![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De typische Vlamingenhaat van zelfhatend Vlaams links druipt er weer af. Laatst gewijzigd door Sunny : 17 oktober 2010 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een mens kan zijn cultuur veranderen als hij dat wil omdat hij in een andere cultuur gaat wonen,vraag niet aan die mens om zijn cultuur te veranderen in zijn thuisland. Ik heb gisteren een uitzending gezien van Frankcx op canvas over de situatie in irak,waarom worden minderheden daar vermoord en verdreven? omdat hun cultuur katholiek is? het waren nochtans irakezen!
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat ik mij 'verbeeld' dat enkel vrouwen in verre landen misbruikt worden? Je geeft zelf aan dat er heel wat misgaat hier. Die vrouwen die hun mond open doen, daar zitten dus ook vrouwen tussen die zelf misbruikt zijn eh. En bij wie het hart bloedt als ze verhalen lezen van oa. moslimvrouwen in vlaanderen en nederland. Er is geen enkele reden waarom we die situaties niet zouden aanklagen.
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een wijs man zei me ooit op dit forum dat je slechts kan kiezen in welke dictatuur je leeft. Als dat het geval is, dan zijn de dictaturen van de stalinisten, de nazi's en de islamfundamentalisten alternatieven op de huidige burgerlijk-kapitalistische dictatuur.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 oktober 2010 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In jouw opzicht is het dan ook zeker niet onwenselijk om mensen die je leven willen afnemen te doen verkassen naar andere oorden. Een maatschappij waarin mensen mogen blijven leven is per definitie vrijer dan een maatschappij waarin een bepaalde groep anderen mogen uitmoorden of kapot maken. Het leven is het enige dat je hebt.
![]() |
![]() |
#488 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik leer regelmatig nieuwe gebruiken. Meestal zijn dat eet- en kookgewoonten. Soms heeft dat betrekking op slaapgewoonten of manieren om te mediteren. Ik accultureer die dingen. Dat wil zeggen: ik neem die over in die mate dat ze mij nuttig lijken, en doe daar voor het overige mijn ding mee. (En ik heb al gezien dat dat proces in alle richtingen werkt.) Hoeveel ik ook overneem van iemand, mijn gedrag zal steeds erg persoonlijk blijven. Je kan je nooit volledig assimileren, omdat je zelfbeeld en je wereldbeeld exponenten zijn van je cultuur. Vlaming worden onder de Vlamingen is voor pakweg een aanhanger van de Négritude-beweging onmogelijk. Ook ik kan nooit X onder de Xen worden. Ik weet immers dat ik morgen niet wezenlijk zou veranderen indien ik plots een keppeltje of een kruisbeeld droeg.
![]() |
![]() |
#489 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Een Dacische oorlogsgod die af en toe mensenoffers verlangde, waarrond zich een cultus van het bloed ontwikkelde en die ook symbool stond voor de overgang van leven naar dood.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 oktober 2010 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 17 oktober 2010 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om de realiteit. Kijk, als groepen zodanig botsen, lijkt het mij een goed idee dat beiden op hun domein blijven, niet? Je lijkt te willen vragen dat mensen hun deuren openzetten voor mensen die hen willen kapotmaken. Dat werkt natuurlijk niet.
![]() |
![]() |
#492 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Disclaimer: van groepen met objectieve belangen in de oorlogsindustrie, de bewakingssector en de catering van de politiediensten kan je dat natuurlijk wel zeggen. Maar daar houdt het dan ook op.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 oktober 2010 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mvg, Andy
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tuurlijk gaat het om gepercipieerde groepen. maar dat betekent niet dat er geen dynamiek is tussen die groepen. ik moet 'verboden worden'. niet mijn mening ofzo eh. gewoon, ik. het hele pakket. dat lijkt me een redelijke botsing, niet? ![]() al je gewauwel over perceptie en toestanden is betrekkelijk irrelevant. ooit zal het je ook wel dagen. hopelijk voor jou niet als het te laat is. (PS. alcohol is voor Satans)
![]() |
![]() |
#496 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En over m'n onveiligheidsgevoel of m'n onveiligheid hoef je je geen zorgen te maken. Dat doe ik ook niet. Citaat:
ps: Satan bestaat niet. Dat is slechts een perceptie en dus betrekkelijk irrelevant. ![]()
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 18 oktober 2010 om 00:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam en democratie is onverenigbaar. De islam maakt een duidelijk onderscheid tussen gelovigen en ongelovigen. Meer dan de doorsnee autochtoon ooit al doen. Je mag me een goed argument geven waarom we ook maar een beetje toenadering zouden zoeken. Mijn tijd van toenadering is gepasseerd in ieder geval. Veel meer dan scheldwoorden, handtastelijkheden en doodswensen zijn er niet uit gekomen. Ook wel leuke dingen meegemaakt, daar niet van, maar dat was met zogenaamde moslims die blijkbaar zelf afvallig zijn. Wie moslim is en de islam beschouwt als wat het blijkbaar is, nl. onverenigbaar met democratie, heeft gewoon niks te zoeken in een land dat een democratie probeert te zijn. Er zijn nog landen, ze kunnen daar hun heil vinden, en de rest met rust laten. Probleem is natuurlijk dat net DAT onverenigbaar is met diezelfde islam.
![]() |
![]() |
#498 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#499 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het niet doordringt is duidelijk. Bij mij is 't ondertussen doorgedrongen.
![]() |