![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Banneling
|
![]() We dwalen af,
Het gaat over domme VBers die kinderen lastig vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vegetarier worden of niet is totaal een andere kwestie als halal-voer eisen. halal is niet enkel vlees:het betreft �*lle producten die moslims gebruiken en die "volgens de religie" enkel door moslims mogen worden verhandeld en/of gecontroleerd: gewoon eigen volk eerst tewerkstelling dus. Dat mag want dat noemen ze "tendensonderneming" op het CGKR. Eens zien of ik mijn garagepoortbedrijf ook als tendensonderneming kan laten catalogeren als ik enkel niet-moslims wil aanwerven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het gaat over de directe van een neutrale gemeenschapsschool die schoolkinderen verplicht om kennis te maken met barbaarsheid en achterlijkheid, in de plaats van de positieve elementen van andere culturen te benadrukken.
Dat laatste zou een normale opvoeder doen. Het is goed dat ouders dit soort fascisme niet meer slikken en (laten) reageren.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 16 juni 2012 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en elk Lustrum mogen ze eens kennismaken met "kannibaaltje spelen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juni 2012 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja. Waarom serveert men op een 'multicultureel' etentje geen Vietnamese loempia, Indische rijstschotel, Afrikaanse bakbananen of Turks brood, maar gewoon vlees dat er identiek hetzelfde uitziet als hetgeen we dagelijks op ons bord krijgen maar enkel en alleen maar daarvan verschilt omdat het volgens een bepaalde traditie geslacht is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslimkinderen moeten gegarandeerd hun halal-BBQ krijgen, maar tonen hoe het vlees halal op hun bord geraakt, dat is een aanval? Tiens, is het ineens niet langer verrijkende moelticoelti??? Waarom zouden moslimskinderen zich aangevallen voelen door een religieuze praktijk waar ze onwrikbaar aan vast houden? Verklaar die moron-logica maar eens! Een een filmpje van verdoofd slachten tonen op een inlevingsfeestje, vindt je dat een aanval op Westerse kinderen? Met wat voor een gespleten tong jij praat! Ten slotte, dat jij als leerkracht de term islamapologeet niet kent, geeft ook te denken over de kwaliteit van ons onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |||
Minister-President
|
![]() Weet jij eigenlijk at het woord 'hearsay' wil zeggen? En dikke busslhit omdat jij het zegt?
Citaat:
Citaat:
Ik heb nog steeds geen fatsoenlijke uitleg gekregen waarom ik op een inlevingsfeestje een van de aanwezige groepen zou moeten gaan doelbewust aanvallen. Dat heeft niks te maken met 'schrik' of wat dan ook, alles met gewoon fatsoen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schooldirectie en leerkrachten worden betaald om daarover na te denken, ik niet.
Alvast deze tip: Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 16 juni 2012 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() over welke culturen heb je het? al gesproken met de organizator van de islamitische halal bbq? of dacht je dat dit een hindoe gebruik was?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De schijnheilige verontwaardiging van sommigen stoort me. Hun kinderen mogen niet lastig gevallen door een domme VB-actie, maar wel door continue acties van verplichte kennisname van islamitische achterlijkheid, barbaarsheid en brutaliteiten op dieren??? Met wat zijn ze bezig? Dat ze het niet wagen mijn kinderen met hun afstompende onzin te manipuleren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: liegt u? of heb ik iets gemist?
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En na de gewenning, komt de overgave natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft zich laten hersenspoelen met het idee dat een film tonen over islamitische onverdoofde slachtpraktijken een aanval op moslims is. Moslims een film tonen over hun eigen religieuze praktijken, is moslims aanvallen. Hoe dom kan je niet zijn? Kan het nog erger? Jakkes, ik begin me nu echt zorgen te maken over de kwaliteit van het onderwijzend personeel. Laatst gewijzigd door Zenit : 16 juni 2012 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |