![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is jouw goed recht om dat anders te zien natuurlijk. Voor jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar bij meer gevoelige onderwerpen zoals bijvoorbeeld ethische kwesties merk je wel dat hun achtergrond eerder door angst gevoed wordt dan in onze 'westerse' maatschappij.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 12 maart 2012 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
|
![]() Citaat:
En niet dat ik in het verleden al geen 'slechte' ervaringen gehad heb in het Brusselse, zo is meer dan 20 jaar geleden mijn boekentas geplunderd wanneer ik ze ff nonchalant op 5 meter had tegen de muur gezet. Alle papieren vlogen in de lucht en rekenmachientje (een Texas instruments TI-66 heb ik ff moeten opzoeken ![]()
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit dat weer met die landen, of zelfs dat ene land, dat de losgeslagen multicul als een aanwinst voor de maatschappij ervaart? Welk land dat met de multicul overgoten werd meent NIET dat Marokkanen meer op de kriminele toer gaan dan andere groepen allochtonen? Misschien kun jij hier eens op antwoorden ipv voortdurend anderen met vragen te bestoken? Ik vraag dus niet naar het zogezegde "waarom", alleen namen van landen graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .... ik pik er hier je voorgeschotelde zinnetje uit dat volgens jou bewijst wat je wil bewijzen...
Multivariate analysis shows that unemployment levels have a very strong effect on crime, thus rendering the ethnic composition of the community non-significant Natuurlijk heeft werkloosheid een invloed op meer kriminaliteit, maar de vraag is waarom bepaalde groepen uit die "ethnic composition" meer krimineel zijn dan anderen, ook al zitten ze allen met dezelfde problemen? 1000 werkloze Italianen, 1000 werkloze Polen, 1000 werkloze Afrikanen enz en 1000 werkloze Marokkanen Uit welke groep zullen er meer met kriminele feiten te maken krijgen? Eventjes nakijken in de gevangenissen misschien? Eventjes nalezen hoe zovele burgers die het ongeluk hebben die verrijking dagelijks te moeten aanschouwen in hun wijk daarover denken en spreken? Met "non-significant" of niet krijg ik hier geen antwoord op, dat beweert de schrijver van die tekst, misschien moet hij de bovenstaande vragen/feiten beantwoorden! Laatst gewijzigd door andev : 12 maart 2012 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....11#post6025311 Aangezien jij niet eens letterlijk kan citeren, zou ik toch graag de link van de web-pagina krijgen, van waar je dat "letterlijk" citaat van Van San plukte. Citaat:
Weet je niet meer wat je beweerde? "In Nederland is men het er alvast over eens dat de islam een factor is in het massief crimineel gedrag van Marokkanen. " Citaat:
Citaat:
Je doet beweringen die je niet kan aantonen. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de vraag naar een becijferde baat moet je ook geen antwoord verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees eens de hele tekst, i.p.v. 1 zin er uit te pikken die je kan draaien en keren en vervormen zodat die Van San gelijk zou geven. http://www.kuleuven.be/metaforum/pag...niestuk&ID=151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We wachten vol spanning op je uiteraard intelligente antwoord... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hele ideologische systeem is daarop gegrondvest! Probeer dan eens in discussie te gaan over hun 'ideologie' (met degenen die wèl praktiserend zijn), dan zijn de rapen gaar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene helft zit in de moskee omdat ze er graag zitten,en de andere helft uit grote schrik om bij de rest van de geloofsgenootschap niet uit de toon te vallen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
|
![]() Citaat:
Het is iets wat ik hier ook al een hele tijd schrijf. Godsdienst hoort eigenlijk niet meer thuis in onze scholen. Geef de kinderen een degelijke opvoeding die hen kan wapenen voor die angst. Geef hen een keuze hoe ze door het leven willen gaan. Is het na die opvoeding nog altijd op een religieuze manier, dan is het met een kennis daarover, niet meer met een angst.
![]() |
![]() |
#498 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allah ziet U blijkbaar een pak minder. Ik herinner me Saudische ingenieurs op bezoek in Belgie: als die geen aparte begeleiders (twee) kregen, dan liepen die gasten drie dagen lang poepeloere zat van de ene hoer naar de andere... Allah zal hen blijkbaar in Belgie niet zien lopen hebben. Ik geloof dat het zelfs zover gaat dat eenmaal de wielen van het vliegtuig in Saudi in de lucht, de flessen sterke drank worden opengetrokken.... Zeker als men vertrekt vanuit een nomadische cultuur (toch nog geen 70 jaar geleden!) is het verstoten worden uit de stam/groep een kwestie van leven en dood! Dan huichelt men al eens een beetje sneller denk ik. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 maart 2012 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we die vragen en/of andere bundelen en als repliek posten op alles wat ze verder uitkraamt, op elke vraag waar zij meent een antwoord te moeten krijgen,het begint wat eentonig te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent??? De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul wanneer ze met de multiculinvasie en het verpesten van onze maatschappij geconfronteerd worden. Mijn "uiteraard intelligente antwoord"? Zielige blaaskaak... Ondertussen blijkt dat je je ook niet waagt aan een antwoord op de gestelde vragen nietwaar? Als het antwoord op de vraag niet past in het kraam proberen we de vraag te negeren??? Er zijn er hier anders nog genoeg die dat spelletje spelen! Laatst gewijzigd door andev : 13 maart 2012 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |