![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gevangenisstraf eindeloos ... het gevangeniswezen mag voor mijn part helemaal herzien worden. Pedofielen bv zouden in een microcosmos een leven kunnen leiden, op een eiland of in een gesloten ruimte. Maar ver weg van de maatschappij waar kinderen geboren worden en recht dienen op te groeien. De pedofilie-wandaden van enkele venten hier in Europa sluit m.i. zeer nauw aan met een nog steeds gangbare praktijk waarbij de mentaliteit overheerst dat kinderen tweederangsburgers zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De pers had dit geval geanonimiseerd kunnen aanklagen om een 'maatschappelijk debat' te ontlokken, maar niet zoals nu door die pedo met naam en toenaam te noemen en ook nog eens zijn adres mee te geven. Debatten over pedofilie doen in dit tijdsgewricht al gauw de gemoederen verhitten (kijk maar naar deze thread) en enkele mensen verliezen dan al gauw hun dunne laagje beschaving en zelfbeheersing, waardoor zij niet alleen de bewuste pedo zelf, maar de gehele samenleving in gevaar brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wees er maar verzekerd van dat uitspraken daaromtrent en de woede van het volk voor minstens 50% bedoeld zijn als een duidelijk signaal naar de overheid toe. Zo dom zijn de mensen ook weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel overigens zeer sterk de stelling dat kinderen effectief nog tweederangsburgers in onze maatschappij zouden zijn. We zien integendeel het tegenovergestelde, dat men kinderen soms seksueel misbruik aanpraat in bijvoorbeeld vechtscheidingsprocedures, omdat men de 'geloofwaardigheid' van kinderen tracht te misbruiken om de ex-partner 'uit te schakelen'. Door heel het hysterische klimaat en paranoia valt niet meer te ontkennen dat ook onschuldige mannen slachtoffer kunnen zijn van 'valse' beschuldigingen, als onderdeel van een bewuste beschadigingsstrategie. Vraag dat maar aan onze premier Di Rupo wat die eind jaren negentig heeft meegemaakt of denk maar terug aan dat proces in Noord-Frankrijk omstreeks 2000, waarbij vele mannen vals beschuldigd werden en sommigen hebben dan uit miserie zelfmoord gepleegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Minister-President
|
![]() Sta me toe ook die stelling in twijfel te trekken. Vele mensen zijn wel dom. Ik heb nog altijd meer vertrouwen in ons gerecht dat weliswaar vele gebreken vertoont, maar nog altijd rechtvaardiger macheert dan de zogenaamde 'volkswoede' aangedreven door sommige heethoofden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Minister-President
|
![]() Er zijn vele voorbeelden terug te vinden uit de antropologie. Ik voel me hier echter niet geroepen om hier een resem aan 'smeuïge' voorbeelden op te sommen. Ik neem aan dat u dat zelf kan googlen indien u dat wenst. Dan krijgt u er voldoende uitleg en verklaring bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MAAR niet in de maatschappij. En daar sluit ik me bij aan. De Leidense burgemeester spreekt over het screenen van de vrijwilligers die zich aangeboden hebben om Benno te begeleiden. Ik hoop dat er niet alleen een screening is van mensen die hem een kopje kleiner willen willen maken (figuurlijk), maar ook van mensen die op dezelfde golflengte zitten als Benno. Het zal een veelzijdige screening moeten worden. En het kostenplaatje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt het over kosten, het is zo dat alle gevangenen duur zijn voor de maatschappij. Amerikaans onderzoek wees echter uit dat het nog duurder is om gevangenen ter dood te veroordelen en te laten terechtstellen dan ze levenslang opgesloten te houden en ze te onderhouden. Het spreekt voor zich dat het begeleidingstraject van die Benno veel geld zal kosten, maar dat is niet specifiek omdat hij pedoseksuele handelingen heeft gesteld. In die zin is deze opmerking dus niet echt relevant. Laatst gewijzigd door freespirit : 25 februari 2014 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De minachting voor de gewone man straalt hier vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Witte Mars van zoveel jaar geleden kwam heus niet uit de lucht vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dat niet het geval dan wordt voor elke 100 vrijlatingen 13 kinderen geslachtofferd. U vindt die prijs dus niet te hoog? ![]() Nou, ik wel.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |