![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk ben jij een nationalist. Nationalisme is de enige reden waarom mensen als jij blijven vasthouden aan de staat Belgie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent een Belgisch-Limburg-nationalist in hart en nieren. Je hebt niet alleen de pest aan Vlamingen, maar weigert als Limburger pertinent tot Vlaanderen te behoren. Zo immens als je liefde is voor de nationalisten van je eigen soort, zo laag schat je de Vlaams-nationalisten is. Tot NIETS acht jij ze in staat. Zelfs niet tot koken. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=356 Jouw zelfbeeld moet extreem laag zijn dat je vanaf kwart over zeven in de morgen tot laat in de avond je tijd opoffert aan het (vruchteloos) proberen neer te halen van je tegenstanders.
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is er in uw eng en bekrompen wereldje enkel plaats voor nationalisten.
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een soort van nationaal bewustzijn. Men voelt zich door taal, gewoontes, een vlag en het volkslied als inwoners sterk met elkaar verbonden. http://www.digischool.nl/ak/onderbou...p/b_indone.htm Nationalisme: Besef van nationaal bewustzijn dat één natie boven alle andere verheft en primair de nadruk legt op de bevordering van de cultuur en belangen van dat land. http://www.encyclo.nl/lokaal/10491
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat waren geen nationalisten, zeker?
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben met tussenpozen op dit forum. En soms een hele periode niet. En als ik er ben is dat ook niet elke minuut. Dat kan ik ook niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2014 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch was ik het niet die vanmorgen om kwart over zeven al zijn eerste post plaatste. Terwijl je er vannacht tot ook nog van de laatsten bij was. Mijn "huiswerk" was al grotendeels achter de rug toen ik mij hier vanmorgen voor het eerst liet horen. Ik geef toe dat ik bij wijlen té actief ben op dit forum, maar er zijn ook periodes dat ik urenlang, dagenlang, en zelfs jarenlang verdwijn. Ik denk niet dat jij het zou overleven als je het zonder je forumdrug zou moeten doen. Ik heb ook geen enkele behoefte aan twee nicks om mijn werkelijke forumactiviteit achter weg te moffelen.
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#471 |
Minister
|
![]() Moet toegeven even zag ik een mogelijk andere politicus in BDW die het hele bestel even op de kop ging zetten en de eerste stapjes inzette naar een drastische verandering in partij-politiek landschap. Spijtig genoeg heeft hij zoals enkel andere voor hem dit al even snel verknald. Ik heb er dan ook geen enkele affectie meer voor.
Maar ere wie ere toekomt: hij slaat (sloeg vooral) al eens nagels met koppen en hij doet zijn ding en zonder al te veel schaamte. Dat moet je hem wel meegeven alvast. Nu dat het op zich niets verandert aan de rest tja....
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarom dat Het Oosten altijd verschijnt als System weer eens verdwijnt, zeker. En andersom. Over zuiver water gesproken. Het is zo klaar als pompwater dat er één en dezelfde persoon schuilgaat achter die twee nicks. Dezelfde slaafse volger van het regime, dezelfde afkeer van alles wat Vlaams is, dezelfde haat voor Vlaams-nationalisten, hetzelfde belerende, denigrerende en schoolmeesterachtige toontje, en dezelfde schrijfstijl.
![]() |
#473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#474 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kom niet dikwijls meer op dit forum en het valt me op dat er minder "afficionados" van BDW en consoorten zijn dan pakweg 6 maanden geleden. Mensen kan je wel een tijdje een rad voor de ogen draaien maar ze blijven niet dom. Als een voorzitter van een grote partij met ambities zoals BDW zich regelmatig gedraagt als een circusclown dan kan men zich afvragen wat zijn uiteindelijke bedoeling is. Denkt hij hiermee ontzag te winnen bij zijn aanhang of heeft hij een paar radertjes verloren in zijn bovenkamer?
Quand les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoûtants qui restent. (PVDB) Laatst gewijzigd door schaveiger : 19 maart 2014 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2014 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al weten de forummers die hier al wat langer zijn wel beter natuurlijk.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zeg dat hij aan het loon van minister zit, wat betekent dat dan volgens U? Leer lezen he zeg.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet Viveke maar eens een enquête opstarten om te polsen naar de meest verzuurde politicus/politieke commentator. De eerste genomineerden: Eric Van Rompuy Brüno Kabouter Tobback, stijgend met stip. Hugo Camps Lex Molenaar Luc Van der Kelen, ideoloog van het reactionair belgicisme Els Ampe de schampere Karel De Klucht Zaan-Zak De Klucht Felix De Clerck, bekende zakopblazer Prins Laurent for president ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 19 maart 2014 om 18:21. |
|
![]() |