![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tuurlijk kunnen we dan het roken verbieden, en dan is onze astmalijder de enige klant in dat ex-rokerige hol. Gezellig.
![]() |
![]() |
#484 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is enorm oneerlijk van rokers om mensen passief te laten meeroken. Maar goed, ik neem aan dat veel rokers binnen een jaar of 20/30 veel spijt gaan hebben van het roken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De jaren van Alzheimer en incontinentiepampers en voor een raampje zitten met de kwijl die uit je bek druipt.
![]() |
![]() |
#486 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stoere praat. Tot het zover is uiteraard. Dan vervloeken de rokers zichzelf steevast om hun domheid en smeken ze om nog enkele jaartjes meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Parlementslid
|
![]() ik denk dat jij me niet kunt bij benen .................tot 15 januari ! dan ga ik weer ne poging doen tot stoppen met kroeg bezoek en ne rookstop , da gaat samen !
![]() |
#489 |
Minister
|
![]() Hmmm... Neen toch niet. Ik zal kontent zijn als ik er van af ben.
![]() |
#490 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overtuig uw buddies om met jou naar een rookvrij café (jawel deze bestaan ook) te gaan en probleem opgelost lijkt me of niet? Wederom geen beledigingen bedoeld maar objectief blijf ik nog steeds argumenten missen tegen vrije keuze. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Parlementslid
|
![]() tja , maar mijn conditie is vrij goed .............. en men roken helpt me zelfs tot behoud van men six pack !!!!!! sosiaal hé
![]() |
#492 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#493 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En bovendien besparen we op de pensioenen... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() In spanje gaan ze ook heel streng worden en een volledig rookverbod doorduwen.
Langs de ene kant kan het zijn ze het mss daar minder voelen door het lekkere weertje die er altijd is en langs de andere kant kan het alsook tegen zich werken want wie wil er nog op reis gaan als deze nergens meer (binnen) kan en mag roken? Ik ben al 5 keer (recent) op verschillende plaatsen naar spanje op reis geweest (uitgaans plaatse uiteraard) en 70-80% van de mensen roken er. Spanje heeft al minder volk over de vloer gekregen uiteraard ook wegens een aantal andere redenen zoals bv andere plaatsen wat goedkoper zouden zijn maar dan nog eens een rookverbod erbovenop kan ook daar voor velen gevaarlijk worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp al dat geleuter niet van die mensen die nu zitten te zagen over het rookverbod in alle kaffees.
De beslissing is getroffen, het spel is gespeeld. De lol is over. Okee, enkele jaren respijt, voor de plaatsen waar geen fret geserveerd wordt ... (artsen hebben berekend hoeveel ekstra doden hiermee niet gespaard zijn, maar swat ...), maar de wet zal automatisch in werking treden; een terugkomen op deze beslissing is teoretisch mogelijk, maar in de praktijk: vergeet het. Dus, beste mensen, leg jullie erbij neer. Begin tijdig maar te wennen aan de nieuwe toestand. Probeer jezelf niks wijs te maken met argumenten naar voren te brengen; de tijd van argumenten is voorbij; de wet is gestemd. Konsentreer je op iets anders, of blijf ongelukkig ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tjonge jonge. Ik ben eens geruime tijd gestopt met roken en ik heb er nooit last van gehad zenne dat er gerookt werd in cafe en mijn cola of andere drank smaakte mij nethetzelfde. De grootste roepers zoals u zijn nu net de grootste kankeraars. Nethetzelfde in een restaurant; ik heb nooit last van gehad dat mensen de tafel naast mij rookten zenne. Alleen bij een sigaar omdat dat wel enorm straf is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien is er links of rechts wel een leuk illegaal cafeetje waar we nog eens kunnen paffen en er een madam op tafel wil dansen.
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() schoofzakske toch; we gaan wel zien of de niet rokers woord gaan houden hier.
In landen als ierland en duitsland,nederland en noem maar op blijkbaar niet of nauwelijks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() Als dat betaalbaar en mogelijk is moeten velen maar dan echt velen een prive club van maken zodat ze allen naar daar gaan en je zal wel zien dan hoever die rookvrije cafe's het zullen trekken.
|
![]() |
![]() |