Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2008, 22:28   #481
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Of je nou van de hond of van de kat gebeten wordt ..... Engelsen, Amerikanen, Communisten en noem maar op, allemaal hadden/hebben ze concentratiekampen, maakt niet uit welke naam men eraan geeft. Griezels, allemaal.
Precies wat ik wou zeggen. Het maakt weinig uit hoe je jezelf noemt, nazi, communist of moslim, van het moment dat je ook maar overweegt , of wenst, om je tegenstanders op te sluiten in concentratiekampen , ben je geen haar beter dan hen.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 22:31   #482
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tyranniek, sectair, en onverdraagzaam tegenover andersdenkenden, wensen ze hun zonder enige schaamte een verblijf in het concentratiekamp voor bvb... Zulk soort laag bij de grond kruipend volk hoeft mij geen lesjes te geven. In niets !
Dus. Totdat je zulks van mij kan aantonen mag ik jouw de les spellen.
En vermits je niet eens inhoudelijk reageert veronderstel ik dat 't wel aangekomen is.

*houd handen op oren geklemd*

Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 13 oktober 2008 om 22:31.
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 22:35   #483
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Dus. Totdat je zulks van mij kan aantonen mag ik jouw de les spellen.
En vermits je niet eens inhoudelijk reageert veronderstel ik dat 't wel aangekomen is.

*houd handen op oren geklemd*
Jij mag veronderstellen wat je wenst, "Laatste Belg" Bewijzen kan je natuurlijk niets.
Oud 13 oktober 2008, 22:38   #484
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Hoeveel weegt zo'n VW Phaeton?

En welke 'kracht' (eventueel uit te drukken in kiloton?) heeft zo'n ding als het tegen 142 kilometer per uur ergens tegenaan botst?

Hoeveel weegt een gemiddelde chauffeur?
En is zo'n mannetje/vrouwtje wel in staat voldoende tegenkracht te ontwikkelen om zo'n bolide onder controle te houden in het geval van een al dan niet plots afwijkende koers?

Ik ben geen expert in fysica, maar hier op het forum moet toch wel iemand rondhangen die een antwoord op die vragen kan geven.

Dank bij voorbaat,

djimi
Die inpakt is geweldig daar niet over, de man had wel 4 zijdelingse airbags, daar zen deuren eraf gerukt zijn, kan het zijn dat hij daar geen baat bij gehad heeft, zijn linkerarm was ook afgerukt.
Bij een frontale botsing tegen 60 km pu weegt een lichaam van 60 kg ongeveer 1,500 kg. dus gordels dragen is belangrijk.
Hoe Haider zijn inpakt was is moeilijk te beschrijven zijn auto heeft vooraan schade, en de zijkant is weg en toch heeft hij duidelijk een paal geraakt, de auto is niet rond een paal geplooid daar zijn balk onder de deur nog in redelijke staat verkeert, raar.
Het dak is geplooid met gordel overleef je dat, de bestuurders zetel is mi niet geraakt.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 13 oktober 2008 om 22:42.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 22:40   #485
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

*zucht* Is dat speculeren nog altijd bezig?

Hij is verongelukt aan 142 per uur. wat valt daar nog meer over te vertellen?

Laat het rusten, er valt toch niks meer te veranderen.
Oud 13 oktober 2008, 22:43   #486
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En welke 'kracht' (eventueel uit te drukken in kiloton?) heeft zo'n ding als het tegen 142 kilometer per uur ergens tegenaan botst?
De wagen ging over kop. En werd daarbij hard getroffen aan de achillespees. Namelijk het dak. Ik lees dan ook dat Haider zware verwondingen aan 't hoofd had. De auto is 'dakwaarts' op een betonnen constructie ingeslagen.

Als je het wrack ziet. Dit is niet 'levensbedreigend' beschadigd aan de voorkant.
Oud 13 oktober 2008, 23:05   #487
willem1940NLD

Standaard

Veel "kleine" oorzaken/triggers mogelijk, soms ook opzettelijk; denk aan een blackout en/of storing bijvoorbeeld in de bloedsomloop van de chauffeur of plotselinge aanval van maagzuur; een gekgeworden merel (doen soms wel 's-nachts raar) te pletter op je voorruit; overstekende kat of eend of steenmarter of eekhoorn of wild konijn; ..... "geintje" met een in je uitlaat gestoten busje aanstekergas .....
weinig kans dat zoiets na zulke enorme klap en zulke snelheid wordt gedetecteerd.

In geval van echt kwade opzet lijkt mij een stukje binnenband getrokken langs het gaspedaal door de karbodem nauwelijks opvallend maar mogelijk effectief; wel tamelijke kans dat zoiets bij echt onderzoek wordt teruggevonden (niet zeker dat zoiets in détail in de pers wordt vrijgegeven).

Maar het meest blijf ik toch denken aan een "traditioneel" verkeersongeval.
Oud 13 oktober 2008, 23:47   #488
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Even alles op een rijtje zetten:
Hij was een ervaren snelheidsduivel (reed reeds 38 jaar te snel).
Hij was geen drinker en was bijgevolg niet dronken.
Hij kende de baan waarop hij reed (regelmatige bezoeken aan zijn familie).
Hij kende zijn wagen.
Hij haalde een km eerder een vrouw in tegen hoge snelheid, zonder zwalpen ofzo.
Hij ging onderuit in een flauwe bocht, welke hij en zijn wagen makkelijk aankonden tegen die snelheid.
Hij was op slag dood.

Conclusie: Of er was een mankement aan de wagen, of hij is van vermoeidheid in slaap gevallen, of de wagen was gesaboteerd. De rest kan je uitsluiten, simpel toch.
Hoomer, je 3de en 4de argument zijn eerder tegenargumenten
van alle auto-ongelukken gebeuren de meeste op bekend terrein
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 07:06   #489
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...ider_omgekomen

Benieuwd welke gevolgen dit gaat hebben voor het politieke landschap in Oostenrijk.
Dat landschap is erg 'bergachtig'
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 07:54   #490
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Je wilt Haider senior "terugcatapulteren" in die tijd, en hem vastzetten in Mauthausen. Dat schrijf je toch ? Mijn vraag nog steeds : met jou als bewaker ?
Ik had gewild Haider terucatapulteren in de tijd en hem een paar maanden of een jaar daar laten vastzetten in dat kamp Mauthausen. En vervolgens mocht hij terug naar onze tijd. Zonder twijfel zou hij wel beseft hebben wat zijn zogezegd 'strafkamp' inhield. En dan zou hij tijdens zijn verder leven anders gepiept hebben over zijn banaal 'strafkamp'.

Dat is wat ik zou gewild hebben ja.

Laatst gewijzigd door system : 14 oktober 2008 om 07:55.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 08:47   #491
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
*zucht* Is dat speculeren nog altijd bezig?

Hij is verongelukt aan 142 per uur. wat valt daar nog meer over te vertellen?

Laat het rusten, er valt toch niks meer te veranderen.
Zou je ook zo onverschillig zijn als pakweg je geliefde Prince Laurent zich kapotgecrasht had ? Of de "Heilige Koning ", die van bij een wild champagne-orgie ten huize toverheks Fabiola kwam teruggereden ?
Oud 14 oktober 2008, 08:54   #492
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik had gewild Haider terucatapulteren in de tijd en hem een paar maanden of een jaar daar laten vastzetten in dat kamp Mauthausen. En vervolgens mocht hij terug naar onze tijd. Zonder twijfel zou hij wel beseft hebben wat zijn zogezegd 'strafkamp' inhield. En dan zou hij tijdens zijn verder leven anders gepiept hebben over zijn banaal 'strafkamp'.

Dat is wat ik zou gewild hebben ja.
Er klopt iets niet met jouw redenering (niet dat ik daar verbaasd over ben) :Moest jij Haider terugcatapulteren naar de Nazi -tijd, dan zou hem toch niets overkomen ? Vermits hij zélf een nazi is/was volgens jou ? Hoe zou jij hem dan kunnen laten opsluiten ? Of je zou zelf een nazi moeten zijn in dat tijdperk, en hem van verraad beschuldigen ? Nou, ik kan me jou wel best voorstellen in het uniform van een Totenkopf SS-er eigenlijk...Even onverdraagzaam, h�*rd tegenover andersdenkenden, autoritair, wreedaardig...Je zou goed geboerd hebben in die tijd waarschijnlijk...
Oud 14 oktober 2008, 09:18   #493
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er klopt iets niet met jouw redenering (niet dat ik daar verbaasd over ben) :Moest jij Haider terugcatapulteren naar de Nazi -tijd, dan zou hem toch niets overkomen ? Vermits hij zélf een nazi is/was volgens jou ? Hoe zou jij hem dan kunnen laten opsluiten ? Of je zou zelf een nazi moeten zijn in dat tijdperk, en hem van verraad beschuldigen ? Nou, ik kan me jou wel best voorstellen in het uniform van een Totenkopf SS-er eigenlijk...Even onverdraagzaam, h�*rd tegenover andersdenkenden, autoritair, wreedaardig...Je zou goed geboerd hebben in die tijd waarschijnlijk...
En die Nazi-tijd heeft volgens jou nooit bestaan ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 09:27   #494
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
En die Nazi-tijd heeft volgens jou nooit bestaan ?
Huh ?
Oud 14 oktober 2008, 09:32   #495
system
Banneling

Standaard

Citaat:
U verbaast me met uw leesblindheid. U zou misschien beroep kunnen doen op de Germertherapie om iets aan uw dislexie te doen. Nogmaals : er valt niets te kiezen voor Haider. Ik doe hem belanden in Mauthausen voor een bepaalde tijd. En dan terug naar onze tijd. Eens kijken of hij dan nog zoveel lichtzinnige praatjes zou gehad hebben en zo minimaliserend zou gedaan hebben over zijn 'strafkamp' Mauthausen.

Laatst gewijzigd door system : 14 oktober 2008 om 09:33.
Oud 14 oktober 2008, 09:36   #496
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U verbaast me met uw leesblindheid. U zou misschien beroep kunnen doen op de Germertherapie om iets aan uw dislexie te doen. Nogmaals : er valt niets te kiezen voor Haider. Ik doe hem belanden in Mauthausen voor een bepaalde tijd. En dan terug naar onze tijd. Eens kijken of hij dan nog zoveel lichtzinnige praatjes zou gehad hebben en zo minimaliserend zou gedaan hebben over zijn 'strafkamp' Mauthausen.
KNIP

Negationisme is bij wet verboden

Laatst gewijzigd door Akira : 16 oktober 2008 om 13:28.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 09:45   #497
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Negationisme is bij wet verboden.
Ik vrees dat deze uitspraak je terecht een ban zal opleveren.

Bye Bye
Oud 14 oktober 2008, 09:45   #498
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
KNIP

Negationisme is bij wet verboden
En wat voor een:

De locatie werd gekozen vanwege de aanwezigheid van graniet in de omgeving, zodat de gevangenen konden worden tewerkgesteld bij de winning van bouwmateriaal. De doelstelling van het kamp was de vernietiging van politieke en ideologische tegenstanders. De omstandigheden waren dan ook bijzonder slecht. Mishandeling, straf, ziekte en honger bepaalden het beeld van alledag. In het kamp werden gevangenen doodgeslagen, opgehangen, of doodgeschoten. Ook was er een trap van 148 treden de diepte in waar menigeen het leven liet. Zieke gevangenen liet men bevriezen, verhongeren of werden gedood met fenol-injecties of gifgas. Bekende beulen waren onder andere 'das blonde Fräulein' en 'Hans de doder'.

De Oostenrijker Aribert Heim werkte in het concentratiekamp en voerde er medische experimenten uit op gevangen. Heim verbleef volgens bronnen slechts twee maanden in het kamp. In het kamp werd hij vanwege zijn experimenten op gevangenen ook wel 'Docter Death' genoemd. Heim zou onder meer gevangen zonder narcose hebben geopereerd en joden direct in het hart hebben geïnjecteerd met gif. Op die manier zou hij hebben willen uitvinden welk gif het snelste werkte.

Zeg maar gerust een concentratiekamp.

Laatst gewijzigd door Akira : 16 oktober 2008 om 13:29.
Oud 14 oktober 2008, 09:56   #499
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Voor we gaan bannen, had ik graag een algemene afspraak ivm

1. definities van kampen. hoeft niet in detail bv.: "maakt niet uit, kamp is kamp"
2. Een kamp benoemen of onderscheid maken tussen kampen betekent niet akkoord gaan met de activiteiten in gelijk welk kamp.
3. Akkoord gaan met een persoon, die akkoord gaat met de activiteiten in de kampen, is akkoord gaan met de activiteiten in de kampen.

Er wordt ook regelmatig onderscheid gemaakt tussen uitroeiingskamp en concentratiekamp; in beiden werd er echter vermoord.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 10:48   #500
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard 142km/u in zone 70=zelfmoord. Vreemdeling Haider pleegde dus zelfmoord

Citaat:
Komaan, een gaskamer onder een bordeel. Wie neemt dat serieus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Begraaf die mens he, zand erover zeker?

Citaat:
Klopt niet, nu mag ie blijven. Wel onder de grond te verstaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ja, maar dan met zijn gat nog boven de grond he' ... dan kunnen we daar onze fiets in plaatsen.

Nee, niet die assielzoeker, dat is ook maar een sukkelaar. We kunnen beter die regering zo begraven. Allemaal netjes naast elkaar, dan hebben we een flink fietsenrek.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
er komt een bed vrij
waarom krijgt een dakloze dat bed niet ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
One down, several thousand to go.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
een schande is het om die mensen in een cordon te steken...daar moesten ongelukken van komen hé...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Oppervlakkige dozengebleit...

Als we de lijn doortrekken moet bij elke verkeersdode ook een minister opstappen zeker?
Elke militair die sneuvelt...
Elke patient die overlijdt in een ziekenhuis...
Elke gevangene die zelfmoord pleegt...

En hoe zal u volgende maand trouwens weer heten ??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak Bekijk bericht
Deze politici zitten niet in met een dode meer of minder. Ze zitten wel in met corridors, borrelnootjes, vette vissen, kieskringen, enfin alles wat hun ego aanbelangt en de racistische taalvete kan aanwakkeren. Deze politici zijn een bende criminelen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
We gaan kerkhoven tekort komen... HOPELIJK
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Persoonlijk geef ik er geen bal om.

De dode ook niet, het was zelfmoord.

Als Hugo Claus zich van kant maakt, staan de sossen daar allemaal te applaudisseren.

Waarom is het nu anders?

Lijkenpikkerij van de Sossen en de Groensels, Dat is het.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Bij hugo claus stond ieder te aploudiseren. en nu dat het een vreemdeling is is het spijtig????????????????
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseKracht Bekijk bericht
Who cares?
illegaal=oprotten,de manier waarop kan me niet schelen.
Alweer een fortuinzoeker minder...opgeruimd staat netjes.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be