![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondeugden ?
Hij (en zij) kunnen er maar deugd van gehad hebben. Vlaanderen is nog altijd een preuts land. Er zijn natuurlijk grenzen maar alles is relatief hé ! Die 2 vrouwen van in Reyers laat zouden eens een maand moeten werken "over de schreve" in Rijsel bv ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Minister-President
|
![]() Vooral als die mensen "Vlaams"-nationalisten zijn.
![]()
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als er minder dan de helft waar is kan hij nog altijd de humo pluimen met schadeclaims...2 vliegen in één klap.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de N-VA een beetje basic human resource research had gedaan dan wisten ze wie en wat ze binnenhaalden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2012 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U legt de fout bij de nv-a terwijl die gast al op -tig plaatsen zonder problemen aan de slag kon gaan n�* de feiten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Burger
|
![]() Toch nog even die demente regimehoer Vanderkelen citeren uit Ter Zake:
1. "Dit is het privéleven van die man, dit zijn Amerikaanse toestanden" (x3 herhaald) => vrouwen in het kruis grijpen, in de nek kussen, verbaal lastig vallen op de werkvloer, in het openbaar etc. is vooralsnog geen privé 2. "blabla - waarbij men het privéleven gaat nemen als basis voor de politieke moraliteit" => dat vindt Lucske geen goede evolutie schijnbaar... Wie geeft er nu een fuck om dat Wouter Beke SS-kostuumfeestjes met BBQ zou geven in het fort van Breendonk (fictief, fictief...) 3. "Geen klachten, geen onderzoek, te lang geleden, verkiezingsjaar, ik stel mij vragen, afrekening" Walgelijk ventje, past perfect tussen de rest van de journalistieke vuiligheid. Afvoeren!
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de N-VA hebben ze nu ook wel human resources. Nu ik meen toch dat men van de N-VA een beetje beter mag verwachten dan van het nieuwsblad als het op personeel aankomt.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2012 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat delen van de "Amerikaanse toestanden" hier een plaats hebben als het gaat om politieke journalistiek. De mensen hebben het recht om te weten wie zijn energie verspild aan het najagen van het bevredigen van zijn of haar driften en welk risico hij of haar hiermee loopt om hierop bespeeld te worden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 19 april 2012 om 11:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat waren de ongewenste handtastelijkheden van DeWael, Van Hecke, Martens ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 19 april 2012 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...gen-N-VA.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kort geleden, en voor ons nu al bijna onbegrijpelijk !! Verder was de jongste van de twee dames op het ogenblik van de feiten 24 jaar. Nu, zelfs in die tijd, als je zoals zij univ studies achter de rug had, dan wist je toch al iets van het amusementsleven, van plakkerige studenten tijdens een slow, van examen afleggen met een minirokje, van profs en sommige vrouwelijke assistenten ... De goorste feiten van de oudere dame (nl. het grijpen tussen haar benen en omhoog gaan met zijn hand) gebeurde (kijk naar de videobeelden op 'de redactie') in een landschapsbureau. Zeg nu zelf: dat zegt toch veel !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 april 2012 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je word dus verzocht MIJ GEEN WOORDEN IN DE MOND TE LEGGEN, door te stellen dat ik wat dan ook zou bewezen of bevestigd hebben.
Laatst gewijzigd door Pietje : 19 april 2012 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wordt bijgevolg verzocht om een minimum moeite te doen om mij te verstaan. (en er rekening mee te houden dat ik misschien iets minder vlot ter taal ben dan jij ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik versta je maar al te goed, je werkt je hier uit de naad om strafbare feiten af te doen als "andere zeden en gewoontes" omdat de persoon in kwestie een partij-genoot is.
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Dat gaat zonder zeggen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() Wat er met pol gebeurt daar lig ik niet van wakker maar ik zou zeker een onderzoek starten naar de timing van de artikels..en of de humo geen strafbare feiten heeft achtergehouden uit politiek opportunisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |