![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben kwa vrouwelijke aandacht nooit iets te kort gekomen. Ik denk dat het gewoon iets is wat tussen uw oren zit. |
|
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen de oren?
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan zou het eenieders recht moeten zijn om sex te weigeren, desnoods om de meest malloote reden, zonder dat daar zelfs verantwoording moet voor afgelegd worden. Wie dat anders ziet, is geen haar beter dan de ambtenaren en stichters van het CGKR. Daar juridiseren ze ook je beweegredenen....
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 oktober 2014 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Denk jij dat het dubbelnicks zijn ? Dan ben je slimmer dan mezelf. Ik vermoed van niet. |
|
![]() |
![]() |
#486 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, uit wat ik hier lees (als het waar is uiteraard) besluit ik dan Bem naast haar schoenen loopt en een veel te hoge dunk van zichzelf heeft, zich niet erg welopgevoed gedraagd, en dom is. Lance vind ik dan wel anderzijds abnormaal naief. Was hij niet zo'n verstokte linkiewinkie multikuller zou ik hem verdedigen t.o.v Bembem. |
|||
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
165 cm is gewoon iets onder het gemiddelde. Maar vrouwen willen nu altijd wel iemand die minstens 5 cm groter is dan hunzelf. Dat is een achterlijke instelling. En Bem doet daar aan mee. |
|
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een doorsnee niet onaantrekkelijke blanke man met "goede" smaak wil spijtig genoeg ook niet gezien worden met een gekleurd dikkertje (tenzij hij van het perverse type is). Daarom zal je zeker een overschot van gegadigden vinden bij arabieren en zwarten. Die mensen hebben nu eenmaal een andere smaak. Dat klinkt zeer racistisch maar het is de realiteit. Met uitzondering dus van de 2 bovengenoemde categorien zijn de meeste koppels wat op elkaar afgestemd qua smaak. |
|
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook GEEN probleem met afgewezen te worden. Het probleem was dat ze helemaal geen uitleg gaf en verschillende berichten van me beantwoorde met enkel: "Laten we het er maar bij laten". Op een gegeven moment had ik haar gestuurd: "Ok, je wil niet meer afspreken, geen probleem, maar we kunnen toch nog wel gewoon met elkaar praten op het forum?" Ook daarop kreeg ik hetzelfde antwoord. Ik begreep er niks van, ik dacht dat iemand berichten van me had vervalst en naar haar verstuurd ofzo. Ik begrijp uit al de berichten hier in dit topic nu, dat ze het deed omdat ze me niet wilde kwetsen. Ik persoonlijk heb nochtans liever de harde waarheid dan het stilzwijgen, zij koos voor de tweede aanpak. Ik verwijt haar niets meer, we hebben het nu uitgepraat en we beseffen nu dat we 2 compleet verschillende mensen zijn die ook qua karakter niet bij elkaar passen. Ik begrijp dat je een mening hebt over de zaken in dit topic, maar je hoeft geen kant te kiezen. We hebben allebei fouten gemaakt, zo simpel is het. Laatst gewijzigd door Lance : 26 oktober 2014 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je dacht een werkloze, labiele dievegge die vaste klant is bij de psychiater even in te pakken. Ze krijgt veel naar haar hoofd op dit forum en jij dacht: "ik ga vriendelijk zijn en zwetsen over het feminisme." "Dan zal het niet lang duren alvorens ik ze over mijn paal kan schuiven." Helaas, niets is minder waar. Je zocht een gemakkelijk slachtoffer om je zaad in te dumpen, maar het pakte niet. En nu zien we opeens een erg dominante, agressieve Lance die boemboem probeert te domineren en tot de orde te roepen. Je voelt je gekrenkt in je ego omdat je al laag mikte, maar blijkbaar nog niet laag genoeg. Voor mij ben jij het prototype van de wifebeater, van de koele killer die vrouwen wil afslachten.
Laatst gewijzigd door Demper : 26 oktober 2014 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ik een controle freak ben zoals bembem zegt, dat wil ik gerust toegeven. Dat ze me geen uitleg wou geven, dat kon ik idd moeilijk verkroppen. Maar Demper, ik ben blij dat ik eindelijk een bericht met inhoud van je krijg. Als je nu nog af en toe over je eigen persoonlijkheid zou kunnen schrijven kun je ooit nog wel zelf een date versieren met een vrouwelijk individu. En jouw theorie dat vrouwen enkel kijken naar mannen met geld is al even grote onzin. Je maakt het jezelf wijs om een excuus te hebben dat ze jou afwijzen. Ik geef tenminste toe dat ik fysiek niet erg aantrekkelijk ben. Jij zoekt een goedkoop uitvlucht om de waarheid niet onder ogen te moeten zien. Laatst gewijzigd door Lance : 26 oktober 2014 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
#494 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#495 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() terwijl ik hierop café op mijn gezelschap zit te wachten zit twee tafels een kleine Chinese met zwarte botjes. en ze kijkt af en toe naar me. ik durf niet naar het toilet want voor je het weet steelt ze mijn pintje of stoel of zo
![]()
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie hier allemaal een dubbelnick heeft weet ik niet. Ik weet enkel dat ik en bembem twee verschillende mensen zijn. Guinevere, de Ridder en Demper, daar steek ik echter mijn hand niet voor in het vuur. Het kleinste kind kan de verschillende schrijfstijlen van mij en bembem vaststellen. We lijken in de verste verte niet op elkaar qua woordgebruik. Om dat objectief vast te stellen zijn geen hogere studies vereist. |
|
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je denkt dat ik niet fysiek aantrekkelijk ben?
![]() en waarom dan wel? ik ben helemaal niet op zoek, en zou me nooit verlagen tot jouw zielige pogingen |
![]() |