Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 19 maart 2014, 18:24   #481
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Daarom dat Het Oosten altijd verschijnt als System weer eens verdwijnt, zeker.
En andersom.

Over zuiver water gesproken. Het is zo klaar als pompwater dat er één en dezelfde persoon schuilgaat achter die twee nicks. Dezelfde slaafse volger van het regime, dezelfde afkeer van alles wat Vlaams is, dezelfde haat voor Vlaams-nationalisten, hetzelfde belerende, denigrerende en schoolmeesterachtige toontje, en dezelfde schrijfstijl.
het wordt toch eens tijd, dat je het onderscheid leert maken tussen Vlamingen en vl.nationalisten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:26   #482
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het wordt toch eens tijd, dat je het onderscheid leert maken tussen Vlamingen en vl.nationalisten.
Pardon?
Demper is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:30   #483
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De ex.echtgenoot van deze vrouw en vader van deze tweelingen heeft daarentegen niets meer om handen.
'k weet niet hoe dat zo gaat in de hel. Elke dag een ander vrouw en zo?
fonne is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:31   #484
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger Bekijk bericht
Dat zagen we allemaal een beetje in de aanzet maar het heeft niet lang geduurd. Het is zoals een politieker beweerde: als je alleen maar een hamer als werktuig heb kun je alleen maar op nagels kloppen ...

Ik kom niet dikwijls meer op dit forum en het valt me op dat er minder "afficionados" van BDW en consoorten zijn dan pakweg 6 maanden geleden. Mensen kan je wel een tijdje een rad voor de ogen draaien maar ze blijven niet dom. Als een voorzitter van een grote partij met ambities zoals BDW zich regelmatig gedraagt als een circusclown dan kan men zich afvragen wat zijn uiteindelijke bedoeling is. Denkt hij hiermee ontzag te winnen bij zijn aanhang of heeft hij een paar radertjes verloren in zijn bovenkamer?
Ik denk dat de peilingen een betere graadmeter zijn waaraan de populariteit van De Wever kan gemeten worden dan het aantal aficionados op dit forum. Uit de laatste peilingen is gebleken dat jij je eerder een rad voor je eigen ogen draait. Ik verwacht ook niet dat het oeverloze gekak op die circusclown veel invloed zal hebben op zijn populariteit. Integendeel. Clowns zijn doorgaans geliefd.
Niemand belet je natuurlijk om je wensen voor waarheid te nemen, maar als ik zie op welke wijze een absolute nul zoals Bert Ansjoo er ooit in slaagde om een groot aantal kiezers te verleiden vrees ik toch dat je bedrogen zult uitkomen. Het zijn uiteindelijk hetzelfde soort kiezers die vertederd worden, alleen is het deze keer De Wever die met hun stemmen gaat lopen.
Oud 19 maart 2014, 18:31   #485
schaveiger
Minister-President

schaveiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De oogverblindende verzuring van de klassieke partijtjes doet inderdaad veel ogen opengaan.
Misschien moet Viveke maar eens een enquête opstarten om te polsen naar de meest verzuurde politicus/politieke commentator.
De eerste genomineerden:
Eric Van Rompuy
Brüno Kabouter Tobback, stijgend met stip.
Hugo Camps
Lex Molenaar
Luc Van der Kelen, ideoloog van het reactionair belgicisme
Els Ampe de schampere
Karel De Klucht
Zaan-Zak De Klucht
Felix De Clerck, bekende zakopblazer
Prins Laurent for president
Met alle respect maar ik denk dat de verzuring zich mee'r en meer uitdrukt bij julie. Al die kwalificaties die je hierboven aanhaalt kan je zo toepassen op eender welke N-VA- of VB'er. Verder is het toch evident dat oppositiepartijen niets positief willen herkennen bij de anderen en in geval van BDW gaat hij tot in het belachelijke om de populariteit van een EDR, KP of MDB te minimalizeren. Spijtig voor hem kunnen deze laatsten aantonen dat ze iets verwezenlijken terwijl de anderen alleen maar lucht verkopen.

Laatst gewijzigd door schaveiger : 19 maart 2014 om 18:32.
schaveiger is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:33   #486
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waaruit heb je kunnen afleiden dat ik dat verschil niet maakte?
Oud 19 maart 2014, 18:36   #487
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de peilingen een betere graadmeter zijn waaraan de populariteit van De Wever kan gemeten worden dan het aantal aficionados op dit forum. Uit de laatste peilingen is gebleken dat jij je eerder een rad voor je eigen ogen draait. Ik verwacht ook niet dat het oeverloze gekak op die circusclown veel invloed zal hebben op zijn populariteit. Integendeel. Clowns zijn doorgaans geliefd.
Niemand belet je natuurlijk om je wensen voor waarheid te nemen, maar als ik zie op welke wijze een absolute nul zoals Bert Ansjoo er ooit in slaagde om een groot aantal kiezers te verleiden vrees ik toch dat je bedrogen zult uitkomen. Het zijn uiteindelijk hetzelfde soort kiezers die vertederd worden, alleen is het deze keer De Wever die met hun stemmen gaat lopen.
Dit oeverloos gekak is een teken aan de wand nml de aanzet tot de zwanenzang. Ik zal in alle geval geen cent inzetten op de uitslag van Mei want peilingen zijn een zaak, het hokje een ander.
Oud 19 maart 2014, 18:38   #488
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In 1830 lukte het op die manier anders wel.
Maar dat waren geen nationalisten, zeker?
Heu, zonder wapens? Nee hoor, zwaar gewapend geweld, gestuurd vanuit Frankrijk. En daarna nog 10 jaar genadeloze repressie tegen de orangistisch gezinde meerderheid van de burgerij.

Citaat:
The ten day's campaign.

Battles were fought almost every day to repel the Belgian troops. And, the Dutch army was successful in this. During the Battle of Boutersem, the Dutch also managed to defeat a part of the Belgian forces. During this violent encounter the horse of the commander-in-chief, the prince of Orange, was hit by a cannonball. The prince himself was unharmed. In the painting we see a wounded officer offering the prince another horse. The prince’s own mount (at the left) was later put out of its misery. The next day, 12 August 1831, a battle was fought with another part of the Belgian army near Louvain. The Belgians were on the verge of losing this encounter as well. It was then that the 70,000 men strong French army came to the rescue of the Belgian troops. The prince of Orange ordered a retreat and signed a ceasefire that very same day.
fonne is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:43   #489
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit oeverloos gekak is een teken aan de wand nml de aanzet tot de zwanenzang. Ik zal in alle geval geen cent inzetten op de uitslag van Mei want peilingen zijn een zaak, het hokje een ander.
Ansjoo is nochtans niet aan die tekenen aan de wand ten onder gegaan.

Wat peilingen betreft heb je gelijk. Alleen dachten de regimemedia daar heel anders over toen het er even op leek dat de ondergang van de N-VA zich aftekende.
Oud 19 maart 2014, 18:44   #490
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met alle respect maar ik denk dat de verzuring zich mee'r en meer uitdrukt bij julie. Al die kwalificaties die je hierboven aanhaalt kan je zo toepassen op eender welke N-VA- of VB'er. Verder is het toch evident dat oppositiepartijen niets positief willen herkennen bij de anderen en in geval van BDW gaat hij tot in het belachelijke om de populariteit van een EDR, KP of MDB te minimalizeren. Spijtig voor hem kunnen deze laatsten aantonen dat ze iets verwezenlijken terwijl de anderen alleen maar lucht verkopen.
Van Elio Di Rupo kunnen we objectief aantonen dat hij 18 Miljard extra belastingen uit onze zakken geklopt heeft. Die heeft zijn doel dus 100% bereikt. Wat Kris Peeters of Maggie De Block bereikt zouden hebben weet ik niet. Kris Peeters gaat iedere keer met de pluimen lopen die door Philippe Muyters verdiend zijn, dank zij diens ijzersterke begrotingswerk.
En Maggie, pfff, die krijgt nog geen vliegtuig naar Guinée.
fonne is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:45   #491
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent van goede wil, maar het heeft niet veel zin. Zulke knuppels als Knuppel zien dat onderscheid eenvoudigweg niet. Willen dat ook niet zien.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2014 om 18:46.
Het Oosten is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:47   #492
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Moet toegeven even zag ik een mogelijk andere politicus in BDW die het hele bestel even op de kop ging zetten en de eerste stapjes inzette naar een drastische verandering in partij-politiek landschap. Spijtig genoeg heeft hij zoals enkel andere voor hem dit al even snel verknald. Ik heb er dan ook geen enkele affectie meer voor.
Maar ere wie ere toekomt: hij slaat (sloeg vooral) al eens nagels met koppen en hij doet zijn ding en zonder al te veel schaamte. Dat moet je hem wel meegeven alvast. Nu dat het op zich niets verandert aan de rest tja....
Dat is het drama van de politiek. Een politicus die plots en heel snel de top bereikt doordat hij op een bepaald moment echt in de gratie van een breed deel van het publiek valt gaat snel denken dat dit een blijvende eigenschap is, en dat wat hij doet altijd juist is. We hebben dat eerder ook gezien met bv Leterme die ook ooit stemmenkampioen was en daarna naast zijn schoenen begon te lopen. Idem bij Verhofstadt, idem bij Stevaert. Ze evolueren dan toch allemaal in zéér korte tijd tot zuivere machtspolitici. Er is geen enkele reden waarom De Wever niet hetzelfde traject zou afleggen.
peter1962 is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:49   #493
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vic Van Aelst... Tja nog zo'n twijfelachtig element van zeer rechtse signatuur. Die heeft zijn botten al gepoetst in de kast staan. Zeer te mijden.
Kaplaarzen ?
Henri1 is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:50   #494
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Natuurlijk ben jij een nationalist. Nationalisme is de enige reden waarom mensen als jij blijven vasthouden aan de staat Belgie.
Het is dus voor de rechtse rakkertjes zaak dingen weg te duwen die goed zijn ?

Genoteerd.
Henri1 is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:51   #495
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als ik zeg dat hij aan het loon van minister zit, wat betekent dat dan volgens U? Leer lezen he zeg.
Hij krijgt dus wat ik al van in het begin stel : zijn wedde als burgermeester, vanuit zijn partij het verschil tussen die wedde en het loon van een minister, en zijn extra mandaat.
We zijn het dus eens. Eindelijk.
peter1962 is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:52   #496
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Daarom dat Het Oosten altijd verschijnt als System weer eens verdwijnt, zeker.
En andersom.

Over zuiver water gesproken. Het is zo klaar als pompwater dat er één en dezelfde persoon schuilgaat achter die twee nicks. Dezelfde slaafse volger van het regime, dezelfde afkeer van alles wat Vlaams is, dezelfde haat voor Vlaams-nationalisten, hetzelfde belerende, denigrerende en schoolmeesterachtige toontje, en dezelfde schrijfstijl.
Wat zou je gezegd hebben als pakweg Alex Decroo, Kris Peeters,, Patrick Dewael, Magnette, Di Rupo of Reynders die Panda-Show opgevoerd hadden ?
Henri1 is offline  
Oud 19 maart 2014, 18:53   #497
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heu, zonder wapens? Nee hoor, zwaar gewapend geweld, gestuurd vanuit Frankrijk. En daarna nog 10 jaar genadeloze repressie tegen de orangistisch gezinde meerderheid van de burgerij.
Tuurlijk waarom niet? Buitenlandse troepen die een onafhankelijk land binnenvallen kunnen beroep doen op hun buren (zie https://fr.wikipedia.org/wiki/Trait%...XVIII_articles).
Oud 19 maart 2014, 18:55   #498
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kris Peeters gaat iedere keer met de pluimen lopen die door Philippe Muyters verdiend zijn, dank zij diens ijzersterke begrotingswerk.
Oud 19 maart 2014, 18:59   #499
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Kaplaarzen ?
Ik vermoed zulk type laarzen.

Helemaal zeker ben ik niet. Maar toch bijna.
Het Oosten is offline  
Oud 19 maart 2014, 19:00   #500
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van Elio Di Rupo kunnen we objectief aantonen dat hij 18 Miljard extra belastingen uit onze zakken geklopt heeft. Die heeft zijn doel dus 100% bereikt. Wat Kris Peeters of Maggie De Block bereikt zouden hebben weet ik niet. Kris Peeters gaat iedere keer met de pluimen lopen die door Philippe Muyters verdiend zijn, dank zij diens ijzersterke begrotingswerk.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be