Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2010, 14:51   #481
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Al eens Egyptische of Turkse soaps gezien? vWanneer dit staat voor cultuur is ineens ieder cliché ook bevestigd.
Is ieder meisje wat uitgaat in een dancing voor u een discobitch, weergave van Vlaamse cultuur over vrouwen Van veralgemen tot het absurde heeft u duidelijk al eens gehoord.

De manier waarop vrouwen "voorgesteld" worden vind ik een hilarische opmerking van iemand die helemaal geen moeite lijkt te hebben met de voorstelling van vrouwen onder hoofdddoeken, jihaabs en burka's!
Racisme? Tiurken al bezig gehoord over Marokkanen en omgekeerd? De houding van een gedeelte van die mensen tegenover Afrikanen al eens gezien?
Hun mening al gehoord en hier gelezen over Vlamingen?

Roddel en achterklap? Dat kan binnen andere culturen tot de dood van vrouwen leiden, vandaar een vak gebuikt middel voor jaloezie, wraak, en gebrek aan normale mensenlijk contacten of bewegingsvrijheid, nergens wordt zoveel gekletst en geroddeld als tussen vrouwen die noodgedwongen vooral met mekaar horen om te gaan, u bent echt hilarisch dit keer!
Fiscale fraude en zwartwerk? Wat denkt u dat illegalen doen en mensen met leefloon soms ook, dacht u dat dit "voorbehouden is voor Vlamingen"?

Materialisme?? Precies de reden waarom veel moslims deze kant opkomen, goed gezien van u!

Ons kent ons?? Al eens in Marokko geweest??? Daar krijg je als toerist bij een "boete" een bedrag te betalen wat vier keer hoger is dan voor een Marokkaan het geval is, geen bewijsje maar dokken en doorrrijden, corruptie tiert welig in arme landen, raar he?

Uw hele opsomming is enkel bedoeld om onze cultuur gelijk te stellen met wat juist hier uitzonderlijk is en in strijd met de wet, en waar bij misbruik gevolg aan gegeven wordt, kom daar maar eens om in Marokko of Turkije!

Maar nu is het wel duidelijk waarom u met zoveel inzet alle achterlijkheden uit eender welke cultuur goedpraat, u bent ideaal als "bekeerlinge"!
hoe slaag je erin om slechts in enkele zinnen 101 onderwerpen of aspecten aan te halen en er een ganse soep van te maken?

komaan, lees nu eens je eigen post terug en probeer nu zelf te vatten wat je probeert te zeggen.

want wat heb je nu in die bovenstaande post gezegd?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2010, 14:53   #482
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Jij weet niet wat cultuur betekend. De islam blaast met liefde en plezier alles wat cultuur is op. De islam is een manier van leven. Net als een sekte. Je kan niet naast hen leven met je eigen cultuur. Onder het hoofddeksel racisme dringen ze hun cultuur op. Gast echt op welke planeet leef jij eigenlijk? dat kan niet anders dan op de sekte islam zijn.
en jij hè...

ik ga best zwijgen.

Oud 5 september 2010, 14:55   #483
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gast waar leef jij op welke planeet? Vele islamjongeren nemen moslimjongeren op als echte helden als ze op de loop zijn voor de politie. Ze deinsen niet terug om de slachtoffers af te driegen zodat die hun klacht terug intrekken. Gast mensen zoals jij blazen onze cultuur op ten voordelen van die achterlijke religie islam. Het zou me niet verbazen dat jij binnenkort op een matteke met uw gat in de lucht zit. Maar dan liefst niet in Belgie maar wel in een islamland.
heb jij ergens al een gat in de grond gegraven en wat blikjes eten verzameld om je ta gaan verstoppen als de hordes islamieten gaan komen om ons allemaal uit te moorden?
Oud 5 september 2010, 14:58   #484
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Amai zeg gast zo kan ik er ook wel van het net pikken. Zielig zulle ! Echt gast jij bent al lang bekeerd naar de islam. Debatteren heeft geen zin met gasten die hun gat naar het westen heffen.
dus als ik uw leugens doorprik met foto materiaal ben ik opeens een bekeerling? En ben ik opeens niet meer objectief?

Eigenlijk kan ik niet met jou discussieren. Je antwoord niet op vragen, je negeert argumenten, je ziet fotos niet... Wat voor zin heeft het om met jou te discussieren.

voor jou staat het al vast dat iedere moslim met een bom verborgen onder de kleren klaar staat om naar het westen te komen.

Oud 5 september 2010, 15:04   #485
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja die dingen gebeuren hier in de antwerpse en brusselse scholen. Alleen mag je daar geen fotos trekken omdat ik quote letterlijk wat die moslimas zeiden : "de duivel met je ziel gaat lopen". In het rivierenhof mag geen kerstversiering hangen. Gast je moet niet rap een boompje gaan versieren en dan rap een foto trekken om het te bewijzen. Om vervolgens de versiering mee terug te nemen. Die linkse dwaallichten zijn zo verdwaald !
Citaat:
Jij moet leren met kritiek om te gaan als het over je teergeliefde islam gaat. Als de waarheid over de pedofeet wordt aangetoond dan sta je net als alle brave moslims op je achterste benen. het aanbidden van een pedofeet is zeer slecht voor je ziel. het is maar dat je het weet.

zou je beter niet commentaar geven op die fotos die ik hier geplaatst heb?

Jij zei eerst dat sinterklaas dankzij de moslims verbannen was. Toen wees ik op de onnoziliteit van uw bewering.

Ergens had je wel door dat hetgeen je zei op niks trok. Daarom zwakte je je bewering af tot "geen kruis meer op mijter van de sint".

Om dat te ontkrachten toonde ik fotos van Sinterklazen met kruisen samen met allochtone kinderen.

En in plaats van in te gaan op mijn argumenten en die fotos, begin je opnieuw onnozel te doen.

geef eens gewoon toe dat je gewoon vanuit je darmen sprak toen je beweerde dat sinterklazen en kerstdecoratie onmogelijk gemaakt werden door die moslims.
Oud 5 september 2010, 15:17   #486
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
hoe slaag je erin om slechts in enkele zinnen 101 onderwerpen of aspecten aan te halen en er een ganse soep van te maken?

komaan, lees nu eens je eigen post terug en probeer nu zelf te vatten wat je probeert te zeggen.

want wat heb je nu in die bovenstaande post gezegd?
Ik reageer op de opsomming van Arti, niet door?
Lezen helpt om te volgen hoor!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2010, 15:42   #487
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik reageer op de opsomming van Arti, niet door?
Lezen helpt om te volgen hoor!
de post van arti, daar zit een gedachte in, je begrijpt er iets van als je het leest, maar de uwe is niet meer dan een hysterische uitstorting van woorden, zo zonder kop of staart en totaal nergens naar toe leidend. Een hoop betekenisloze woorden.
Oud 5 september 2010, 15:44   #488
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de post van arti, daar zit een gedachte in, je begrijpt er iets van als je het leest, maar de uwe is niet meer dan een hysterische uitstorting van woorden, zo zonder kop of staart en totaal nergens naar toe leidend. Een hoop betekenisloze woorden.
Dat vind ik niet. Eerder het omgekeerde. Het enige wat Artisjok altijd doet is ontkennen wat de ander zegt, door ofwel bij elk algemeen feit een bron te vragen, of door de waarheid te verdraaien.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2010, 15:54   #489
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dat vind ik niet. Eerder het omgekeerde. Het enige wat Artisjok altijd doet is ontkennen wat de ander zegt, door ofwel bij elk algemeen feit een bron te vragen, of door de waarheid te verdraaien.
En wat doe jij?
Oud 5 september 2010, 15:56   #490
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ach, je hebt de discussie gevolgd.

Vertel me dan concreet wat ik onterecht ontken; waar ik onterecht een bron vraag en vooral waar ik de waarheid verdraai.
http://forum.politics.be/showthread....22#post4964422
http://forum.politics.be/showthread....33#post4965033
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2010, 16:04   #491
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Ik moet wel toegeven dat linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes eerder radicaal islamitisch denken dat moslima's zelf.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2010, 16:10   #492
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Ik moet wel toegeven dat linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes eerder radicaal islamitisch denken dat moslima's zelf.
neen, ze zijn niet meer moslim dan moslims.

die linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes vertrekken vanuit bepaalde principes, bv zoals 'de underdog in de maatschappij verdedigen', en daarom lijkt dat alleen maar zo.
Oud 5 september 2010, 16:11   #493
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Serieus? Kan je daar een concreet voorbeeld van geven?

@liberalist_NL
Mag ik in dit geval een concreet voorbeeld vragen? Of moet ik zo'n stellingen klakkeloos geloven?
Oud 5 september 2010, 16:17   #494
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Serieus? Kan je daar een concreet voorbeeld van geven?

@liberalist_NL
Mag ik in dit geval een concreet voorbeeld vragen? Of moet ik zo'n stellingen klakkeloos geloven?
In een katholieke school heeft geen enkele moslima tijdens de ramadam problemen dat wij daar onze bokes opeten wat natuurlijk de evidentie zelve is. Echter een paar geiten vind weer dat wij solidair moeten zijn met de moslima's tijdens ramadam. ik natuurlijk niet akkoord en zeg dat ik op een katholieke school en zlefs ergens anders absoluut niet solidair moet zijn vanwege een ander geloof en dat ik mijn bokes ette waar en wanneer ik wil in een refter.
Oud 5 september 2010, 16:27   #495
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In een katholieke school heeft geen enkele moslima tijdens de ramadam problemen dat wij daar onze bokes opeten wat natuurlijk de evidentie zelve is. Echter een paar geiten vind weer dat wij solidair moeten zijn met de moslima's tijdens ramadam. ik natuurlijk niet akkoord en zeg dat ik op een katholieke school en zlefs ergens anders absoluut niet solidair moet zijn vanwege een ander geloof en dat ik mijn bokes ette waar en wanneer ik wil in een refter.
Ach, je bedoelde dat er meisjes zijn die solidair willen zijn met Moslims tijdens de ramadan.
Zitten er veel linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes in je Katholieke school?

Laatst gewijzigd door artisjok : 5 september 2010 om 16:28.
Oud 5 september 2010, 16:27   #496
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ach, je bedoelde dat er meisjes zijn die solidair willen zijn met Moslims tijdens de ramadam.
Zitten er veel linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes in je Katholieke school?
Teveel naar mijn goesting.
Oud 5 september 2010, 16:29   #497
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat irritant van die mensen dan die maken het ons lastig met hun links aaibaarheidracisme, daardoor lijkt het alsof wij onverdraagzaam zijn, ik heb er nooit een probleem van gemaakt dat mensen niet vasten omdat ik vast, stel je voor .
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2010, 18:36   #498
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
veel gezwans maar je hebt nog altijd niet geantwoord op de vraag hoe die Islam nu de vlaamse cultuur verdringt.
Het is wel vreemd dat u spreekt van gezwans en niet antwoordt op mijn punt 1) na uw aandringen over definities van cultuur.

Verder moet ik even vragen of u mijn laatste alinea niet gelezen hebt? Wacht, ik herhaal ze even :
Wat het verdringen door de islam betreft : als een tekenaar niet meer mag tekenen wat hij wil, als eeuwenoude Boeddhabeelden (zoals Pericles hierboven aanhaalt) in naam van een godsdienst vernietigd worden, als schrijvers die kritiek leveren onder de dreiging van een fatwa (of hoe heet zo’n ding) moeten verder leven, dan zeg ik : ja, de islam is een bedreiging voor onze cultuur.
Ik gebruik hier het woord “verdringen” niet. Voorlopig zie ik de islam eerder als een bedreiging om de aangehaalde redenen. Indien die bedreiging niet au sérieux genomen wordt, vrees ik dat het inderdaad wel tot een echte verdringing kan komen.
Oud 5 september 2010, 18:39   #499
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen, ze zijn niet meer moslim dan moslims.

die linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes vertrekken vanuit bepaalde principes, bv zoals 'de underdog in de maatschappij verdedigen', en daarom lijkt dat alleen maar zo.
en dat doen ze tegen beter weten in met verve. Ook al is al lang gebleken dat de underdog een venijnige pitbull is die de hand die hem voedt keer op keer bijt.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2010, 18:41   #500
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discobitch Bekijk bericht
ik had het wel over het kapotschieten van de beelden he!.
Zoals alles wat niet met hun enge visie strookt, verwrongen, verdraaid of desnoods kapotgeschoten wordt.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be