![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() Precies wat ik wou zeggen. Het maakt weinig uit hoe je jezelf noemt, nazi, communist of moslim, van het moment dat je ook maar overweegt , of wenst, om je tegenstanders op te sluiten in concentratiekampen , ben je geen haar beter dan hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En vermits je niet eens inhoudelijk reageert veronderstel ik dat 't wel aangekomen is. *houd handen op oren geklemd*
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 13 oktober 2008 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij een frontale botsing tegen 60 km pu weegt een lichaam van 60 kg ongeveer 1,500 kg. dus gordels dragen is belangrijk. Hoe Haider zijn inpakt was is moeilijk te beschrijven zijn auto heeft vooraan schade, en de zijkant is weg en toch heeft hij duidelijk een paal geraakt, de auto is niet rond een paal geplooid daar zijn balk onder de deur nog in redelijke staat verkeert, raar. Het dak is geplooid met gordel overleef je dat, de bestuurders zetel is mi niet geraakt. Laatst gewijzigd door Hoomer : 13 oktober 2008 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
|
![]() *zucht* Is dat speculeren nog altijd bezig?
![]() Hij is verongelukt aan 142 per uur. wat valt daar nog meer over te vertellen? Laat het rusten, er valt toch niks meer te veranderen.
![]() |
#486 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je het wrack ziet. Dit is niet 'levensbedreigend' beschadigd aan de voorkant.
![]() |
![]() |
#487 |
|
![]() Veel "kleine" oorzaken/triggers mogelijk, soms ook opzettelijk; denk aan een blackout en/of storing bijvoorbeeld in de bloedsomloop van de chauffeur of plotselinge aanval van maagzuur; een gekgeworden merel (doen soms wel 's-nachts raar) te pletter op je voorruit; overstekende kat of eend of steenmarter of eekhoorn of wild konijn; ..... "geintje" met een in je uitlaat gestoten busje aanstekergas .....
weinig kans dat zoiets na zulke enorme klap en zulke snelheid wordt gedetecteerd. In geval van echt kwade opzet lijkt mij een stukje binnenband getrokken langs het gaspedaal door de karbodem nauwelijks opvallend maar mogelijk effectief; wel tamelijke kans dat zoiets bij echt onderzoek wordt teruggevonden (niet zeker dat zoiets in détail in de pers wordt vrijgegeven). Maar het meest blijf ik toch denken aan een "traditioneel" verkeersongeval.
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van alle auto-ongelukken gebeuren de meeste op bekend terrein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik zou gewild hebben ja. Laatst gewijzigd door system : 14 oktober 2008 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() Zou je ook zo onverschillig zijn als pakweg je geliefde Prince Laurent zich kapotgecrasht had ? Of de "Heilige Koning ", die van bij een wild champagne-orgie ten huize toverheks Fabiola kwam teruggereden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 14 oktober 2008 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Negationisme is bij wet verboden Laatst gewijzigd door Akira : 16 oktober 2008 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Gouverneur
|
![]() Negationisme is bij wet verboden.
Ik vrees dat deze uitspraak je terecht een ban zal opleveren. Bye Bye
![]() |
#498 |
Banneling
|
![]() En wat voor een:
De locatie werd gekozen vanwege de aanwezigheid van graniet in de omgeving, zodat de gevangenen konden worden tewerkgesteld bij de winning van bouwmateriaal. De doelstelling van het kamp was de vernietiging van politieke en ideologische tegenstanders. De omstandigheden waren dan ook bijzonder slecht. Mishandeling, straf, ziekte en honger bepaalden het beeld van alledag. In het kamp werden gevangenen doodgeslagen, opgehangen, of doodgeschoten. Ook was er een trap van 148 treden de diepte in waar menigeen het leven liet. Zieke gevangenen liet men bevriezen, verhongeren of werden gedood met fenol-injecties of gifgas. Bekende beulen waren onder andere 'das blonde Fräulein' en 'Hans de doder'. De Oostenrijker Aribert Heim werkte in het concentratiekamp en voerde er medische experimenten uit op gevangen. Heim verbleef volgens bronnen slechts twee maanden in het kamp. In het kamp werd hij vanwege zijn experimenten op gevangenen ook wel 'Docter Death' genoemd. Heim zou onder meer gevangen zonder narcose hebben geopereerd en joden direct in het hart hebben geïnjecteerd met gif. Op die manier zou hij hebben willen uitvinden welk gif het snelste werkte. Zeg maar gerust een concentratiekamp. Laatst gewijzigd door Akira : 16 oktober 2008 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
|
![]() Voor we gaan bannen, had ik graag een algemene afspraak ivm
1. definities van kampen. hoeft niet in detail bv.: "maakt niet uit, kamp is kamp" 2. Een kamp benoemen of onderscheid maken tussen kampen betekent niet akkoord gaan met de activiteiten in gelijk welk kamp. 3. Akkoord gaan met een persoon, die akkoord gaat met de activiteiten in de kampen, is akkoord gaan met de activiteiten in de kampen. Er wordt ook regelmatig onderscheid gemaakt tussen uitroeiingskamp en concentratiekamp; in beiden werd er echter vermoord.
![]() |
#500 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: