![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() Waar is jou bijdrage? Of heb ik ze gemist?
Dat het gedrag van Superstaaf kinderachtig is, klopt. Maar de afschaffing van de sociale voorzieningen, die hij voorstaat, is dat niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 juli 2013 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent zélf de kampioen in persoonlijke aanvallen maar "signaleert" wel wat in jouw ogen persoonlijke aanvallen zijn, maar er in werkelijkheid geen zijn. Je trekt wel voortdurend schoentjes die het halve forum waarschijnlijk zou kunnen aantrekken, maar het niet doet. Als ik Superstaaf mag geloven (en die geloof ik nog altijd liever dan jou) oogst je niet gek veel succes met je signalisatie. Bovendien heb ik al eerder opgemerkt dat de moderatie, een tijdje na de invoering van het nieuwe (en strengere) forumreglement, een veel "ruimere" koers is gaan varen. Bedank de verantwoordelijken voor dit forum dus maar op je blote knieën want "in mijn tijd" zou je allang een permban aan je broek gehad hebben.
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() Het is ondertussen wel Superstaaf die een waarschuwing gekregen heeft en niet ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar maken we ons eigenlijk druk om?
Het hele vakantiepas-gedoe is slechts een voorstel, en dan nog een voorstel van een minipartijtje dat er eigenlijk niet toe doet (hoewel die Peter Mertens héél af en toe zinnige dingen zegt) Wie dus naar Walibi wil zal er ofwel zelf moeten voor werken, ofwel aan pappa, mamma, broer, zus, vriend of vriendin geld vragen. Dat is echte authentieke solidariteit: geven op vrijwillige basis. En zo is er ook een incentive voor de handjesophouder: als je je weldoener in de ogen moet kijken, dan schaam je je al een beetje meer dan wanneer het geld ontwrongen aan een werkmens die je niet kent, jou anoniem in de schoot wordt gesmeten.
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen hij 820 euro per maand kreeg zonder daar één plets voor te doen kwam hij 100 euro per maand te kort. Beweerde hij eveneens zélf. Vermits hij best tevreden lijkt met zijn (door mensen die WERKEN) betaalde pensioen ga ik ervan uit hij niet alleen geen 100 euro per maand meer tekort komt, maar zelfs méér dan 100 euro meer heeft dan als arme werkloze. In dat geval heeft hij ongeveer evenveel pensioen als ik. Met dit verschil dat ik het niet als WERKLOZE verdiende. Eno heeft me echter met niet zoveel woorden als een leugenaar neergezet. Hij kan zich niet voorstellen dat iemand met een gelijkaardig inkomen als het zijne het zoveel beter doet als hij. IK ben nochtans niet degene die zo trots als een pauw uitbazuint dat hij recht heeft op (door anderen betaalde!) vakantie. D�*t zijn namelijk het soort genoegens die ik me niet kan permiteren. En op andermans kap WIL ik ze ook niet.
![]() |
![]() |
#486 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=451 Citaat:
Waar schrijft twitterendewaterding dat er hier maar één klein kind bezig is?
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() Mensen, mensen... het leven is zo kort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik klamp me niet vast aan het voorstel van een minipartijtje waarvan iedereen weet dat er NIETS van zal komen.
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat die sociale voorzieningen uitdoven. Dan kunnen diegenen die er al een heel leven in vastgeroest zitten, en toch niet meer kunnen veranderen, voortprutsen met hun leefloon tot hun hoge bloeddruk of eksterogen ze fataal wordt, en het onderhoud kan stoppen. Maar laat ons aub de nieuwe generaties anders opkweken tot zelfredzame, werklustige mensen, die beschaamd zijn om te profiteren, en op het schuim te leven.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 juli 2013 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leven van een werkmens is nog korter.
Reden te meer om hem niet extra voor het profitariaat te laten werken.
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Banneling
|
![]() In de werkloosheid alleen kan je geen pensioen opbouwen, dan val je onder De inkomensgarantie voor ouderen, de IGO, en die is honderden euro minder.
Laatst gewijzigd door eno2 : 3 juli 2013 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet, maar ze hebben een pak meer vrije tijd.
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel hangt af van de "arme" persoon zelf. In een ander topic over vakantiegeld voor kansarmen zei ik ook al dat het nuttig zou zijn om een manier te vinden waarop die kansarme iets van vakantiegeld kan bijverdienen zonder verlies van uitkering.
Al is het dat ze ergens papiertjes rapen voor een maandje of zo. 't Is geen schande om zo'n jobke te doen, en 't helpt ineens om de stad mooi te maken. Beter dat ze dan iets doen voor een extraatje dan dat ze niets doen, in de put blijven zitten of hun geld opzuipen om daarna vakantiegeld te willen... Laatst gewijzigd door manta : 3 juli 2013 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |