![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik merk nog wel eens dat sommige berichten van mij niet worden geplaatst op het HLN-forum.
|
![]() |
![]() |
#482 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die redactie - en vooral de eigenaars - zijn allemaal linkie-winkies. Geen twijfel over.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 18 september 2010 om 13:13. |
![]() |
![]() |
#483 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
HLN was het begin van mijn kennismaking met politics. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#484 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom is 'linkse idioot' zo vaak een pleonasme in België? Gelukkig zijn er mensen op dit forum die het tegendeel bewijzen, maar in het algemeen zit de perceptie er nog steeds diep in dat bukken voor klassieke beelden en het beteugelen van non-conformische ideeëngoeden hoe beschaafd ook, 'links' zou zijn.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 september 2010 om 14:15. |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Illuminati, zeg ik U!
![]() |
#487 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom copy -paste jij altijd hetzelfde bericht? Kan je niet typen?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach welnee, gewoon le camarade Van der Kélènne & les sociétés anonymes derrière lui.
Ik had nooit zo'n drama queen - gehalte in u verwacht, eerlijk gezegd. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik maak geen drama als een commentaar van mij op de nieuwssite van HLN niet gepost wordt. Dat doen anderen. En ze zien daarin duidelijk een complot. Derhalve help ik hen een handje: als er een complot is, zullen het de Illuminati wel zijn (heb ik ergens gelezen.)
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of die Illuminati nu al dan niet bestaan, maar dat er in deze wereld door mensen met al dan niet imaginaire belangen wel degelijk complotten worden gesmeed, heb ik al een tijdlang door. Ik smeed er namelijk zelf. En ik heb ook al bij 'media' en 'media-analysten' gewerkt. Ik weet maar al te goed hoe moeilijk sommige mening-uiters het kunnen hebben met sommige geuite meningen. Soms zelfs die van henzelf. Nooit gehoord van 'fout geciteerd'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |