![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(Ze gaan je zien komen in de garage en ik vermoed dat jij in zo'n garage nog nooit een stap binnengezet hebt. Maar goed.) Ik denk dat jij een beetje doof bent. Een beetje het haar uit uw oren knippen kan al veel doen. Een beetje die stijve nek insmeren zodat er weer wat bloed door uw slagaders stroomt om die grijze massa, voor zover ze niet opgedroogd is, weer wat in werking kan treden. Ik vroeg U een berekening te leveren OPDAT mensen naderhand kunnen sollicteren. Ik vroeg U een berekening af te leveren waar U het budget haalt om mensen te laten solliciteren als ze amper 770 euro per maand krijgen. Eerst zien dat mensen overleven DAN solliciteren. Dat U niet kunt rekenen, hebben we nu al een beetje door, maar dat je nu nog de geen prioriteit en volgorde kunt zetten in een proces, een procedure dan vraag ik mij af welke job jij eigenlijk nog wel aan kunt. Het zou mij niet verwonderen dat jij op de sociale zekerheid zit, want met zo'n bekwaamheden zou ik U alvast niet aanwerven. Laatst gewijzigd door JurgenD : 3 september 2011 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga gewoon naar de vdab, je kan dat zelfs online doen zoals je hier op dat forum van je oren zit te maken. Als je nu eens een nachtje doorsteekt op hun website heb je morgenvroeg minstens 1000 adressen waar je met de fiets of misschien zelfs te voet naartoe kunt gaan. Alez probeer eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We hebben hier duidelijk te maken met een kieken zonder kop. Het zou me niet verwonderen dat U nog op de RVA of de VDAB werkt ook. De meesten hebben daar hetzelfde niveau als U, alsook dezelfde mate van empathie, inschattingsvermogen en realiteitszin. En de slogan die U afsteekt is een cliché van meer dan 10 jaar oud. Die totaal achterhaald is. Alleen beseft U dat niet als U op Uw stooferig bureeltje zit tussen Uw papiertjes, met stijve nek, waardoor we natuurlijk kunnen begrijpen dat hetgeen er bovenop zit, geen voeding meer krijgt. U hebt nu al twee of zelfs drie redenen om toch Uw uitkeringen aan te vragen. Nietwaar ![]() Laatst gewijzigd door JurgenD : 3 september 2011 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gisteren nog gedaan. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 september 2011 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant als je nu een optie neemt op een Ferrari met een lange wachttijd, kan je uw optie met winst verkopen als hij geleverd gaat worden. Wist je niet hé slimme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat staan een optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei. De kunst om werk te omzeilen en kwaad worden als je betrapt wordt op uw komedie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Stel U maar eens voor als inspecteurke van de RVA of de VDAB en dat je je dopkaart moogt invullen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want ik heb nog steeds Uw budgetberekening niet gezien dat toelaat dat een mens met een uitkering van 770 euro ten volle kan voorzien in zijn maandelijks levensonderhoud zonder bijkomende schulden te maken. En daarboven nog eens te sollicteren. U zit maar te leuteren, maar brengt mij geen mooi rekensommetje die me het zwijgen oplegt in mijn betoog. Dus, U praat zonder bewijsvoering, als een kip zonder kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je waarom? Omdat het mij geen fluit kan schelen. Daarom. Alez ruk eens dat je wat rustiger wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad.
Rijnhaard den Vos is van alle velden thuis. En als de overheid geen voldoende budget heeft om de werklozen een menswaardige uitkering te geven, moeten ze wel dergelijke mensen aanwerven om het spelletje nog een beetje te laten draaien. Trouwens zouden er geen werklozen zijn waar ze kunnen op kakken, dan zouden ze zelf geen werk meer hebben, en zouden zij de werklozen hun plaats moeten innemen. En zitten we in een leuke paradox. Maar goed, terugkerende. Hoe laat je een ezeltje niet denken dat ie honger heeft ? Sla er met de zweep op. En dat afbeulen doen ze bij deze instanties. Ze kramen onzin uit, ze hebben geen voeling met de realiteit en zitten daar als robots hun onzin uit te kramen en een schuldgevoel op te dringen aan de werklozen, de leefloners. Maar ze willen nier erkenen dat deze mensen geen voldoende budget hebben om te solliciteren, laat staan om maandelijks in hun levensonderhoud te voorzien. Ze slaan er liever met de zweep op, zodat ze zelf het probleem niet moeten aanpakken, en dat is voldoende budget voorzien voor de werklozen om ze inderdaad te activeren en vooral, dat de werklozen in hun levensonderhoud kunnen voorzien om met volle aandacht en actie door het activatieproces te gaan. Nu, 't maakt niet uit. Een gebrek aan bewijs van het tegendeel is al een bewijs van mijn stelling. Laatst gewijzigd door JurgenD : 4 september 2011 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gezakt in rekenen, logica en realiteitszin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kies uit 95331 jobs....is het eerste dat je ziet op de vdab website.
Tja als je daar niks in vind? |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Terwijl ze u niet moeten hebben. Hoe zou dat komen? ![]() Te slim om te werken zeker? Jaja...komt vaker en vaker voor tegenwoordig. Laatst gewijzigd door Mambo : 4 september 2011 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is namelijk de reden van de vele werklozen hier : dat alles dicht gaat hier. NIET omdat het allemaal lamzakken zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want EERST brood in het buikje, DAN op het fietsje stappen om te sollicteren. Priorieit en volgorde zijn heel belangrijke factoren in een proces, een procedure. Laatst gewijzigd door JurgenD : 4 september 2011 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verstaat ge dat? |
|
![]() |
![]() |