door alice : 10 oktober 2008 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() Tjonge tjonge toch wat een gedoe over al die streken hier ver vandaan. ik woon in Belgie en ik wil hier op straat kunnen komen zonder dat gedoe over mijn lang haar en de weinige zelfbeheersing van de moslimbroeders. Ik woon in belgie en in mijn cultuur worden er geen wreedaardigheden meer toegepast zoals slachten zonder verdoving. iemand die het hart op de juiste plaats heeft zou hiermee moeten instemmen. helaas is dit niet de bedoeling van onze pocos. integendeel om de lieve vrede willen zij dat wij ons integreren bij hun moslimbroeders. Vergeet dat dus maar wil je vrede en mooi integreren tussen jullie moslimbroeders vertrek dan en neem ze mee naar een islamlandje. ga daar je vrouwen vernederen en de vrouwen van ongelovige rot behandelen. Ga daar dieren kelen en kijken hoe hun leven wegvloeit. ga daar genieten van al die pijn en miserie maar hier in belgie zal het over mijn lijk zijn dat wij ons gaan integreren in die achterlijke dwaze religie van Mo de pedo een krijgsheer nota bene.
Ik zou willen dat over de hele wereld geen religie meer zou zijn en dat we vegetarisch zouden eten. maar ik gun ieder zijn vrijheid in zijn eigen streek. ik ben dan ook geen oorlogszuchtige krijgsheer die vrouwen op negenjarige leeftijd wil penetreren. Technisch niet mogelijk maar met jongens van negen wil ik ook geen penetratie. ik heb geen veroveringsdrang ik wil wel in mijn streek vooruitgaan en niet achteruit terug naar een wereld van kelen en slaven. Ik ben dan ook vrij van religie. Tiens over het hart op de juiste plaatst gesproken hihi. ![]() ![]() zet mensen achter hekken (van religie) en je krijgt schapen die niet meer zelf denken en niet weten wat vrijheid is ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 10 oktober 2008 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het strafste van al is dat zij(mijn collega) als enige werknemer binnen onze VZW die ruim 400 werknemers telt met hoofdoek op mag werken,goedgekeurd door de raad
Let wel de VZW is christelijk getint ![]()
![]() |
#497 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welke raad heeft dit goedgekeurd? De ondernemingsraad? Was dit voorheen expliciet verboden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vraag nu niet waarom dit zo is hoor ![]() Tis dan nog geen goede medewerkster al bij al,mss kent zij de bazin? ![]()
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|