![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niets tegen vegetariërs, dat is hun eigen keuze.
Maar van die vegetariërs, die zichzelf dan moreel superieur vinden, die mogen mij van wel oprotten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je blijft hier maar een argument herhalen dat 10 pagina's terug al volledig achterhaald is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bekijk het van een volledige andere kant...als je toelaat dat gelovigen compromisloos hun religieuze gevoeligheden kunnen opdringen aan een openbaar orgaan dan is de deur opengezet naar een 'islamisering' van onze maatschappij... Mogen kinderen 'verplicht' worden van iets te consumeren..nee Mogen kinderen 'opdrachten' weigeren als die strijdig zijn met hun geloof..nee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Als je geen problemen hebt met radicalisme of extremisme...voor mij zijn die even 'zot' als de klassieke religieuze extremisten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel vegetariers ken je die zich 'aanpassen' aan de keuken waar ze te gast zijn ?...dat zegt al genoeg.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 mei 2012 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() DUs: vegetariërs en moslims zonder poespas ineens nul geven. Uit norm. Tzijn allemaal extremisten en arroganten.
nu nog homo's ook asociaal noemen en we zitten echt wel in de jaren 1930...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 mei 2012 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
|
![]() Citaat:
Tis gemakkelijk om het zo te bekijken en hard op tafel te kloppen. Maar de bal kaatst ooit terug. Dat kind heeft gewoonweg het recht om te weigeren een niet afgsproken stuk voeding op te eten tijdens een les. Tussen haakjes: ik ben opgevoed om smorgens smiddags en savonds een grote maaltijd te eten.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 mei 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 10 mei 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
|
![]() Citaat:
![]() prive is prive beleid is beleid pull the other one. Onze politiekers betalen zogezegd ook belasting.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 mei 2012 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Do you know that your Führer is a vegetarian, and that he does not eat meat because of his general attitude toward life and his love for the world of animals? Do you know that your Führer is an exemplary friend of animals, and even as a chancellor, he is not separated from the animals he has kept for years?...The Führer is an ardent opponent of any torture of animals, in particular vivisection, and has declared to terminate those conditions...thus fulfilling his role as the savior of animals, from continuous and nameless torments and pain."—Neugeist/Die Weisse Fahne "Yeah, I'm so gay."—Ernst Röhm on the radio |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Minderjarigen moeten zich zowiezo aanpassen aan de situatie...punt uit...uitgezonderd als er vanwege de ouders een duidelijke vraag komt... Als ze volwassen zijn doen ze wat ze willen maar kinderen hebben niks te eisen ivm 'levensbeschouwelijke idealen'... Enja ik vind dat gelovigen en/of vegetariers die niet openstaan voor een uitzonderlijke situatie, fundamentalisten waar ik geen respect voor kan opbrengen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Citaat:
dan gelovigen nu zijn vegetariërs erbij wat volgt? Wie kan jij eigenlijk nog af als je buiten komt?
![]() |
![]() |
#494 |
|
![]() discussie gesloten?
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens ik heb de veggies helemaal niet in deze discussie gesleurd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
|
![]() Citaat:
![]() tssss er zijn alleen rationeel gematigde overtuigingen en maatregelen om het gros in toom te houden. Dit voorbeeld is een vorm van onredelijkheid, het opzijschuiven van een "social deal" rond afspraken en regels ten voordele van willekeur en eindigt in afzetten en stratificatie.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 mei 2012 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We gaan gezellig eten met een groepje, één daarvan is een moslim...die kiest voor de halalschotel..perfect geen vuiltje aan de lucht.. We gaan eten met één moslim, er blijkt geen halalschotel te zijn en die man verlaat de tafel en de zaak...toppunt van onbeschoftheid..die wil ik nooit meer terug zien.. simpel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voila... wil een vegetariër alleen de vegetarische schotel nemen op restaurant..dat is zijn verdomde recht.. Wil een vegetariër 150 km verder iets gaan eten omdat er enkel daar vegetarische schotels zijn volgens zijn normen, dan is het mijn verdomde recht om dat te weigeren... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 mei 2012 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |