Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2013, 10:59   #481
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Met mij zullen vele burgers in dit land heel anders denken dan u: het ACW heeft zich overduidelijk bewogen op de rand van de wet, heeft de fiscaliteit dermate uitgetrokken om er maximaal voordeel uit te halen. Weinig fraai van een organisatie die jarenlang winstoptimalisatie en boekhoudkundige verfraaiingen bij de bedrijven als onethisch en laakbaar aan de kaak stelde. Het ACW blijkt ziek in eigen bed.

De N-VA heeft daar de aandacht op gevestigd en dat was een bijzonder goede zaak.
Dat was idd een goede zaak voor de noodlijdende staatskas. En waar Crombez geen poot voor heeft moeten uitsteken. Een normaal denkend mens zou daar blij mee zijn.....Niet dus. Ofwel zijn er in dit land nog heel wat mensen die niet meer in staat zijn om normaal te denken....

Intussen ontspringt De Gucht de dans voor zomaar even 900.000 euro. Maar denk je dat de regimeslaafjes dat erg vinden? Neen hoor, ze bejubelen het!

Nochtans is de reden voor hun handelswijze zo klaar als pompwater. Het ACW is een vehikel van de CD&V, en die partij is onmisbaar om Di Rupo, de redder van la patria in het zadel te houden.

De Gucht is een kopstuk van de VLD, en die partij is om dezelfde reden onmisbaar.

De boodschap van de regimeslaafjes is duidelijk: van de redders des vaderlands, poten af! Eender wat ze datzelfde vaderland, of liever zijn burgers, lappen. Het zijn degenen die het corrupte België bedreigen, die met alle middelen, en ten allen prijze moeten bestreden en "vermeden" worden.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2013 om 11:00.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:00   #482
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De NV-A ... loog!!

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1808627

Uit de laatse conclusies van de prof. fiscale expert blijkt duidelijk: er was géén fraude en wel om twee redenen ...

Besluit:
Het is nu wel kristalklaar: NV-A partij = leugenpartij.
Van welke partij was de "prof. fiscale expert" deze keer?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:05   #483
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Koen Geens en Prof. Axel Haelterman zijn overduidelijk knoeiers op gebied van fiscaliteit. Tijd om ze wegens bewezen onkunde af te zetten.
Het zijn beiden advocaten. Advocaten hebben de naam om er zichzelf wel uit te praten.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:07   #484
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Op Ter Zake lieten ze Peter De Decker horen dat het strafrechtelijk onderzoek ook de ontvreemding van vennootschapsgoederen ten nadelen van de Arco vennoten betreft. Gaat N-VA proberen Arco vennoten te ronselen voor een gezamenlijke burgerlijke partijstelling ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 18 december 2013, 11:09   #485
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr 2691 Bekijk bericht
Hoe noem jij bewust te weinig belastingen betalen dan? Bovendien is het onbelangrijk wat vermeende experten vinden. De man in de straat, de kiezer heeft zijn gedacht al lang bevestigd gezien over die bende.
Als ik u goed versta, dan is het voldoende om 'de man in de straat iets wijs te maken'. Of dat nu waar is of niet, doet er niet toe als ik u zo hoor. Mooi partijtje dat van u.

In ieder geval, de NV-A heeft de mensen iets wijsgemaakt, zo lijkt het nu wel degelijk. En dat is minder fraai. Want als de NV-A mensen een rad voor de ogen wil draaien in deze zaak, zal ze er zeker niet voor terugdeinzen dit te doen in menige andere zaken.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:09   #486
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De zaken gezien door de bril van Rik Van Cauwelaert lijken me aannemelijker dan die van knoerten van regimeslaafjes.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2013 om 11:12.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:10   #487
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Op Ter Zake lieten ze Peter De Decker horen dat het strafrechtelijk onderzoek ook de ontvreemding van vennootschapsgoederen ten nadelen van de Arco vennoten betreft. Gaat N-VA proberen Arco vennoten te ronselen voor een gezamenlijke burgerlijke partijstelling ?
Bij deze: http://www.dolorvzw.be/dossiers/arco.aspx
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:12   #488
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De zaken gezien door de bril van Rik Van Cauwelaert lijken me aannemelijker dan die van een knoert van regimeslaafje.

Zelfs NV-A partijslaafje Van Cauwelaert zegt met zoveel woorden (en vermoedelijk met grote tegenzin) dat zijn partij eigenlijk fout is. Pech voor u.

Laatst gewijzigd door system : 18 december 2013 om 11:13.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:18   #489
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Mooi van de N-VA, toch één partij waardoor het gesjoemel van die organisaties aan het licht komt en bestraft wordt.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:19   #490
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
de 9.5 miljoen die het ACW zal betalen is net genen enen percent van een miljard, maar laat dat u vooral niet stoppen in uw waan.
Vroeger, toen ik nog naar school ging, was dit 38,3%.
Nu met die hogere wiskunde toestanden weet ik het niet meer.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2013, 11:20   #491
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Is N-VA betrokken in de Dolor actie ?

Oud 18 december 2013, 11:22   #492
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
10 miljoen euro = 40 miljoen oude belgisch frank.

Je hebt gelijk. Voor sommigen is dat een peulschil en het niet waard om spel over te maken. Tegenwoordig kan je daar maar tien huisjes meer van kopen.
ben ik mis? vroeger was dat één nul, voor de komma, meer. en was 10 miljoen euro 400 miljoen frankskes.
Oud 18 december 2013, 11:24   #493
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De zaken gezien door de bril van Rik Van Cauwelaert lijken me aannemelijker dan die van knoerten van regimeslaafjes.

Toch even bemerken dat het normaal is dat er in het strafrechtelijk onderzoek nog niets is gebeurt door het Via Una principe. Er wordt niet meer tegelijk een onderzoek door de BBI én het parket gesteld.

Nu het BBI een akkoord heeft met het ACW stopt hun onderzoek in kan het strafonderzoek starten. Mogelijk start het zelfs niet op omdat er te weinig grond is. Veel zal afhangen van de waarde van het bewijsmateriaal dat Peter De Decker heeft aangebracht.

Oud 18 december 2013, 11:26   #494
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zelfs NV-A partijslaafje Van Cauwelaert zegt met zoveel woorden (en vermoedelijk met grote tegenzin) dat zijn partij eigenlijk fout is. Pech voor u.
Neen, dat zegt Van Cauwelaert niet. Hij zegt wel dat in die zin uitspraak werd gedaan.

Maar RVC zegt veel meer, o.a. dat we daar, wegens de "snelheid" waarmee de belgische justitie werkt, niet veel meer over zullen horen.

Het belangrijkste dat RVC zei is echter dat het ACW haar centen kwijt is, terwijl de rijke aandeelhouders die met grof geld zijn gaan lopen toen de "grote" banken met ONS geld overeind werden gehouden, geen strobreed in de weg wordt gelegd.

RVC zegt eveneens dat er precendent werd geschapen waardoor de rechtbanken nog véél meer werk zullen krijgen dan ze vandaag al hebben. En ze zijn nu al niet van de rapsten....

Kortom, alles kaat koet.
Oud 18 december 2013, 11:29   #495
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
ben ik mis? vroeger was dat één nul, voor de komma, meer. en was 10 miljoen euro 400 miljoen frankskes.
Neen, je zit juist. Dat was ook wat ik eerst zei. Bijna een half miljard oude Belgische frank. Later was ik het juiste getal even uit het oog verloren.
Oud 18 december 2013, 11:33   #496
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Toch even bemerken dat het normaal is dat er in het strafrechtelijk onderzoek nog niets is gebeurt door het Via Una principe. Er wordt niet meer tegelijk een onderzoek door de BBI én het parket gesteld.

Nu het BBI een akkoord heeft met het ACW stopt hun onderzoek in kan het strafonderzoek starten. Mogelijk start het zelfs niet op omdat er te weinig grond is. Veel zal afhangen van de waarde van het bewijsmateriaal dat Peter De Decker heeft aangebracht.
Gezien de traagheid van het Belgische gerecht hoeft daarop niet meer gerekend te worden. Elke advocaat wéét dat, én maakt daar gebruik van.
Oud 18 december 2013, 11:38   #497
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De NV-A ... loog!!

Uit de laatse conclusies van de prof. fiscale expert blijkt duidelijk: er was géén fraude en wel om twee redenen ...

Besluit:
Het is nu wel kristalklaar: NV-A partij = leugenpartij.
Dus de vinger op de wonde leggen is liegen?
Gelukkig telt uw mening niet voorJan met de pet.
Jan met de pet heeft al lang door dat het ACW stront aan de knikker heeft.
Zelfs 3 proffen fiscaal recht kunnen dat niet veranderen.
Oud 18 december 2013, 11:42   #498
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gezien de traagheid van het Belgische gerecht hoeft daarop niet meer gerekend te worden. Elke advocaat wéét dat, én maakt daar gebruik van.
Voor zover ik weet heeft het ACW nog geen advocaat genomen om zich te verzetten tegen het strafrechtelijk onderzoek. Ik neem aan dat de advocaten van Peter De Decker geen gebruik gaan maken van de traagheid van ons gerecht.

Wat de "laster en eerroof" aantijging namens het ACW lastens Peters De Decker betreft denk ik niet dat de advocaten van het ACW hier aansturen op een trage procedure.

Oud 18 december 2013, 11:43   #499
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik u goed versta, dan is het voldoende om 'de man in de straat iets wijs te maken'. Of dat nu waar is of niet, doet er niet toe als ik u zo hoor. Mooi partijtje dat van u.

In ieder geval, de NV-A heeft de mensen iets wijsgemaakt, zo lijkt het nu wel degelijk. En dat is minder fraai. Want als de NV-A mensen een rad voor de ogen wil draaien in deze zaak, zal ze er zeker niet voor terugdeinzen dit te doen in menige andere zaken.
Wat ziet de man in de straat?
- De N-VA heeft het ACW aan de kaak gesteld.
- Het ACW moet 9,5 miljoen belastingen bijbetalen.
Conclussie van de man in de straat: "Het ACW heeft stront aan de knikker anders betaal je geen 9,5 miljoen euro".
Oud 18 december 2013, 11:50   #500
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik kan hier maar een ding uit concluderen :

- NVA dient klacht in tegen ACW wegens mogelijke fraude?
- BBI doet controle maar stelt geen fraude vast?
- Toch moet ACW maar eventjes 9,5 miljoen euro betalen?
- Dus BBI zegt dat NVA gelogen heeft maar legt wel een boete op?
- Waarom zoveel moeten betalen als er toch niets gebeurd is?

Wie houden ze hier nu voor simpele mensen
Voor mij is het simpel : ACW heeft FRAUDE gepleegd en heeft nu betaald om hun rioolput gesloten te houden.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be