![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw redenering loopt nogal mank. Het is namelijk zo dat de meeste mensen niet zo onnozel zijn als u denkt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#482 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En hadden de Antwerpenaren voor een stadslijst gevraagd of wat was daar eigenlijk de bedoeling van? Groen maakt breekpunt van BAM-tracé Laatst gewijzigd door Jakko : 7 november 2012 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#487 |
Minister-President
|
![]() Integendeel, ik denk dat de meeste mensen nu wel zien wat de zwoerd echt is. Ondertussen is het strike 2...
#488 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijven er twee over. Beiden met taboes. De N-VA haters zeggen graag dat BDW "het niet kan". Tja, ze zeggen maar. Om "het" te kunnen moet BDW altijd een taboe doorbreken. Dus als PJ zegt "ge moet er niet rekenen dat we CD&V loslaten" dan wordt die uitspraak gewoon genegeerd. Taboe is taboe, hoe vaak je dat ook herhaalt. En er gaat er toch een moeten sneuvelen. Eigenlijk maken ze het BDW gemakkelijk. Hij moet zelfs niet doen alsof hij die taboes wil respecteren. Ze verplichten hem om een taboe te doorbreken, maar ze komen wel allemaal zagen als het HUN taboe is. Wie zijn hier eigenlijk de calimero's?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 7 november 2012 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#490 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PJ eis voor Groen zou ik eerder als plagerij beschouwen voor dewevers commentaren, zegetocht op stadhuis etc. dewevers nota is gewoon een steek terug (gij wilt groen dan ist mijn programma). zoals vrije vlaming zegt, PJ en dewever komen er wel uit. leuk toneeltje |
|
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#494 |
Minister-President
|
![]() Intussen lees ik dat De Wever zijn nota "terzijde schuift", en bereid is te onderhandelen op basis van de verkiezingsprogramma's van N-VA, sp.a, CD&V en Open Vld. Hij is dat, minstens voor wat de verkiezingsprogramma's betreft van de N-VA, de CD&V en OpenVLD, vanzelfsprekend steeds bereid geweest.
http://www.gva.be/dossiers/gemeenter...ta-vallen.aspx De Wever ontneemt Janssens aldus zijn hoofdargument inzake de volgens hem onverteerbare nota, en laat hem eenzaam achter met zijn "Groen erbij"-eis, wijl eenieder inmiddels weet dat die eis voor de CD&V van Van Peel van geen belang is. Kortom, aldus is De Wever bezig met de stadslijst deskundig uit elkaar te spelen : als Janssens zijn "Groen erbij"-eis niet laat vallen zet hij zichzelf buitenspel, en het is zonder meer duidelijk dat hij er niet zal in slagen om de CD&V verkozenen van de stadslijst evenzeer aan de kant te doen blijven. Met andere woorden : Janssens zit in de val zoals overigens al van in den beginne zonneklaar is, en De Wever zal er gegarandeerd in slagen om een coalitie te vormen, een coalitie bovendien met zo weinig mogelijk linkse inslag. Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 november 2012 om 11:44. |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de meesten hier het al lang begrepen hebben.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens nog nergens iets gelezen hoe men CD&V zou kunnen losweken. Het enige dat ik hierover las is om uit te gaan van een gedoogsteun van CD&V'ers en hen wat postjes buiten het college te gunnen. Ik zie niet Sp.a'ers van de Stadslijst hun handtekening zetten voor een voordracht van 1 of 2 CD&V schepenen waar ze dan achteraf oppositie tegen gaan voeren.
|
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent weer aan het projecteren Tommmeke.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#499 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() beide hadden een belachelijke eis, beide hebben het ingetrokken. Laatst gewijzigd door 1207 : 7 november 2012 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
#500 |
Banneling
|
![]() |
![]() |