Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2009, 13:11   #481
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Als u geen reactie op uw postings kunt verdragen, waarom plaatst u er hier dan ?

Liefje, waarom pak je niet een van je hallebarden en stop je het niet in je domme reet?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 13:12   #482
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevaly Bekijk bericht
de koning van buganda was zwart of wat?

Straks gaat ge nog vertellen dat Djenghis Kahn een mongool was?
Neen, hij was een Belg en die andere was een Ollander!
Tevreden?
Oud 26 september 2009, 13:15   #483
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boa Bekijk bericht

zwarte man op mars!

vervalst 'gewit' portret!

Wel, lieftse, het gezicht heeft dikke lippen! Maar zoals je weet zijn aliens al hoe bizar in uiterlijk, altijd witten, hebben lichte ogen om aan te geven dat ze witten zijn, gedragen zich als witten, dragen witte gezichtspunten uit. Dus...
Oud 26 september 2009, 16:39   #484
Boa
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Wel, lieftse, het gezicht heeft dikke lippen! Maar zoals je weet zijn aliens al hoe bizar in uiterlijk, altijd witten, hebben lichte ogen om aan te geven dat ze witten zijn, gedragen zich als witten, dragen witte gezichtspunten uit. Dus...

Een Afrikaanse alien?
Boa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 18:04   #485
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een Afrikaanse alien?
Heeft toch zo'n achteruitstekende schedel.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 18:14   #486
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Liefje, waarom pak je niet een van je hallebarden en stop je het niet in je domme reet?
Het is niet omdat dergelijke platte beledigingen hier kennelijk toegelaten zijn op dit forum, dat u van mij een repliek van even laag allooi moet verwachten. Aquila non capit muscas.

Enkel deze taalkundige bemerkingen :

1. het meervoud van hallebarde is hallebardes, niet hallebarden.

2. hallebarde is vrouwelijk. Het is dus niet “stop het ergens”, maar stop ze ergens”.

Zie, zo leert u ook nog eens iets.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 19:14   #487
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat dergelijke platte beledigingen hier kennelijk toegelaten zijn op dit forum, dat u van mij een repliek van even laag allooi moet verwachten. Aquila non capit muscas.

2. hallebarde is vrouwelijk. Het is dus niet “stop het ergens”, maar stop ze ergens”.

Vergeet ook niet te zeggen dat de hallebarde in je avatar zwart is...
Kwestie dat hij je niet van zwartenhaat kan beschuldigen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 20:42   #488
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Djenghis Khan was een gefotoshopte zwarte, laat dat duidelijk wezen.

Alle keizers en koningen waren of zijn gefotoshopte zwarten, trouwens. Neem nu uw Baudoin heiliger gedachtenis : Mobutu noemde hem cousin, dus dat is een onweerlegbaar bewijs.

Trouwens, ook u bent ongetwijfeld een gefotoshopte zwarte, net als alle forummers hier aanwezig en als alle blanken ter wereld en tot ver daarbuiten.

U moet niet geloven in wat u ziet of weet. U moet blind en vooral commentaarloos geloven in wat Egmond Cotfried zegt en schrijft.

Makkelijk, toch ? Zo moet een mens niet eens de moeite doen om een eigen mening te hebben.

Alle gekheid op een stokje, jevaly : samen met u en vele forumvrienden vraag ik mij soms af of de psychiatrie in uw en onze kontreien nog wel één en ander aankan...
De naam Egmond Frietkot verraadt toch duidelijk dat hij helemaal geen echte zwarte is, maar gewoon domweg een Belg die zijn naam achterstevoren schrijft om hem exotisch te doen klinken. Die kerel is zo blank als de mayonaise op een puntzakje friet!
Oud 27 september 2009, 21:30   #489
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De naam Egmond Frietkot verraadt toch duidelijk dat hij helemaal geen echte zwarte is, maar gewoon domweg een Belg die zijn naam achterstevoren schrijft om hem exotisch te doen klinken. Die kerel is zo blank als de mayonaise op een puntzakje friet!
Neeneen, het is een echte neger, hoe erg ook. Een 50-jarige, vermoedelijk homoseksueel. (Het feit dat hij homoseksueel zou zijn zijn mn persoonlijke vermoedens.) En hij is echt knettergek, hij haat het blanke ras, wat van hem een echte racist maakt en hij is een echte troll.

Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 27 september 2009 om 21:31.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 21:33   #490
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens, niet alle gekken en idioten zijn blanken he. Het is alsof je dergelijke degeneratie's wilt toeschuiven naar enkel blanken.
Oud 29 september 2009, 00:17   #491
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Trouwens, niet alle gekken en idioten zijn blanken he. Het is alsof je dergelijke degeneratie's wilt toeschuiven naar enkel blanken.
Als de heer Frietkot van alle blanken zwarten maakt, verdient hij de white man's burden dubbel en dwars.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 september 2009 om 00:20.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 00:25   #492
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Neeneen, het is een echte neger, hoe erg ook. Een 50-jarige, vermoedelijk homoseksueel. (Het feit dat hij homoseksueel zou zijn zijn mn persoonlijke vermoedens.) En hij is echt knettergek, hij haat het blanke ras, wat van hem een echte racist maakt en hij is een echte troll.
Gaarne zoude ik van uwe MaJeSTeiT vernemen, welke wezens op deze en andere sites met het begrip "troll" worden aangeduid. Vroeger waren er "constructs", u weet wel, MaGNiFiCaT en zo, maar wat is nu een TRoLL?

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 september 2009 om 00:32.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 00:30   #493
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Sauf en petit nègre.
Oud 29 september 2009, 08:58   #494
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:

Een Afrikaanse alien?
Hij heeft duidelijk negroïde trekken. Die tanden bvb. Negers hebben altijd stevige tanden. En hij is zeer mager, want hij komt van een arm land.

Laatst gewijzigd door webzwerver : 29 september 2009 om 08:59.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 09:51   #495
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom stopt u ze niet, één van uw vrouwelijke hallebardes in uw achterlijke Belgische, mannelijke reet?

Bedankt voor de taalles, maar ik denk dat de boodschap al in de kromme versie overkwam, niet? Vangt de adelaar geen muizen?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 09:52.
Oud 29 september 2009, 09:56   #496
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Als de heer Frietkot van alle blanken zwarten maakt, verdient hij de white man's burden dubbel en dwars.
Je begint de zaak te begrijpen. Uiteindelijk bestrijd ik een soort van denken dat niets met kleur heeft te maken. Witte suprematie is gebaseerd op vervalste, verwitte portretten van een zwarte elite die de witte Europeanen onderdrukte, maar Europa maakte tot wat het vandaag is, Daarin zoek ik de oorzaak van racisme. Racisme is een bevrijdingsideologie tegen zwarte suprematie.
Oud 29 september 2009, 10:06   #497
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

Een Afrikaanse alien?
Inderdaad, nu je het zegt, ik heb ik mij altijd afgevraagd of deze alien wit of zwart was. Ze is kleurloos, denk ik. De alien waartegen Schwartzenegger het opneemt, Predator is echter zwart. Dreadlocks, verwijzingen naar zwarte beschavingen etc. Maar op een waardige manier gepresenteerd, zodat je als zwarte kijker geen 'witte suprematie' klap in je gezicht krijgt. Er bestaan namelijk films waarin niet ÉÉN zwarte of gekleurde persoon te zien is. Die zijn de ergste! Maar als ik hier zwarte personen toon dan ben ik de racist. Zwarten zijn in films zelden gewone mensen, er moet altijd iets met ze aan de hand zijn met betrekking tot hun kleur, hun sociale positie. En als ze buiten hun etniciteit slapen is het meestal met een chinese vrouw, zodat witten zich niet gekwetst voelen en de filmmaker beschuldigingen van propageren rassenmenging voorkomt.

Ik ga er niet van uit dat de mensen van dit forum deze zaken zullen begrijpen.
Oud 29 september 2009, 10:33   #498
Boa
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Je begint de zaak te begrijpen. Uiteindelijk bestrijd ik een soort van denken dat niets met kleur heeft te maken. Witte suprematie is gebaseerd op vervalste, verwitte portretten van een zwarte elite die de witte Europeanen onderdrukte, maar Europa maakte tot wat het vandaag is, Daarin zoek ik de oorzaak van racisme. Racisme is een bevrijdingsideologie tegen zwarte suprematie.
Een Europa doordrongen van racisme en witte suprematie. En toch komen hier dagelijks mensen (Van ALLE kleuren) aan die hier willen wonen omdat het in hun thuisland duizend keren erger is.
Boa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 10:41   #499
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Een Europa doordrongen van racisme en witte suprematie. En toch komen hier dagelijks mensen (Van ALLE kleuren) aan die hier willen wonen omdat het in hun thuisland duizend keren erger is.
Het maakt inderdaad een verschil als je al bij het ontbijt een Amerikaanse/Nederlandse/Belgische/ Duitse bom op je kop kan krijgen, of voor minderwaardige zwarte of moslim wordt aangezien, terwijl de holocaust niet meteen gaat gebeuren.

Citaat:
Nog een 'geluk' dat ik als blanke er totaal niets mee te maken heb. Want alle adel/rijke/bekende/slimme mensen waren toch sowieso zwarten volgens u.
Opvallend dat je de behoefte voelde om je als witte te identificeren. Boa is namelijk ook een naam voor een Surinaamse slang...

[Guyana Red Tail Boa]

Dit is het beeld wat jij steeds bij mij oproept, beste Brada Boa!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 10:49.
Oud 29 september 2009, 10:47   #500
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
.
Citaat:
Als u geen reactie op uw postings kunt verdragen, waarom plaatst u er hier dan ?
Wie de schoen past....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be