![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
komaan, lees nu eens je eigen post terug en probeer nu zelf te vatten wat je probeert te zeggen. want wat heb je nu in die bovenstaande post gezegd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik ga best zwijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk kan ik niet met jou discussieren. Je antwoord niet op vragen, je negeert argumenten, je ziet fotos niet... Wat voor zin heeft het om met jou te discussieren. voor jou staat het al vast dat iedere moslim met een bom verborgen onder de kleren klaar staat om naar het westen te komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() zou je beter niet commentaar geven op die fotos die ik hier geplaatst heb? Jij zei eerst dat sinterklaas dankzij de moslims verbannen was. Toen wees ik op de onnoziliteit van uw bewering. Ergens had je wel door dat hetgeen je zei op niks trok. Daarom zwakte je je bewering af tot "geen kruis meer op mijter van de sint". Om dat te ontkrachten toonde ik fotos van Sinterklazen met kruisen samen met allochtone kinderen. En in plaats van in te gaan op mijn argumenten en die fotos, begin je opnieuw onnozel te doen. geef eens gewoon toe dat je gewoon vanuit je darmen sprak toen je beweerde dat sinterklazen en kerstdecoratie onmogelijk gemaakt werden door die moslims. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lezen helpt om te volgen hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Minister-President
|
![]() de post van arti, daar zit een gedachte in, je begrijpt er iets van als je het leest, maar de uwe is niet meer dan een hysterische uitstorting van woorden, zo zonder kop of staart en totaal nergens naar toe leidend. Een hoop betekenisloze woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik niet. Eerder het omgekeerde. Het enige wat Artisjok altijd doet is ontkennen wat de ander zegt, door ofwel bij elk algemeen feit een bron te vragen, of door de waarheid te verdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat doe jij?
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel me dan concreet wat ik onterecht ontken; waar ik onterecht een bron vraag en vooral waar ik de waarheid verdraai. http://forum.politics.be/showthread....22#post4964422 http://forum.politics.be/showthread....33#post4965033 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moet wel toegeven dat linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes eerder radicaal islamitisch denken dat moslima's zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes vertrekken vanuit bepaalde principes, bv zoals 'de underdog in de maatschappij verdedigen', en daarom lijkt dat alleen maar zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
@liberalist_NL Mag ik in dit geval een concreet voorbeeld vragen? Of moet ik zo'n stellingen klakkeloos geloven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Europees Commissaris
|
![]() In een katholieke school heeft geen enkele moslima tijdens de ramadam problemen dat wij daar onze bokes opeten wat natuurlijk de evidentie zelve is. Echter een paar geiten vind weer dat wij solidair moeten zijn met de moslima's tijdens ramadam. ik natuurlijk niet akkoord en zeg dat ik op een katholieke school en zlefs ergens anders absoluut niet solidair moet zijn vanwege een ander geloof en dat ik mijn bokes ette waar en wanneer ik wil in een refter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zitten er veel linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes in je Katholieke school? Laatst gewijzigd door artisjok : 5 september 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moet ik even vragen of u mijn laatste alinea niet gelezen hebt? Wacht, ik herhaal ze even : Wat het verdringen door de islam betreft : als een tekenaar niet meer mag tekenen wat hij wil, als eeuwenoude Boeddhabeelden (zoals Pericles hierboven aanhaalt) in naam van een godsdienst vernietigd worden, als schrijvers die kritiek leveren onder de dreiging van een fatwa (of hoe heet zo’n ding) moeten verder leven, dan zeg ik : ja, de islam is een bedreiging voor onze cultuur. Ik gebruik hier het woord “verdringen” niet. Voorlopig zie ik de islam eerder als een bedreiging om de aangehaalde redenen. Indien die bedreiging niet au sérieux genomen wordt, vrees ik dat het inderdaad wel tot een echte verdringing kan komen.
![]() |
![]() |
#499 |
Staatssecretaris
|
![]() en dat doen ze tegen beter weten in met verve. Ook al is al lang gebleken dat de underdog een venijnige pitbull is die de hand die hem voedt keer op keer bijt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoals alles wat niet met hun enge visie strookt, verwrongen, verdraaid of desnoods kapotgeschoten wordt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |