![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() Wel, lieftse, het gezicht heeft dikke lippen! Maar zoals je weet zijn aliens al hoe bizar in uiterlijk, altijd witten, hebben lichte ogen om aan te geven dat ze witten zijn, gedragen zich als witten, dragen witte gezichtspunten uit. Dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Een Afrikaanse alien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel deze taalkundige bemerkingen : 1. het meervoud van hallebarde is hallebardes, niet hallebarden. 2. hallebarde is vrouwelijk. Het is dus niet “stop het ergens”, maar stop ze ergens”. Zie, zo leert u ook nog eens iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwestie dat hij je niet van zwartenhaat kan beschuldigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neeneen, het is een echte neger, hoe erg ook. Een 50-jarige, vermoedelijk homoseksueel. (Het feit dat hij homoseksueel zou zijn zijn mn persoonlijke vermoedens.) En hij is echt knettergek, hij haat het blanke ras, wat van hem een echte racist maakt en hij is een echte troll.
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 27 september 2009 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#491 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de heer Frietkot van alle blanken zwarten maakt, verdient hij de white man's burden dubbel en dwars.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 september 2009 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 september 2009 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sauf en petit nègre.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() Hij heeft duidelijk negroïde trekken. Die tanden bvb. Negers hebben altijd stevige tanden. En hij is zeer mager, want hij komt van een arm land.
Laatst gewijzigd door webzwerver : 29 september 2009 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de taalles, maar ik denk dat de boodschap al in de kromme versie overkwam, niet? Vangt de adelaar geen muizen? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() Je begint de zaak te begrijpen. Uiteindelijk bestrijd ik een soort van denken dat niets met kleur heeft te maken. Witte suprematie is gebaseerd op vervalste, verwitte portretten van een zwarte elite die de witte Europeanen onderdrukte, maar Europa maakte tot wat het vandaag is, Daarin zoek ik de oorzaak van racisme. Racisme is een bevrijdingsideologie tegen zwarte suprematie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, nu je het zegt, ik heb ik mij altijd afgevraagd of deze alien wit of zwart was. Ze is kleurloos, denk ik. De alien waartegen Schwartzenegger het opneemt, Predator is echter zwart. Dreadlocks, verwijzingen naar zwarte beschavingen etc. Maar op een waardige manier gepresenteerd, zodat je als zwarte kijker geen 'witte suprematie' klap in je gezicht krijgt. Er bestaan namelijk films waarin niet ÉÉN zwarte of gekleurde persoon te zien is. Die zijn de ergste! Maar als ik hier zwarte personen toon dan ben ik de racist. Zwarten zijn in films zelden gewone mensen, er moet altijd iets met ze aan de hand zijn met betrekking tot hun kleur, hun sociale positie. En als ze buiten hun etniciteit slapen is het meestal met een chinese vrouw, zodat witten zich niet gekwetst voelen en de filmmaker beschuldigingen van propageren rassenmenging voorkomt.
Ik ga er niet van uit dat de mensen van dit forum deze zaken zullen begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() [Guyana Red Tail Boa] Dit is het beeld wat jij steeds bij mij oproept, beste Brada Boa! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 10:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |