![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat staat totaal los van het feit of jij voor of tegen de registratie bent. De cijfers die uit de registratie voorkomen zullen altijd, zowel misbruikt worden als gebruikt worden, al dan niet in samenspel met andere cijfers. Geef eens eenduidig antwoord, zonder "indiens". Iedereen is tegen het bekendmaken van kennis als daar misbruik van gemaakt wordt en iedereen is voor als daar nuttige dingen mee gedaan worden. Je bent daar echt niet speciaal in hoor. Citaat:
Je kunt toch ook niet zeggen: "Ik ben voorstander om mensen met de wagen te laten rijden indien zij daar geen verkeersovertredingen mee maken, maar als zij wel verkeersovertredigen zullen begaan, dan ben ik tegen". ![]() Bij de beslissing of mensen met de auto mogen rijden moet je er rekening mee houden dat er zowel mensen zullen zijn die zich aan het verkeersreglement zullen houden en anderen niet. Bij de registratie van het aandeel van allochtonen in de criminaliteit is dat net hetzelfde. Je kunt niet op voorhand zeggen dat: " Indien enkel de origine wordt geregistreerd bij criminaliteit ben ik tegen, maar Indien behalve de origine ook andere gegevens worden geregistreerd, ben ik voor." En dit is wat je doet. Bij het bepalen van je standpunt moet je er rekening mee houden dat er mensen zullen zijn die enkel en alleen zullen afgaan op die cijfers bepaalde besluiten te trekken, al dan niet gerechtvaardigd, terwijl anderen hun besluiten zullen combineren met andere cijfers als zij dat nodig vinden. Dat weet je toch zelf ook wel hé Artisjok?! Stop dus met rond de pot te draaien en geef eens een éénduidig antwoord. Of je bent voor of je bent tegen de registratie. Niet te geloven dat ik daar zoveel keer moet naar vragen... Citaat:
Vraag blijft of zij van jou de kans mogen krijgen om over die gegevens te beschikken. Of je met ander woorden voor of tegen de registratie bent, geeft daar eens een éénduidig antwoord op De rest van je betoog gaat over mijn persoon ipv het onderwerp. Dat laat ik even links liggen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 10:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien er daavan in de openingspost geen sprake is, noteer ik dat je tegen bent. Je bent dus tegen. Verbeter me maar als ik het verkeerd voor heb. Maar indien ik het juist voor heb, graag eens een "waarom" van het tegen de registratie zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van u moet je vanalles wat totaal niet nodig is, wanneer je doodsimpel wilt weten wat de verhoudingen zijn tussen groepen daders van de meest voorkomende vormen van criminaliteit hoef je enkel origine te registreren en vorm van criminaliteit, niets meer of minder.. Tenzij je natuurlijk graag inquisitie speelt en gewoon wilt verhinderen dat die gegevens concreet worden omdat je dan niet meer kunt leuteren over racisme en discriminatie...maar wie dit doet heeft gewoon een fixatie voor die termen, niets meer of minder. Behalve een aantal onduidelijke en vage drogredenen om te beweren dat dit onderzoek niet zou mogen, is er van argumentatie ten gronde nog steeds geen sprake, niet van u en nog minder van Alboreto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok.. een duidelijk standpunt.. volgens Sjok en Albi kan een dergelijk onderzoek enkel worden ingegeven door racistische motieven...kunnen Sjok of Albi dat dan ook even onderbouwen of is dit gewoon een drogreden om hoe dan ook te verhinderen dat feiten de fabeltjes voorbij springen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent niet de enige, ook in andere discussies wordt dit opgemerkt. Problemen met geheugen, daar wil ik begrip voor opbrengen, maar het platgooien van discussies op steeds dezelfde manier..niet. Dat lijkt me dan gewoon trollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien enkel de origine wordt geregistreerd bij criminaliteit ben ik tegen, want dit is nutteloos om enig onderzoek te doen op basis van enkel de origine.Aan argumenten zijn we inderdaad nog niet toe gekomen. We zijn al pagina's lang aan het vertellen wat ons standpunt niet is. Laatst gewijzigd door artisjok : 19 oktober 2011 om 14:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel. Je hebt er zelfs op gereageerd.
Ze had het over een duidelijk meetbaar uitgangspunt om doelgericht criminaliteit te bestrijden. Dat lijkt mij een goede uitleg. Ze zegt ook dat je blijft dezelfde vragen stellen waar al lang antwoord is op gegeven. En ook dat klopt. Citaat:
In het ene geval ben je voor en in het andere geval blijk je tegen te zijn. Alhoewel je al een paar keer werd gevraag je standpunt te zeggen in alle geval. En dat is realistischer, omdat je er mag vanuit gaan dat sommige geen andere gevens zullen combineren en anderen weer wel, als de cijfers bekend zijn. Vraag is dus. Mogen die cijfers bekendgemaakt worden door middel van registratie van het aandeel van allochtonen in de criminaliteitscijfers? Tip: Gewoon een ja of een neen is een duidelijk en éénduidig antwoord op de vraag. Iets wat je zelf van je tegenstrevers verwacht. Citaat:
Maar dat gaat je blijkbaar héél moelijk af. Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 15:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee reageerde u op mijn voorstel om maatgerichte preventie te ontwikkelen en natuurlijk weet u dat nu niet meer, beter kunt u zelfs niet illustreren dat u dus of echt problemen hebt met uw geheugen, of bewust rondjes draait tot mensen uit hun sloffen schieten. Waarop u de vermoorde onschuld speelt en bronnen en links vraag of bladzijden lang ontkent en anderen opdraagt het voor u op te zoeken. Dat doe ik dus niet, u kreeg de uitleg, en daarmee nu basta. Nog een keertje, alweer opnieuw en voor de zoveeeeelste keer; wanneer je wilt weten welke groepen onder of oververtegenwoordigt zijn in de meest voorkomende vormen van criminaliteit, hoef je enkel te registreren welke origine daders hebben en welke vorm van criminaliteit er gepleegd werd. De rest als voorwaarde stellen is onzin, en overbodig en niets minder dan sensuur om registratie te verhinderen. Waarom? Geen argumenten...wel drogredenen zoals "racisme"..alsof die feiten er dan niet zijn, wanneer je niet onderzoekt...logica.. vreemd voor extreem links vrees ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je etniciteit definiëren?http://forum.politics.be/showthread....30#post5737430 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=92 (Wel wat beledigend getrol) Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Begrijpt ge wat ik bedoel met het verschil tussen feit en waarheid?
![]() |
![]() |
#494 |
|
![]() Neenee, gij noemt het een leugen, omdat we stropop-argument niet mogen gebruiken.
En ik begrijp inderdaad niet waarom ge de term 'leugen' verkiest boven 'stropop'. Maar gij uw zin, we zullen u een leugenaar noemen van nu af aan. np. ![]()
![]() |
#495 | |
|
![]() Citaat:
Als we een stropop dan leugen moeten noemen en propaganda feit, is het hek helemaal van de dam. ![]()
![]() |
![]() |
#496 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan dit je helpen? http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=waarheid Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had je verder nog iets inhoudelijks? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd geen éénduidig standpunt van Artisjok....
Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. |
![]() |
![]() |