![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens werd hier langs alle kanten gezwaaid met het argument dat "academische studies" nooit tot iets hebben geleid. Waarom dan nu ineens wel ? Nogmaals : lees Marc Reynebeau en check zijn data in plaats van hier half high te komen epibreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij dus sterk dat Marc Reynebeau andere cijfers heeft kunnen opdiepen (tenzij hij fout is, hij is tenslotte geen econoom), maar als je een synopsis van zijn conclusies hebt ben ik wel geinteresseerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Wie gelooft er nu Marc Reynebeau?
Wie leest die trouwens nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom één vraag : zou jij vertrouwen hebben in een Prof. Dr.Dr.Ir.Ing.Garagist die jouw koplamp tot op 0,001 Lux lichtsterkte heeft afgeregeld terwijl hij je de baan opstuurt zonder remmen ? Wel daar komt het op neer : die pipo werd zwaar gesubsidieerd om jouw koplicht haarfijn af te regelen en wordt nadien door de goedgemeenschap (inclusief hielenkletsende journalisten) ineens omhooggeprezen als dé auto-autoriteit. Hijzelf zal je zijn ondeskundigheid op het vlak van uw remmen niet komen verklappen. Integendeel. Zijn regie-prijs zal flink de hoogte ingaan. Geen kat die erop toeziet. De "prof" heeft het gezegd dus zal 't wel juist zijn en heb ik geen fout gemaakt. Systeem paraplu. Met dank van de royaal vergoede prof. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 25 augustus 2012 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Publiceer dus uw bronnen maar. Shoot !
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Reynebeau betreft : je kan een samenvatting vinden op zijn audio-CD's. 4 uur luistergenot in de Vlaamse files. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik zie is een grondige studie de duidelijk aantoond dat er nooit geld van zuid naar noord vloeide in belgenland. En daarvan gaf ik je de bron. Zo is het wel heel duidelijk wie hier blijft ongefundeerde meningen verkondigen als een matra en wie hier met bronnen afkomt. Mijn bron wordt door niemand tegengesproken. Meer nog; er wordt zelfs een premie uitgeloofd voor wie de studie kan weerleggen. Laten we dus maar ik het midden laten wie hier de zielepoot is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit waren de belastingsoverschotten in Wallonië groter, dan in Vlaanderen. Met name van 1890 tot aan de Eerste Wereldoorlog. De Waalse industrie floreerde volop ten gevolge van de industriële revolutie, terwijl in Vlaanderen de oudjes en de kinderen omkwamen van honger en ontbering. En dan, zelfs dan, moesten de Vlamingen voor Wallonië betalen. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() Ach kom, laat Kabouter Paulus, Brakeleer, Hollander en consoorten maar in de waan dat ze het bij het rechte eind hebben wanneer ze hun scoop richten op een periode van -2 tot +2 jaar ten opzichte van vandaag. Alles ervoor kennen ze niet (of zijn het vergeten). Alles erna willen ze niet kennen of beter : ontkennen. Ideale politiekers dus. Denken in termijnen van 4 jaar. Ik maak me er niet meer druk in. Negeerlijst op en gedaan. Ik praat liever mét de muren dan tégen de muren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() Hupla, nog zo'n muur weer enkel "tégen" te praten valt in plaats van "ermee". Hup, negeerlijst.
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 25 augustus 2012 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eeuw van België De geschiedenis van België Een geschiedenis van België De geschiedenis van België in woord en beeld Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() De Waalse collega's verdienden geen frank meer. Moesten de Vlamingen er dan voorgetrokken worden ? Pas maar op als je aan Mohammed meer betaalt dan aan Jef als die samen in Antwerpen het vuilnis ophalen. Dan is 't kot te klein voor NVA en VB.
|
![]() |
![]() |